Biznes
![Kobieta wykonująca analizę potrzeb klienta](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2025/01/apk-360x240.jpg)
Analiza Potrzeb Klienta (APK) to fundamentalny element procesu sprzedaży ubezpieczeń, który wykracza daleko poza zwykłą formalność . To strategiczne narzędzie pozwalające precyzyjnie dopasować ochronę ubezpieczeniową do indywidualnej sytuacji klienta, jednocześnie budując długotrwałe relacje biznesowe oparte na zaufaniu i profesjonalizmie. Istota i znaczenie APK w branży ubezpieczeniowej APK stanowi kluczowy element procesu sprzedażowego, będąc nie tylko wymogiem prawnym, ale przede wszystkim skutecznym narzędziem do zrozumienia rzeczywistych potrzeb klienta. Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady UE, każda umowa ubezpieczenia musi być poprzedzona dokładną analizą wymagań i potrzeb klienta. Profesjonalnie przeprowadzona APK pozwala zidentyfikować potencjalne ryzyka i luki w obecnej ochronie ubezpieczeniowej klienta. Skuteczna analiza potrzeb przekłada się bezpośrednio na zwiększenie satysfakcji klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Metodologia przeprowadzania APK Prawidłowe przeprowadzenie APK wymaga systematycznego podejścia i uwzględnienia wielu aspektów życia klienta. Oto kluczowe elementy tego procesu: Etap analizy Główne cele Kluczowe pytania Sytuacja życiowa Poznanie kontekstu Status rodzinny, zawodowy, majątkowy Identyfikacja ryzyk Określenie zagrożeń Potencjalne zdarzenia losowe Priorytety Ustalenie hierarchii potrzeb Najważniejsze obszary ochrony Możliwości finansowe Analiza budżetu Akceptowalny poziom składki Kluczowym elementem jest prowadzenie pogłębionego wywiadu z klientem, który pozwoli zebrać wszystkie niezbędne informacje. Należy zadawać otwarte pytania i aktywnie słuchać odpowiedzi klienta. Prawne aspekty APK APK musi być przeprowadzona przed zawarciem umowy ubezpieczenia, co jest Analiza Potrzeb Klienta (APK) to fundamentalny element procesu sprzedaży ubezpieczeń, który wykracza daleko poza zwykłą formalność.To strategiczne narzędzie pozwalające precyzyjnie dopasować ochronę ubezpieczeniową do indywidualnej sytuacji klienta, jednocześnie budując długotrwałe relacje biznesowe oparte na zaufaniu i profesjonalizmie. Istota i znaczenie APK w branży ubezpieczeniowej APK stanowi kluczowy element procesu sprzedażowego, będąc nie tylko wymogiem prawnym, ale przede wszystkim skutecznym narzędziem do zrozumienia rzeczywistych potrzeb klienta. Zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady UE, każda umowa ubezpieczenia musi być poprzedzona dokładną analizą wymagań i potrzeb klienta. Profesjonalnie przeprowadzona APK pozwala zidentyfikować potencjalne ryzyka i luki w obecnej ochronie ubezpieczeniowej klienta. Skuteczna analiza potrzeb przekłada się bezpośrednio na zwiększenie satysfakcji klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Metodologia przeprowadzania APK Prawidłowe przeprowadzenie APK wymaga systematycznego podejścia i uwzględnienia wielu aspektów życia klienta. Oto kluczowe elementy tego procesu: Etap analizy Główne cele Kluczowe pytania Sytuacja życiowa Poznanie kontekstu Status rodzinny, zawodowy, majątkowy Identyfikacja ryzyk Określenie zagrożeń Potencjalne zdarzenia losowe Priorytety Ustalenie hierarchii potrzeb Najważniejsze obszary ochrony Możliwości finansowe Analiza budżetu Akceptowalny poziom składki Kluczowym elementem jest prowadzenie pogłębionego wywiadu z klientem, który pozwoli zebrać wszystkie niezbędne informacje. Należy zadawać otwarte pytania i aktywnie słuchać odpowiedzi klienta. Prawne aspekty APK APK musi być przeprowadzona przed zawarciem umowy ubezpieczenia, co jest
02.01.2025Adam Nawrocki![meble gabinetowe](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/12/meble-gabinetowe-jak-stworzyc-360x240.jpg)
Meble gabinetowe to fundament profesjonalnej przestrzeni biurowej, który w istotny sposób kształtuje wizerunek i funkcjonalność gabinetu osoby zarządzającej . Starannie wyselekcjonowane wyposażenie nie tylko podkreśla pozycję i buduje autorytet managera, ale również gwarantuje najwyższy komfort podczas intensywnej pracy oraz prowadzenia strategicznych spotkań biznesowych. Jakie funkcje powinien spełniać nowoczesny gabinet managera? Współczesny gabinet dyrektorski daleko wykracza poza tradycyjne pojęcie miejsca pracy – to prawdziwe centrum dowodzenia i wizytówka firmy. Profesjonalnie zaaranżowana przestrzeń gabinetowa musi harmonijnie łączyć trzy kluczowe obszary: strefę pracy indywidualnej, przestrzeń do spotkań biznesowych oraz dyskretny kącik relaksacyjny.Kluczowe elementy nowoczesnego gabinetu to: Na co zwrócić uwagę przy wyborze biurka gabinetowego? Biurko stanowi serce każdego gabinetu dyrektorskiego. To właśnie przy nim podejmowane są najważniejsze decyzje i prowadzone kluczowe negocjacje. Wybierając ten mebel, należy kierować się przede wszystkim funkcjonalnością i ergonomią. Przestronny blat roboczy powinien zapewniać swobodę działania, a przemyślany system szuflad i schowków – ułatwiać organizację dokumentów. Jak wybrać idealny fotel gabinetowy? Krzesło dyrektora to nie tylko mebel – to symbol statusu i władzy. Wybierając fotel gabinetowy, należy znaleźć idealną równowagę między komfortem a reprezentacyjnym charakterem. Ergonomiczna konstrukcja z regulowanymi elementami, wysokiej jakości tapicerka ze skóry naturalnej lub premium ekoskóry oraz zaawansowane mechanizmy regulacji to absolutne minimum. Jak zaaranżować strefę spotkań? Kompleksowe wyposażenie gabinetu Meble gabinetowe to fundament profesjonalnej przestrzeni biurowej, który w istotny sposób kształtuje wizerunek i funkcjonalność gabinetu osoby zarządzającej.Starannie wyselekcjonowane wyposażenie nie tylko podkreśla pozycję i buduje autorytet managera, ale również gwarantuje najwyższy komfort podczas intensywnej pracy oraz prowadzenia strategicznych spotkań biznesowych. Jakie funkcje powinien spełniać