CSR, czyli corporate social responsibility. Społeczna odpowiedzialność biznesu krok po kroku

CSR – czym jest?Jakie narzędzia wykorzystuje społeczna odpowiedzialność biznesu? W jaki sposób wdrażać jej zasady we własnej firmie i z jakimi korzyściami się to wiąże? Przeczytaj poradnik i zacznij działać! Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest dobrowolną koncepcją zarządzania. Zgodnie z jej zasadami, przedsiębiorstwa pracują w sposób uwzględniający interesy społeczne, aspekty ochrony środowiska oraz interesy pracownicze. Koncepcje CSR zakładają etyczne i przejrzyste postępowanie. Chcesz być uczciwym biznesmenem? Koniecznie sprawdź, na czym konkretnie opiera się odpowiedzialność społeczna! Spis treści pokaż 1 CSR – definicja i zasady społecznej odpowiedzialności biznesu 2 Działania CSR – co to jest w praktyce? 3 Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu i jej narzędzia 4 Korzyści płynące ze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw 4.1 Odpowiedzialność społeczna – korzyści ekonomiczne 4.2 Działania CSR – korzyści dla otoczenia społecznego 4.3 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw – korzyści środowiskowe 4.4 CSR – korzyści dla pracowników 5 Odpowiedzialność społeczna – od czego zacząć? 6 Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w pigułce 7 Najczęściej zadawane pytania 7.1 Dlaczego firmy powinny mieć politykę CSR? 7.2 Czym różni się etyczne działanie od działania w obszarze CSR? 7.3 Czy CSR jest regulowany prawnie? CSR – definicja i zasady społecznej odpowiedzialności biznesu Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu ma anglojęzyczne korzenie i to z nich