SEO
Co to jest link? To narzędzie służące do nawigacji i komunikacji. Wykorzystywane jest zarówno do przekierowywania użytkowników do różnych stron, jak i do budowania autorytetu w dziedzinie SEO. Dowiedz się, jak używać go skutecznie i jakie korzyści przynosi w marketingu online.
28.09.2023Monika OlejniakKażdy posiadacz strony internetowej, bez względu na to, czy jest to blog, strona firmowa czy sklep online, prędzej czy później dowiaduje się o audycie SEO . Jest to bowiem jedno z kluczowych działań, którego wykonanie zalecają specjaliści od pozycjonowania. Oczywiście, audyt strony internetowej nie jest obowiązkiem, lecz zanim podejmiemy taką czy inną decyzję, warto dowiedzieć się, na czym właściwie on polega i co dobrego może przynieść dla naszego serwisu oraz jego rozwoju w przyszłości. Czym jest audyt strony internetowej? Kto go wykonuje? Pod pojęciem audytu SEO kryje się profesjonalna analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarce. Audyt SEO obejmuje swoim zakresem szereg złożonych, specjalistycznych testów, które pomagają odpowiedzieć na pytanie zadawane przez niemal wszystkich właścicieli serwisów internetowych, a mianowicie, dlaczego ich strona ma taką widoczność w Google, a nie inną. Za przeprowadzenie takiej analizy odpowiadają specjaliści z zakresu SEO – audyt strony internetowej warto zlecić sprawdzonej i renomowanej agencji, która zajmie się nim od A do Z. Namacalnym rezultatem przeprowadzonego audytu SEO jest szczegółowy raport, czyli podsumowanie przygotowane w oparciu o praktyczną analizę strony internetowej, dokonaną przez specjalistę. Podczas przygotowywania raportu, pod uwagę brane są czynniki, które z dużym prawdopodobieństwem decydują o tym, na jakiej pozycji strona www wyświetla Każdy posiadacz strony internetowej, bez względu na to, czy jest to blog, strona firmowa czy sklep online, prędzej czy później dowiaduje się o audycie SEO.Jest to bowiem jedno z kluczowych działań, którego wykonanie zalecają specjaliści od pozycjonowania. Oczywiście, audyt strony internetowej nie jest obowiązkiem, lecz zanim podejmiemy taką czy inną decyzję, warto dowiedzieć się, na czym właściwie on polega i co dobrego może przynieść dla naszego serwisu oraz jego rozwoju w przyszłości. Czym jest audyt strony internetowej? Kto go wykonuje? Pod pojęciem audytu SEO kryje się profesjonalna analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarce. Audyt SEO obejmuje swoim zakresem szereg złożonych, specjalistycznych testów, które pomagają odpowiedzieć na pytanie zadawane przez niemal wszystkich właścicieli serwisów internetowych, a mianowicie, dlaczego ich strona ma taką widoczność w Google, a nie inną. Za przeprowadzenie takiej analizy odpowiadają specjaliści z zakresu SEO – audyt strony internetowej warto zlecić sprawdzonej i renomowanej agencji, która zajmie się nim od A do Z. Namacalnym rezultatem przeprowadzonego audytu SEO jest szczegółowy raport, czyli podsumowanie przygotowane w oparciu o praktyczną analizę strony internetowej, dokonaną przez specjalistę. Podczas przygotowywania raportu, pod uwagę brane są czynniki, które z dużym prawdopodobieństwem decydują o tym, na jakiej pozycji strona www wyświetla
19.01.2023Iwona ZiołowskaCzy warto zainwestować w link sponsorowany ? Cena odnośnika w wartościowym artykule bywa wysoka. Jednak kampania oparta na tej metodzie reklamowej potrafi przynieść ogromne, pozytywne efekty. Linki sponsorowane to płatne reklamy, które odsyłają do konkretnej strony, najczęściej zawierającej ofertę. Umieszczane są w wyszukiwarce Google (a także innych witrynach), gdzie pojawiają się ponad pierwszymi wynikami. Ogromnym atutem jest ich widoczność oraz forma płatności za kliknięcie. Świadomi internauci chętniej jednak otwierają linki nieoznaczone jako reklamy. Wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania pomogą ci uzyskać artykuły z linkami