nowoczesny gabinet managera? Współczesny gabinet dyrektorski daleko wykracza poza tradycyjne pojęcie miejsca pracy – to prawdziwe centrum dowodzenia i wizytówka firmy. Profesjonalnie zaaranżowana przestrzeń gabinetowa musi harmonijnie łączyć trzy kluczowe obszary: strefę pracy indywidualnej, przestrzeń do spotkań biznesowych oraz dyskretny kącik relaksacyjny.Kluczowe elementy nowoczesnego gabinetu to: Na co zwrócić uwagę przy wyborze biurka gabinetowego? Biurko stanowi serce każdego gabinetu dyrektorskiego. To właśnie przy nim podejmowane są najważniejsze decyzje i prowadzone kluczowe negocjacje. Wybierając ten mebel, należy kierować się przede wszystkim funkcjonalnością i ergonomią. Przestronny blat roboczy powinien zapewniać swobodę działania, a przemyślany system szuflad i schowków – ułatwiać organizację dokumentów. Jak wybrać idealny fotel gabinetowy? Krzesło dyrektora to nie tylko mebel – to symbol statusu i władzy. Wybierając fotel gabinetowy, należy znaleźć idealną równowagę między komfortem a reprezentacyjnym charakterem. Ergonomiczna konstrukcja z regulowanymi elementami, wysokiej jakości tapicerka ze skóry naturalnej lub premium ekoskóry oraz zaawansowane mechanizmy regulacji to absolutne minimum. Jak zaaranżować strefę spotkań? Kompleksowe wyposażenie gabinetu
29.12.2024Adam Nawrocki![Generalny wykonawca](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/12/generalny-wykonawca-360x240.jpg)
Realizacja inwestycji budowlanej to złożony proces, który wymaga precyzyjnej koordynacji wielu działań i podmiotów . W centrum tego skomplikowanego przedsięwzięcia stoi generalny wykonawca – podmiot odpowiedzialny za kompleksową realizację projektu od fundamentów aż po ostatnie prace wykończeniowe. Przyjrzyjmy się bliżej tej kluczowej roli w procesie budowlanym i sprawdźmy, dlaczego coraz więcej inwestorów decyduje się na współpracę z generalnym wykonawcą. Kto może zostać generalnym wykonawcą? Generalny wykonawca to przedsiębiorstwo budowlane, któremu inwestor powierza kompleksową realizację inwestycji. Jego głównym zadaniem jest wykonanie wszystkich prac budowlanych i montażowych zgodnie z projektem oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Aby pełnić tę odpowiedzialną funkcję, firma musi posiadać odpowiednie zaplecze techniczne, wykwalifikowaną kadrę oraz stabilną sytuację finansową. Kluczowym aspektem jest również doświadczenie w realizacji podobnych projektów oraz znajomość lokalnego rynku budowlanego. Jakie zadania wykonuje generalny wykonawca? Zakres obowiązków generalnego wykonawcy jest niezwykle szeroki i wymaga doskonałej organizacji pracy. Odpowiada on za całościową realizację projektu, co oznacza nie tylko wykonanie prac budowlanych, ale także zarządzanie wszystkimi aspektami inwestycji. Generalny wykonawca zajmuje się przygotowaniem szczegółowych kosztorysów, opracowaniem harmonogramów, a także doborem i zakupem materiałów budowlanych. Jego rolą jest również zapewnienie odpowiedniego sprzętu oraz maszyn niezbędnych do realizacji projektu. Dlaczego warto współpracować z generalnym wykonawcą? Decyzja o zatrudnieniu generalnego wykonawcy niesie ze sobą Realizacja inwestycji budowlanej to złożony proces, który wymaga precyzyjnej koordynacji wielu działań i podmiotów.W centrum tego skomplikowanego przedsięwzięcia stoi generalny wykonawca – podmiot odpowiedzialny za kompleksową realizację projektu od fundamentów aż po ostatnie prace wykończeniowe. Przyjrzyjmy się bliżej tej kluczowej roli w procesie budowlanym i sprawdźmy, dlaczego coraz więcej inwestorów decyduje się na współpracę z generalnym wykonawcą. Kto może zostać generalnym wykonawcą? Generalny wykonawca to przedsiębiorstwo budowlane, któremu inwestor powierza kompleksową realizację inwestycji. Jego głównym zadaniem jest wykonanie wszystkich prac budowlanych i montażowych zgodnie z projektem oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Aby pełnić tę odpowiedzialną funkcję, firma musi posiadać odpowiednie zaplecze techniczne, wykwalifikowaną kadrę oraz stabilną sytuację finansową. Kluczowym aspektem jest również doświadczenie w realizacji podobnych projektów oraz znajomość lokalnego rynku budowlanego. Jakie zadania wykonuje generalny wykonawca? Zakres obowiązków generalnego wykonawcy jest niezwykle szeroki i wymaga doskonałej organizacji pracy. Odpowiada on za całościową realizację projektu, co oznacza nie tylko wykonanie prac budowlanych, ale także zarządzanie wszystkimi aspektami inwestycji. Generalny wykonawca zajmuje się przygotowaniem szczegółowych kosztorysów, opracowaniem harmonogramów, a także doborem i zakupem materiałów budowlanych. Jego rolą jest również zapewnienie odpowiedniego sprzętu oraz maszyn niezbędnych do realizacji projektu. Dlaczego warto współpracować z generalnym wykonawcą? Decyzja o zatrudnieniu generalnego wykonawcy niesie ze sobą
29.12.2024Adam Nawrocki![Nowoczesne_meble_biurowe](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/11/Nowoczesne_meble_biurowe-360x240.jpg)
Decydując się na wybór odpowiednich mebli biurowych, warto zastanowić się nad ich wpływem na produktywność w pracy . Nowoczesne rozwiązania w tej dziedzinie mogą znacznie przyczynić się do poprawy efektywności oraz komfortu pracowników, co bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe firmy. Takie inwestycje w meble biurowe Łódź są wartościowym wkładem w rozwój każdej firmy, ponieważ skutecznie wpływają na poprawę produktywności pracowników i pomagają w osiągnięciu lepszych wyników biznesowych. Ergonomia a produktywność Nowoczesne meble biurowe są projektowane z myślą o ergonomii, co jest kluczowe dla utrzymania dobrej kondycji fizycznej pracowników. Przemyślane projekty biurek, krzeseł czy foteli wspierają prawidłową postawę, zmniejszają ryzyko bólu pleców oraz innych dolegliwości, które mogą odciągnąć uwagę od pracy i zwiększać liczby dni przeznaczone na zwolnienia lekarskie. Studia dowodzą, że ergonomia wpływa nie tylko na zdrowie, ale i na wydajność pracy. Wygodne siedzenie z odpowiednim wsparciem lędźwiowym, możliwość regulacji wysokości biurka czy dostosowanie monitora do linii wzroku znacznie redukują zmęczenie i zwiększają skupienie. Zastosowanie technologii w meblach biurowych Innowacje technologiczne wprowadzane do mebli biurowych umożliwiają dostosowanie miejsca pracy do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Przykłady takich rozwiązań to biurka z regulacją wysokości, które pozwalają na zmianę pozycji z siedzącej na stojącą. Dzięki temu pracownicy mogą zmieniać swoją pozycję w ciągu Decydując się na wybór odpowiednich mebli biurowych, warto zastanowić się nad ich wpływem na produktywność w pracy.Nowoczesne rozwiązania w tej dziedzinie mogą znacznie przyczynić się do poprawy efektywności oraz komfortu pracowników, co bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe firmy. Takie inwestycje w meble biurowe Łódź są wartościowym wkładem w rozwój każdej firmy, ponieważ skutecznie wpływają na poprawę produktywności pracowników i pomagają w osiągnięciu lepszych wyników biznesowych. Ergonomia a produktywność Nowoczesne meble biurowe są projektowane z myślą o ergonomii, co jest kluczowe dla utrzymania dobrej kondycji fizycznej pracowników. Przemyślane projekty biurek, krzeseł czy foteli wspierają prawidłową postawę, zmniejszają ryzyko bólu pleców oraz innych dolegliwości, które mogą odciągnąć uwagę od pracy i zwiększać liczby dni przeznaczone na zwolnienia lekarskie. Studia dowodzą, że ergonomia wpływa nie tylko na zdrowie, ale i na wydajność pracy. Wygodne siedzenie z odpowiednim wsparciem lędźwiowym, możliwość regulacji wysokości biurka czy dostosowanie monitora do linii wzroku znacznie redukują zmęczenie i zwiększają skupienie. Zastosowanie technologii w meblach biurowych Innowacje technologiczne wprowadzane do mebli biurowych umożliwiają dostosowanie miejsca pracy do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Przykłady takich rozwiązań to biurka z regulacją wysokości, które pozwalają na zmianę pozycji z siedzącej na stojącą. Dzięki temu pracownicy mogą zmieniać swoją pozycję w ciągu
17.10.2024Adam Nawrocki![implantologia gliwice](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/03/magazynprzedsiebiorcy.pl_-360x240.webp)
Zdrowie pracowników to fundament efektywności każdego przedsiębiorstwa . Pakiety dentystyczne dla firm stanowią innowacyjne rozwiązanie, które wspiera zarówno pracodawców, jak i ich zespoły, zapewniając dostęp do kompleksowej opieki stomatologicznej. Wprowadzenie takiego pakietu w firmie to nie tylko troska o zdrowie uśmiechu pracowników, ale również inwestycja w ich zadowolenie i lojalność wobec pracodawcy. Ale jak dokładnie funkcjonują te pakiety i co mogą zaoferować Twojej firmie oraz jej pracownikom? Zalety pakietów dentystycznych dla firm Pakiety dentystyczne dla firm oferują szeroki zakres usług stomatologicznych, od rutynowych przeglądów, poprzez leczenie zachowawcze, aż po zaawansowane procedury, takie jak implantologia Gliwice. Korzyści płynące z ich wdrożenia są wielowymiarowe. Przede wszystkim, umożliwiają pracownikom regularne kontrole i interwencje stomatologiczne, co przyczynia się do poprawy ich ogólnego stanu zdrowia oraz redukcji absencji chorobowej. Dostęp do profesjonalnej opieki dentystycznej bez dodatkowych kosztów zwiększa również satysfakcję z pracy i motywację. Dla pracodawców jest to z kolei sposób na wyróżnienie się na rynku pracy jako firma dbająca o dobrostan swoich pracowników. Jak wybrać odpowiedni pakiet dentystyczny dla Twojej firmy? Wybór odpowiedniego pakietu dentystycznego powinien być podyktowany potrzebami pracowników oraz możliwościami finansowymi firmy. Ważne jest, aby dokładnie przeanalizować ofertę klinik stomatologicznych oraz zakres świadczeń wchodzących w skład pakietu. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty Zdrowie pracowników to fundament efektywności każdego przedsiębiorstwa.Pakiety dentystyczne dla firm stanowią innowacyjne rozwiązanie, które wspiera zarówno pracodawców, jak i ich zespoły, zapewniając dostęp do kompleksowej opieki stomatologicznej. Wprowadzenie takiego pakietu w firmie to nie tylko troska o zdrowie uśmiechu pracowników, ale również inwestycja w ich zadowolenie i lojalność wobec pracodawcy. Ale jak dokładnie funkcjonują te pakiety i co mogą zaoferować Twojej firmie oraz jej pracownikom? Zalety pakietów dentystycznych dla firm Pakiety dentystyczne dla firm oferują szeroki zakres usług stomatologicznych, od rutynowych przeglądów, poprzez leczenie zachowawcze, aż po zaawansowane procedury, takie jak implantologia Gliwice. Korzyści płynące z ich wdrożenia są wielowymiarowe. Przede wszystkim, umożliwiają pracownikom regularne kontrole i interwencje stomatologiczne, co przyczynia się do poprawy ich ogólnego stanu zdrowia oraz redukcji absencji chorobowej. Dostęp do profesjonalnej opieki dentystycznej bez dodatkowych kosztów zwiększa również satysfakcję z pracy i motywację. Dla pracodawców jest to z kolei sposób na wyróżnienie się na rynku pracy jako firma dbająca o dobrostan swoich pracowników. Jak wybrać odpowiedni pakiet dentystyczny dla Twojej firmy? Wybór odpowiedniego pakietu dentystycznego powinien być podyktowany potrzebami pracowników oraz możliwościami finansowymi firmy. Ważne jest, aby dokładnie przeanalizować ofertę klinik stomatologicznych oraz zakres świadczeń wchodzących w skład pakietu. Warto zwrócić uwagę na takie aspekty
08.03.2024Adam Nawrocki![syndrom oszusta](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/03/syndrom-oszusta-360x240.webp)
Masz wrażenie, że twoje sukcesy to tylko kwestia szczęścia, a nie umiejętności? Jeśli tak, to prawdopodobnie doświadczasz syndromu oszusta – zjawiska, które dotyka wielu ludzi na całym świecie, niezależnie od ich osiągnięć i pozycji. Wyjaśniamy jego przyczyny i przedstawiamy metody, dzięki którym możesz go pokonać.