sponsorowanymi. Cena takich odnośników do twojej strony bywa wysoka, lecz przynosi świetne, długotrwałe rezultaty. Wartość linków sponsorowanych w marketingu Linki sponsorowane w postaci Google Ads mają jedną kluczową wadę – są one oznaczone jako reklama. Z tego powodu wielu konsumentów niechętnie w nie klika. Większym zaufaniem cieszą się organiczne wyniki wyszukiwania, czyli bezpłatne linki do stron internetowych związanych ze wpisanymi frazami kluczowymi. Algorytm Google działa w taki sposób, aby dostarczyć internautom treści jak najbardziej związane z zapytaniem. W porządkowaniu wyników kieruje się jakością danych, wiarygodnością i popularnością witryn w sieci. Co zrobić, aby w naturalny sposób znaleźć się na górze wyszukiwań Google – nie jako reklama, lecz właśnie jako taka wartościowa propozycja? Najważniejsze jest zadbanie o dobrą Czy warto zainwestować w link sponsorowany?Cena odnośnika w wartościowym artykule bywa wysoka. Jednak kampania oparta na tej metodzie reklamowej potrafi przynieść ogromne, pozytywne efekty. Linki sponsorowane to płatne reklamy, które odsyłają do konkretnej strony, najczęściej zawierającej ofertę. Umieszczane są w wyszukiwarce Google (a także innych witrynach), gdzie pojawiają się ponad pierwszymi wynikami. Ogromnym atutem jest ich widoczność oraz forma płatności za kliknięcie. Świadomi internauci chętniej jednak otwierają linki nieoznaczone jako reklamy. Wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania pomogą ci uzyskać artykuły z linkami sponsorowanymi. Cena takich odnośników do twojej strony bywa wysoka, lecz przynosi świetne, długotrwałe rezultaty. Wartość linków sponsorowanych w marketingu Linki sponsorowane w postaci Google Ads mają jedną kluczową wadę – są one oznaczone jako reklama. Z tego powodu wielu konsumentów niechętnie w nie klika. Większym zaufaniem cieszą się organiczne wyniki wyszukiwania, czyli bezpłatne linki do stron internetowych związanych ze wpisanymi frazami kluczowymi. Algorytm Google działa w taki sposób, aby dostarczyć internautom treści jak najbardziej związane z zapytaniem. W porządkowaniu wyników kieruje się jakością danych, wiarygodnością i popularnością witryn w sieci. Co zrobić, aby w naturalny sposób znaleźć się na górze wyszukiwań Google – nie jako reklama, lecz właśnie jako taka wartościowa propozycja? Najważniejsze jest zadbanie o dobrą
04.01.2023Damian PawłowskiJak promować bloga ? Do popularnych i skutecznych metod należą m.in. social media, e-mail marketing lub artykuły z linkami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wszystko to działa na korzyść widoczności twojego bloga. Czy wiesz, że aż ponad 70% użytkowników internetu regularnie czyta wpisy blogowe? Pisanie bloga daje wiele możliwości na dynamiczny rozwój firmy i pośrednie zwiększenie sprzedaży. Wartościowe treści budują zaufanie potencjalnych klientów do marki, a jednocześnie korzystnie wpływają na jej wizerunek. Jednak żaden blog nie przyniesie pożądanych efektów, jeśli nie będzie skutecznie wypromowany. Jak promować bloga, by dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców, zwiększyć ruch na stronie i zyskać status eksperta w swojej branży? Jak promować bloga poprzez różne kanały internetowe? Organiczne wyniki wyszukiwania Pozycjonowanie w Google to jeden z najbardziej wartościowych i skutecznych sposobów na promowanie bloga i każdej innej witryny. Jeśli chcesz osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, koniecznie zadbaj o zawartość w tekstach blogowych słów kluczowych związanych z twoją branżą. Treści powinny być unikalne, jakościowe i zoptymalizowane pod kątem SEO. Bardzo dobre wyniki daje też linkowanie zewnętrzne. Wymaga to publikowania treści z linkiem do twojej witryny na zewnętrznych stronach. Duże możliwości w tej kwestii daje platforma Contentation. Zarejestruj się za darmo i sprawdź, na jakich tematycznych