06.03.2024Stefan Zieliński![](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/02/Test-Gallupa-–-czy-warto-go-zrobic-aby-odkryc-swoje-talenty-360x240.webp)
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie są twoje największe talenty? Test Gallupa zapewnia niezwykły wgląd w twoje mocne strony. Dowiedz się, jak może on zmienić twoje życie zawodowe i osobiste. Czytaj dalej i zrób pierwszy krok do odkrycia swoich atutów!
27.02.2024Monika Olejniak![](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2024/02/Onboarding-–-co-to-360x240.webp)
Co to onboarding i dlaczego stanowi klucz do sukcesu zarówno dla nowych pracowników, jak i całej organizacji? Wprowadzenie to proces istotny dla efektywności i adaptacji. Czytaj dalej, aby wiedzieć więcej o tej procedurze!
22.02.2024Iwona Ziołowska![życzenia świąteczne biznesowe](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/09/zyczenia-swiateczne-biznesowe-360x240.webp)
Składanie życzeń świątecznych ma długą tradycję i niemałe znaczenie . Dziś życzenia bożonarodzeniowe składamy sobie nie tylko w gronie rodziny, ale także współpracowników. Jak mogą wyglądać życzenia świąteczne biznesowe? Czemu warto kultywować ten zwyczaj? Zapamiętaj! Biznesowe życzenia świąteczne – propozycje życzeń Dzięki odpowiednio skonstruowanym życzeniom możesz podziękować za dotychczasową współpracę, życzyć sukcesów, powodzenia w dalszych działaniach, udanych inwestycji, zacieśniania relacji biznesowych itp. Jak mogą wyglądać przykładowe życzenia świąteczne biznesowe? Życzenia bożonarodzeniowe firmowe są zazwyczaj krótkie i treściwe, a jednocześnie pozwalają przekazać to, co najważniejsze. Przy okazji układania życzeń świątecznych nasuwa się pytanie, czy w tej sytuacji odpowiedni będzie wierszyk? Taka forma firmowych życzeń bożonarodzeniowych będzie dozwolona w przypadku, gdy pracownicy mają bardziej zażyłe relacje z szefostwem i odrobina luzu jest dobrze widziana. Poniżej zamieszczamy kilka przykładów życzeń bożonarodzeniowych biznesowych. Życzymy Państwu, aby w nadchodzącym roku udało się zrealizować wszystkie plany i zamierzenia, które mogą przynieść profity. Aby udało się przewidzieć to, co może przeszkodzić w osiągnięciu celu i zapobiec wszystkiemu, co wcale nie musi się wydarzyć. Życzymy dużo sukcesów i satysfakcji z wykonywanej pracy. *** W tym szczególnym czasie pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom. Życzymy zdrowia, pomyślności, nadziei na jeszcze lepsze jutro. Wraz z najpiękniejszymi życzeniami przyjmijcie Składanie życzeń świątecznych ma długą tradycję i niemałe znaczenie.Dziś życzenia bożonarodzeniowe składamy sobie nie tylko w gronie rodziny, ale także współpracowników. Jak mogą wyglądać życzenia świąteczne biznesowe? Czemu warto kultywować ten zwyczaj? Zapamiętaj! Biznesowe życzenia świąteczne – propozycje życzeń Dzięki odpowiednio skonstruowanym życzeniom możesz podziękować za dotychczasową współpracę, życzyć sukcesów, powodzenia w dalszych działaniach, udanych inwestycji, zacieśniania relacji biznesowych itp. Jak mogą wyglądać przykładowe życzenia świąteczne biznesowe? Życzenia bożonarodzeniowe firmowe są zazwyczaj krótkie i treściwe, a jednocześnie pozwalają przekazać to, co najważniejsze. Przy okazji układania życzeń świątecznych nasuwa się pytanie, czy w tej sytuacji odpowiedni będzie wierszyk? Taka forma firmowych życzeń bożonarodzeniowych będzie dozwolona w przypadku, gdy pracownicy mają bardziej zażyłe relacje z szefostwem i odrobina luzu jest dobrze widziana. Poniżej zamieszczamy kilka przykładów życzeń bożonarodzeniowych biznesowych. Życzymy Państwu, aby w nadchodzącym roku udało się zrealizować wszystkie plany i zamierzenia, które mogą przynieść profity. Aby udało się przewidzieć to, co może przeszkodzić w osiągnięciu celu i zapobiec wszystkiemu, co wcale nie musi się wydarzyć. Życzymy dużo sukcesów i satysfakcji z wykonywanej pracy. *** W tym szczególnym czasie pragniemy złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom. Życzymy zdrowia, pomyślności, nadziei na jeszcze lepsze jutro. Wraz z najpiękniejszymi życzeniami przyjmijcie
13.11.2023Krystian Kamiński![co to jest link](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/09/co-to-jest-link-360x240.webp)
Co to jest link? To narzędzie służące do nawigacji i komunikacji. Wykorzystywane jest zarówno do przekierowywania użytkowników do różnych stron, jak i do budowania autorytetu w dziedzinie SEO. Dowiedz się, jak używać go skutecznie i jakie korzyści przynosi w marketingu online.