serwisach możesz zamieścić Jak promować bloga?Do popularnych i skutecznych metod należą m.in. social media, e-mail marketing lub artykuły z linkami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wszystko to działa na korzyść widoczności twojego bloga. Czy wiesz, że aż ponad 70% użytkowników internetu regularnie czyta wpisy blogowe? Pisanie bloga daje wiele możliwości na dynamiczny rozwój firmy i pośrednie zwiększenie sprzedaży. Wartościowe treści budują zaufanie potencjalnych klientów do marki, a jednocześnie korzystnie wpływają na jej wizerunek. Jednak żaden blog nie przyniesie pożądanych efektów, jeśli nie będzie skutecznie wypromowany. Jak promować bloga, by dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców, zwiększyć ruch na stronie i zyskać status eksperta w swojej branży? Jak promować bloga poprzez różne kanały internetowe? Organiczne wyniki wyszukiwania Pozycjonowanie w Google to jeden z najbardziej wartościowych i skutecznych sposobów na promowanie bloga i każdej innej witryny. Jeśli chcesz osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, koniecznie zadbaj o zawartość w tekstach blogowych słów kluczowych związanych z twoją branżą. Treści powinny być unikalne, jakościowe i zoptymalizowane pod kątem SEO. Bardzo dobre wyniki daje też linkowanie zewnętrzne. Wymaga to publikowania treści z linkiem do twojej witryny na zewnętrznych stronach. Duże możliwości w tej kwestii daje platforma Contentation. Zarejestruj się za darmo i sprawdź, na jakich tematycznych serwisach możesz zamieścić
03.01.2023Damian PawłowskiPozyskiwanie linków do witryny to jeden z najpewniejszych sposobów na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej . Nie mogą być to dowolne serwisy – największą wartość mają te o tematyce zbliżonej do twojej branży. Link building to proces budowania profilu linków prowadzących do twojej witryny. Jest to kluczowy element złożonej strategii pozycjonowania i reklamowania swojej strony internetowej. Pozyskiwanie linków do witryny poprawia pozycję strony w wynikach wyszukiwania i pomaga zwiększyć ruch na stronie. Istnieje wiele sposobów na pozyskiwanie wartościowych odnośników. Jak pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne? Do linkowania wewnętrznego nie potrzebujesz żadnych szczególnych metod ani narzędzi. Wystarczy umieścić link w naturalny sposób w tekście znajdującym się na twojej stronie. Powinien odsyłać on do innej, istotnej tematycznie podstrony. Pamiętaj o optymalizacji, która umożliwi robotom Google swobodnie poruszać się po twojej witrynie i ją zaindeksować. Kwestia linków zewnętrznych jest jednak nieco bardziej skomplikowana. Aby link building zadziałał najlepiej, jak to możliwe, musisz wstawiać hiperłącza wyłącznie na jakościowych stronach, które są zoptymalizowane pod kątem SEO, związane z twoją branżą i chętnie odwiedzane. Poniżej znajdziesz kilka wartościowych metod pozyskiwania linków: Pewny sposób na pozyskiwanie linków do witryny Świetnym sposobem na pozyskiwanie linków zewnętrznych jest korzystanie z platformy Contentation. Znajdziesz na niej wiele wartościowych serwisów tematycznych z różnych branż, Pozyskiwanie linków do witryny to jeden z najpewniejszych sposobów na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej.Nie mogą być to dowolne serwisy – największą wartość mają te o tematyce zbliżonej do twojej branży. Link building to proces budowania profilu linków prowadzących do twojej witryny. Jest to kluczowy element złożonej strategii pozycjonowania i reklamowania swojej strony internetowej. Pozyskiwanie linków do witryny poprawia pozycję strony w wynikach wyszukiwania i pomaga zwiększyć ruch na stronie. Istnieje wiele sposobów na pozyskiwanie wartościowych odnośników. Jak pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne? Do linkowania wewnętrznego nie potrzebujesz żadnych szczególnych metod ani narzędzi. Wystarczy