28.09.2023Monika Olejniak![wirtualne biuro warszawa](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/02/biuro-warszawa-360x240.webp)
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z wysokimi kosztami, dlatego wielu przedsiębiorców nowoczesnych rozwiązań takich jak wirtualne biuro . Dowiedz się, jak działa e-biuro i dlaczego warto skorzystać z innowacyjnych usług. Wirtualne biuro – nowoczesna alternatywa dla przedsiębiorców Własna działalność gospodarcza to zwiększone możliwości realizacji zawodowych planów, większych zarobków, ale także spore koszty. Dla początkujących przedsiębiorców wynajem, wyposażenie i utrzymanie lokalu biurowego jest zbyt dużym obciążeniem finansowym, zwłaszcza w dużych miastach. Wirtualne biuro Warszawa to adres siedziby w atrakcyjnej lokalizacji w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Wybierając usługi e-biura, możesz korzystać z prestiżowego adresu do rejestracji działalności gospodarczej w US, GUS, ZUS, KRS, celów korespondencji i celów marketingowych już od 99 zł netto miesięcznie. Dla porównania koszt, wynajęcia powierzchni biurowej w Warszawie to nawet 24 EUR za metr kwadratowy, zatem wirtualny adres to znacznie tańszy sposób na prowadzenie własnego biznesu. Usługi wirtualnego biura najczęściej wybierają prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, freelancerzy, startupy, ale warto wiedzieć, że e-biuro to także rozwiązanie dla spółek cywilnych, spółek handlowych, spółek komandytowych, spółek akcyjnych i spółek z o.o. W świetle polskich przepisów prawnych, aby zarejestrować spółkę pod wirtualnym adresem, konieczna jest możliwość przyjmowania korespondencji firmowej, co umożliwia usługa wirtualnego sekretariatu. E-biuro – usługi dla firm w atrakcyjnej cenie E-biuro Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z wysokimi kosztami, dlatego wielu przedsiębiorców nowoczesnych rozwiązań takich jak wirtualne biuro.Dowiedz się, jak działa e-biuro i dlaczego warto skorzystać z innowacyjnych usług. Wirtualne biuro – nowoczesna alternatywa dla przedsiębiorców Własna działalność gospodarcza to zwiększone możliwości realizacji zawodowych planów, większych zarobków, ale także spore koszty. Dla początkujących przedsiębiorców wynajem, wyposażenie i utrzymanie lokalu biurowego jest zbyt dużym obciążeniem finansowym, zwłaszcza w dużych miastach. Wirtualne biuro Warszawa to adres siedziby w atrakcyjnej lokalizacji w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Wybierając usługi e-biura, możesz korzystać z prestiżowego adresu do rejestracji działalności gospodarczej w US, GUS, ZUS, KRS, celów korespondencji i celów marketingowych już od 99 zł netto miesięcznie. Dla porównania koszt, wynajęcia powierzchni biurowej w Warszawie to nawet 24 EUR za metr kwadratowy, zatem wirtualny adres to znacznie tańszy sposób na prowadzenie własnego biznesu. Usługi wirtualnego biura najczęściej wybierają prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, freelancerzy, startupy, ale warto wiedzieć, że e-biuro to także rozwiązanie dla spółek cywilnych, spółek handlowych, spółek komandytowych, spółek akcyjnych i spółek z o.o. W świetle polskich przepisów prawnych, aby zarejestrować spółkę pod wirtualnym adresem, konieczna jest możliwość przyjmowania korespondencji firmowej, co umożliwia usługa wirtualnego sekretariatu. E-biuro – usługi dla firm w atrakcyjnej cenie E-biuro
28.09.2023Monika Olejniak![działania marketingowe](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/11/dzialania-marketingowe-360x240.webp)
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja jest intensywna i technologie dynamicznie się rozwijają, przedsiębiorstwa muszą skoncentrować się na innowacyjnych działaniach marketingowych, aby wyróżnić się i przyciągnąć uwagę klientów. Przeczytaj, jak spełnić cele marketingowe swojej firmy.
27.09.2023Adam Nawrocki![Agentka ubezpieczeniowa podaje rękę rodzinie po podpisanej umowie](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/07/agent-ubezpieczenia-360x240.webp)
Jak wybrać CRM dla agenta ubezpieczeniowego? Przed tobą poradnik, który pomoże ci podjąć najlepszą decyzję. Gwarantuję, że po przeczytaniu tego tekstu, wybór stanie się dla ciebie o wiele łatwiejszy.
26.07.2023Adam Nawrocki![Panele fotowoltaiczne, piękna duża instalacja fotowoltaiki](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/06/panele-sloneczne-fotowoltaika-360x240.webp)
Czy opłacalne jest zainstalowanie fotowoltaiki w firmie ? Jeżeli zastanawiasz się nad tą kwestią, ten tekst jest właśnie dla ciebie. Poznaj korzyści płynące z inwestycji w fotowoltaikę dla biznesu i dowiedz się, jak przygotować swoją firmę na tę zmianę. Dlaczego warto rozważyć fotowoltaikę w biznesie? Czy opłacalne jest zainstalowanie fotowoltaiki w firmie? Na to pytanie odpowiedź jest zdecydowanie tak. W dzisiejszych czasach, kiedy rosną ceny energii elektrycznej, inwestycja w fotowoltaikę może przynieść znaczne oszczędności w długim terminie. Fotowoltaika w Mińsku Mazowieckim, czy jakiejkolwiek innej miejscowości w Polsce, daje dokładnie takie same korzyści z przeprowadzonej inwestycji dla biznesu. Energia słoneczna to źródło odnawialne, co oznacza, że nie jesteś uzależniony od fluktuacji cen surowców na rynku energetycznym. Dzięki instalacji paneli słonecznych możesz produkować swoją własną energię, co znacząco obniża koszty eksploatacji firmy. Jakie korzyści przynosi inwestycja w fotowoltaikę? Inwestycja w fotowoltaikę to nie tylko korzyści finansowe. Działanie zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju jest coraz bardziej cenione przez klientów, którzy chętniej wybierają firmy dbające o środowisko. Czy każda firma może zainwestować w fotowoltaikę? Niemal każda firma, niezależnie od jej wielkości czy profilu działalności, może zainwestować w fotowoltaikę. Ważne jest jednak, aby przed podjęciem decyzji przeprowadzić audyt energetyczny. Pozwoli on ocenić możliwości instalacji paneli słonecznych Czy opłacalne jest zainstalowanie fotowoltaiki w firmie?Jeżeli zastanawiasz się nad tą kwestią, ten tekst jest właśnie dla ciebie. Poznaj korzyści płynące z inwestycji w fotowoltaikę dla biznesu i dowiedz się, jak przygotować swoją firmę na tę zmianę. Dlaczego warto rozważyć fotowoltaikę w biznesie? Czy opłacalne jest zainstalowanie fotowoltaiki w firmie? Na to pytanie odpowiedź jest zdecydowanie tak. W dzisiejszych czasach, kiedy rosną ceny energii elektrycznej, inwestycja w fotowoltaikę może przynieść znaczne oszczędności w długim terminie. Fotowoltaika w Mińsku Mazowieckim, czy jakiejkolwiek innej miejscowości w Polsce, daje dokładnie takie same korzyści z przeprowadzonej inwestycji dla biznesu. Energia słoneczna to źródło odnawialne, co oznacza, że nie jesteś uzależniony od fluktuacji cen surowców na rynku energetycznym. Dzięki instalacji paneli słonecznych możesz produkować swoją własną energię, co znacząco obniża koszty eksploatacji firmy. Jakie korzyści przynosi inwestycja w fotowoltaikę? Inwestycja w fotowoltaikę to nie tylko korzyści finansowe. Działanie zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju jest coraz bardziej cenione przez klientów, którzy chętniej wybierają firmy dbające o środowisko. Czy każda firma może zainwestować w fotowoltaikę? Niemal każda firma, niezależnie od jej wielkości czy profilu działalności, może zainwestować w fotowoltaikę. Ważne jest jednak, aby przed podjęciem decyzji przeprowadzić audyt energetyczny. Pozwoli on ocenić możliwości instalacji paneli słonecznych
25.06.2023Adam Nawrocki![sztukateria w biurze w domu](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/04/projekt-wnetrza-pokoju-360x240.webp)
Artykuł ten poświęcony jest sztuce ozdabiania wnętrz, która w ostatnich latach stała się bardzo popularna w Polsce. Sztukateria to ozdobne elementy architektoniczne, które zdobią ściany, sufity i meble. W tym artykule skupimy się na zastosowaniu sztukaterii w biurze, jako sposobie na stworzenie nowoczesnego i eleganckiego miejsca do pracy. Przyjrzymy się różnym rodzajom sztukaterii oraz zaletom jej stosowania w biurze.
25.04.2023Adam Nawrocki![nowoczesne biuro w centrum Warszawy](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/04/nowoczesne-biuro-360x240.webp)
W czasach pandemii, wiele osób pracuje z domu i szuka sposobów na urządzenie wygodnego i funkcjonalnego biura. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak urządzić biuro w domu, które pozwoli Ci na wydajną pracę i jednocześnie stworzy przyjazną atmosferę? Oto 5 praktycznych porad dekoracyjnych, które pomogą Ci w urządzeniu wygodnego biura w domu.
20.04.2023Adam Nawrocki![Inżynier podaje ręke pracownikowi firmy budowlanej](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/04/inzynier-podaje-reke-firmie-budowlanej-360x240.webp)
Czy opłaca się założyć firmę budowlaną? To pytanie, które zadaje sobie wiele osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z biznesem. Budownictwo to jedna z najważniejszych branż w Polsce, dlatego też przedsiębiorcy często decydują się na otwarcie własnej firmy budowlanej. W artykule tym przedstawimy najważniejsze argumenty za i przeciw, które pomogą Ci podjąć decyzję, czy warto inwestować w branżę budowlaną.
16.04.2023Adam Nawrocki![Metoda SMART](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/03/Metoda-SMART-360x240.webp)
W pracy, jak i w życiu codziennym ciągle coś planujemy, ustalamy i w końcu zapisujemy cele. Niestety większość z nich pozostaje tylko na papierze. Jak sprawić, aby nasze działania były skuteczne? Metoda SMART to proste narzędzie, które może w tym pomóc.