umieścić link w naturalny sposób w tekście znajdującym się na twojej stronie. Powinien odsyłać on do innej, istotnej tematycznie podstrony. Pamiętaj o optymalizacji, która umożliwi robotom Google swobodnie poruszać się po twojej witrynie i ją zaindeksować. Kwestia linków zewnętrznych jest jednak nieco bardziej skomplikowana. Aby link building zadziałał najlepiej, jak to możliwe, musisz wstawiać hiperłącza wyłącznie na jakościowych stronach, które są zoptymalizowane pod kątem SEO, związane z twoją branżą i chętnie odwiedzane. Poniżej znajdziesz kilka wartościowych metod pozyskiwania linków: Pewny sposób na pozyskiwanie linków do witryny Świetnym sposobem na pozyskiwanie linków zewnętrznych jest korzystanie z platformy Contentation. Znajdziesz na niej wiele wartościowych serwisów tematycznych z różnych branż,
02.01.2023Damian PawłowskiDlaczego Google nie widzi mojej strony ? To pytanie zadaje sobie wiele osób, które nieskutecznie pozycjonują swoje witryny. Powodów może być wiele. Sprawdź, co robić, by wyszukiwarka Google uwzględniła twoją stronę. Zastanawiasz się: „dlaczego mojej strony nie widać w Google”? „Czemu Google nie widzi mojej strony, mimo że zamieszczam wartościowe linki i słowa kluczowe w tekście”? Powodów może być wiele. Sprawdź, czy robisz wszystko, co możesz, aby zapewnić, żeby twoja witryna pojawiała się możliwie jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Dlaczego Google nie widzi mojej strony? Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony? Czemu strona nie wyświetla się mimo moich usilnych starań? Te pytania zadaje sobie wiele osób rozpoczynających swoją przygodę z reklamowaniem usług lub produktów w internecie. Oto kilka spośród najczęstszych przyczyn tej uciążliwej sytuacji: Moja strona nie jest widoczna w Google – sprawdź, co robić Upewnij się, że żadne spośród powyższych czynników nie wpływa negatywnie na twoją witrynę. Jeśli usunąłeś blokery i zmieniłeś ustawienia, a wyszukiwarka wciąż nie pokazuje twojej strony, być może warto poświęcić większą uwagę pozycjonowaniu? Na algorytmy Google bardzo korzystnie działa dobrze zorganizowany content marketing. Treści powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO, zawierać przemyślane i istotne frazy kluczowe oraz linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Odnośniki wewnętrzne odsyłają czytelników i Dlaczego Google nie widzi mojej strony?To pytanie zadaje sobie wiele osób, które nieskutecznie pozycjonują swoje witryny. Powodów może być wiele. Sprawdź, co robić, by wyszukiwarka Google uwzględniła twoją stronę. Zastanawiasz się: „dlaczego mojej strony nie widać w Google”? „Czemu Google nie widzi mojej strony, mimo że zamieszczam wartościowe linki i słowa kluczowe w tekście”? Powodów może być wiele. Sprawdź, czy robisz wszystko, co możesz, aby zapewnić, żeby twoja witryna pojawiała się możliwie jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Dlaczego Google nie widzi mojej strony? Dlaczego Google nie wyszukuje mojej strony? Czemu strona nie wyświetla się mimo moich usilnych starań? Te pytania zadaje sobie wiele osób rozpoczynających swoją przygodę z reklamowaniem usług lub produktów w internecie. Oto kilka spośród najczęstszych przyczyn tej uciążliwej sytuacji: Moja strona nie jest widoczna w Google – sprawdź, co robić Upewnij się, że żadne spośród powyższych czynników nie wpływa negatywnie na twoją witrynę. Jeśli usunąłeś blokery i zmieniłeś ustawienia, a wyszukiwarka wciąż nie pokazuje twojej strony, być może warto poświęcić większą uwagę pozycjonowaniu? Na algorytmy Google bardzo korzystnie działa dobrze zorganizowany content marketing. Treści powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO, zawierać przemyślane i istotne frazy kluczowe oraz linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Odnośniki wewnętrzne odsyłają czytelników i
02.01.2023Damian Pawłowski