30.03.2023Adam Nawrocki![notatnik z ogłoszeniami obok kawy i długopisu](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/03/ogloszenia-magazynprzedsiebiorcy-360x240.webp)
Chcesz pozbyć się niepotrzebnych przedmiotów z garażu ? Jeśli masz rzeczy w dobrym stanie, możesz wystawić darmowe ogłoszenie bez rejestracji. To dobry sposób, aby znaleźć potencjalnego nabywcę i pozyskać dodatkową gotówkę. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób wystawić przedmioty na sprzedaż? Sprawdź krótki poradnik! Handel internetowy rozwija się w niesamowitym tempie. Dotyczy to zarówno firm z branżye-commerce, jak i osób prywatnych. Bezpłatne ogłoszenia w sieci dodasz poprzez wejście na stronę portalu ogłoszeniowego. Jeśli chcesz pozbyć się niepotrzebnych przedmiotów i nieco podreperować domowy budżet, koniecznie skorzystaj z opcji wystawienia darmowego ogłoszenia bez rejestracji użytkownika. Darmowe ogłoszenia bez rejestracji – jak to działa w praktyce? Zasada działania portalu z darmowymi ogłoszeniami jest prosta. Bezpłatne anonse możesz dodawać jako niezarejestrowany użytkownik. Wystarczy, że na etapie dodawania postu zweryfikujesz swój numer telefonu. Aby dodać darmowe ogłoszenie, musisz: Możesz umówić się na spotkanie z potencjalnymi kupującymi w dowolnie wybranej lokalizacji. Za wystawienie przedmiotu na sprzedaż nie zapłacisz ani złotówki prowizji za pośrednictwo portalu ogłoszeniowego. A może chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoimi aukcjami w serwisie z darmowymi anonsami? Przekonaj się: Jak dodać skuteczne ogłoszenia? Co można sprzedać na bezpłatnych aukcjach internetowych? W sieci można sprzedawać praktycznie wszystko. Jako niezarejestrowany użytkownik serwisu z darmowymi ogłoszeniami możesz szukać nabywców online Chcesz pozbyć się niepotrzebnych przedmiotów z garażu?Jeśli masz rzeczy w dobrym stanie, możesz wystawić darmowe ogłoszenie bez rejestracji. To dobry sposób, aby znaleźć potencjalnego nabywcę i pozyskać dodatkową gotówkę. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób wystawić przedmioty na sprzedaż? Sprawdź krótki poradnik! Handel internetowy rozwija się w niesamowitym tempie. Dotyczy to zarówno firm z branżye-commerce, jak i osób prywatnych. Bezpłatne ogłoszenia w sieci dodasz poprzez wejście na stronę portalu ogłoszeniowego. Jeśli chcesz pozbyć się niepotrzebnych przedmiotów i nieco podreperować domowy budżet, koniecznie skorzystaj z opcji wystawienia darmowego ogłoszenia bez rejestracji użytkownika. Darmowe ogłoszenia bez rejestracji – jak to działa w praktyce? Zasada działania portalu z darmowymi ogłoszeniami jest prosta. Bezpłatne anonse możesz dodawać jako niezarejestrowany użytkownik. Wystarczy, że na etapie dodawania postu zweryfikujesz swój numer telefonu. Aby dodać darmowe ogłoszenie, musisz: Możesz umówić się na spotkanie z potencjalnymi kupującymi w dowolnie wybranej lokalizacji. Za wystawienie przedmiotu na sprzedaż nie zapłacisz ani złotówki prowizji za pośrednictwo portalu ogłoszeniowego. A może chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoimi aukcjami w serwisie z darmowymi anonsami? Przekonaj się: Jak dodać skuteczne ogłoszenia? Co można sprzedać na bezpłatnych aukcjach internetowych? W sieci można sprzedawać praktycznie wszystko. Jako niezarejestrowany użytkownik serwisu z darmowymi ogłoszeniami możesz szukać nabywców online
27.03.2023Stefan Zieliński![kobieta liczy na kalkulatorze i wpisuje dane do komputera](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/03/zdjecie-konto-360x240.webp)
Przelewy do ZUS-u i urzędu skarbowego, regularne opłaty za dostawy, rozliczenia z kontrahentami – będąc przedsiębiorcą, masz wiele na głowie . Aby historia płatności była w pełni przejrzysta, wielu właścicieli działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie oddzielnego rachunku bankowego. Jednak czy konto firmowe jest obowiązkowe? Kto powinien je posiadać i jak wygląda to w przypadku firm jednoosobowych? Mikroprzedsiębiorcy a konto firmowe – obowiązek czy niepotrzebna formalność? Zakładanie mikroprzedsiębiorstwa wiąże się z wieloma formalnościami i procedurami. Oprócz rejestracji działalności czy wskazania miejsca prowadzenia biznesu, jako właściciel firmy musisz zadecydować, jakim rachunkiem będziesz się posługiwać, rozliczając m.in. podatki, składkę ZUS czy należności wobec innych przedsiębiorców. W świetle polskich przepisów nie ma różnicy, czy będziesz dokonywać płatności z konta osobistego, czy dla firm – istotne jest to, aby miał on jednego posiadacza[1]. Trudności z odpowiedzią na pytanie „kiedy konto firmowe jest obowiązkowe” pojawiają się, gdy pod uwagę weźmiesz regulaminy instytucji finansowych. Wiele z nich zastrzega, że z pomocą prywatnego rachunku rozliczeniowego można dokonywać tylko tych płatności, które nie dotyczą prowadzonej działalności. Dlatego też, pomimo zapisów w polskim ustawodawstwie, aby uchronić się przed różnymi nieprzewidzianymi konsekwencjami ze strony banku, warto zawczasu zadbać o oddzielne firmowe konto – przyniesie Ci ono więcej pożytku, niż strat. Zalety posiadania konta firmowego dla działalności Przelewy do ZUS-u i urzędu skarbowego, regularne opłaty za dostawy, rozliczenia z kontrahentami – będąc przedsiębiorcą, masz wiele na głowie.Aby historia płatności była w pełni przejrzysta, wielu właścicieli działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie oddzielnego rachunku bankowego. Jednak czy konto firmowe jest obowiązkowe? Kto powinien je posiadać i jak wygląda to w przypadku firm jednoosobowych? Mikroprzedsiębiorcy a konto firmowe – obowiązek czy niepotrzebna formalność? Zakładanie mikroprzedsiębiorstwa wiąże się z wieloma formalnościami i procedurami. Oprócz rejestracji działalności czy wskazania miejsca prowadzenia biznesu, jako właściciel firmy musisz zadecydować, jakim rachunkiem będziesz się posługiwać, rozliczając m.in. podatki, składkę ZUS czy należności wobec innych przedsiębiorców. W świetle polskich przepisów nie ma różnicy, czy będziesz dokonywać płatności z konta osobistego, czy dla firm – istotne jest to, aby miał on jednego posiadacza[1]. Trudności z odpowiedzią na pytanie „kiedy konto firmowe jest obowiązkowe” pojawiają się, gdy pod uwagę weźmiesz regulaminy instytucji finansowych. Wiele z nich zastrzega, że z pomocą prywatnego rachunku rozliczeniowego można dokonywać tylko tych płatności, które nie dotyczą prowadzonej działalności. Dlatego też, pomimo zapisów w polskim ustawodawstwie, aby uchronić się przed różnymi nieprzewidzianymi konsekwencjami ze strony banku, warto zawczasu zadbać o oddzielne firmowe konto – przyniesie Ci ono więcej pożytku, niż strat. Zalety posiadania konta firmowego dla działalności
27.03.2023Adam Nawrocki![pvpi fotowoltaika](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/03/mp-fotowoltaika-360x240.webp)
W lutym 2023 eksperci Da Vinci Green Energy szósty raz już raz opracowali indeks opłacalności instalacji fotowoltaicznej dla firm (PV Profitability Index Business). W skali ostatnich 6 miesięcy utrzymuje się on na poziomie niższym niż 3 lata i nieustannie jest bardzo optymistyczny dla polskich przedsiębiorstw. Z danych za styczeń, publikowanych w lutym 2023 r. wynika, że taka instalacja zwróci się w 2,66 roku.
08.03.2023Adam Nawrocki![jaka wilgotność powinna być w biurze](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/02/jaka-wilgotnosc-powinna-byc-w-biurze-360x240.webp)
Wilgotność wraz z temperaturą powietrza to dwa istotne parametry wpływające na komfort pracy, a co za tym idzie, na wydolność pracowników. Informacje o tym, jaka wilgotność powinna być w biurze, zawarte zostały w przepisach BHP.
21.02.2023Krystian Kamiński![Wirtualne biuro Warszawa Wola](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/02/wirtualne-biuro-wola-360x240.webp)
Wysokie ceny wynajmu lokali biurowych oraz usług dla firm sprawiają, że wiele osób rezygnuje z marzeń o własnym biznesie . Dla początkujących przedsiębiorców doskonałą rozwiązaniem są usługi wirtualnego biura. Czym jest e-biuro? Czy warto skorzystać z nowoczesnej alternatywy dla biznesu? E- biuro – co warto wiedzieć? Wirtualne biuro Warszawa Wola to nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na zmniejszeniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Wybierając e-biuro możesz cieszyć się prestiżowym adresem do rejestracji firmy w GUS, ZUS, US i KRS, korespondencji i celów marketingowych w najniższej cenie na rynku. Jak to możliwe? Nawiązując współpracę z wirtualnym biurem na warszawskiej Woli wynajmujesz adres siedziby bez konieczności ponoszenia dużych kosztów związanych z tradycyjnym lokalem biurowym. Dodatkowo, możesz korzystać z wielu usług dodatkowych ułatwiających prowadzenie własnej firmy. E-biuro od ponad 30 lat cieszy się zaufaniem przedsiębiorców na całym świecie, zwłaszcza freelancerów i startupów. Czy wirtualne biuro jest zgodne z prawem? Wirtualny adres siedziby firmy to doskonała alternatywa dla wynajmu powierzchni biurowej, której koszty, zwłaszcza w Warszawie i innych dużych miastach, znacznie przekraczają możliwości finansowe początkujących przedsiębiorców. Zgodnie z przepisami prawnymi, każdy podmiot gospodarczy, nawet prowadzący działalność wyłącznie online, musi posiadać stacjonarny adres siedziby. Dla osób o ograniczonym budżecie i nieposiadających lokalu mieszkalnego na własność jest Wysokie ceny wynajmu lokali biurowych oraz usług dla firm sprawiają, że wiele osób rezygnuje z marzeń o własnym biznesie.Dla początkujących przedsiębiorców doskonałą rozwiązaniem są usługi wirtualnego biura. Czym jest e-biuro? Czy warto skorzystać z nowoczesnej alternatywy dla biznesu? E- biuro – co warto wiedzieć? Wirtualne biuro Warszawa Wola to nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na zmniejszeniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Wybierając e-biuro możesz cieszyć się prestiżowym adresem do rejestracji firmy w GUS, ZUS, US i KRS, korespondencji i celów marketingowych w najniższej cenie na rynku. Jak to możliwe? Nawiązując współpracę z wirtualnym biurem na warszawskiej Woli wynajmujesz adres siedziby bez konieczności ponoszenia dużych kosztów związanych z tradycyjnym lokalem biurowym. Dodatkowo, możesz korzystać z wielu usług dodatkowych ułatwiających prowadzenie własnej firmy. E-biuro od ponad 30 lat cieszy się zaufaniem przedsiębiorców na całym świecie, zwłaszcza freelancerów i startupów. Czy wirtualne biuro jest zgodne z prawem? Wirtualny adres siedziby firmy to doskonała alternatywa dla wynajmu powierzchni biurowej, której koszty, zwłaszcza w Warszawie i innych dużych miastach, znacznie przekraczają możliwości finansowe początkujących przedsiębiorców. Zgodnie z przepisami prawnymi, każdy podmiot gospodarczy, nawet prowadzący działalność wyłącznie online, musi posiadać stacjonarny adres siedziby. Dla osób o ograniczonym budżecie i nieposiadających lokalu mieszkalnego na własność jest
10.02.2023Adam Nawrocki![kreowanie wizerunku marki](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/11/kreowanie-wizerunku-marki-360x240.webp)
Chcesz, aby twój biznes wzniósł się na nowy poziom i stał się jeszcze bardziej dochodowy? Musisz zgłębić choćby to, jak wygląda kreowanie wizerunku marki. Choć to proces złożony i często wielotorowy, ma ogromne znaczenie dla prężnego rozwoju firmy.
03.02.2023Krystian Kamiński![jak zaksięgować wyposażenie biura](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/02/jak-zaksiegowac-wyposazenie-biura-360x240.webp)
Jak zaksięgować wyposażenie biura ? Dowiedz się, jak zrobić to w sposób prawidłowy. Poznaj najważniejsze zasady zakupu wyposażenia firmy. Przekonaj się, jak zaksięgować wydatki na zakup mebli do biura czy też inne wydatki poniesione na rzecz przedsiębiorstwa. Każda firma, by odpowiednio funkcjonować, potrzebuje stosownego wyposażenia. Zaliczają się do niego biurka, krzesła, komputery, drukarki, czy też rozmaite przybory biurowe. Kupno owego asortymentu to jedno. Należy jednak też pamiętać o rozmaitych formalnościach, których warto przestrzegać przy okazji zaopatrywania się we wszelkie potrzebne przedmioty. Jak zaksięgować wyposażenie biura? Jak spełnić w tym względzie obowiązek podatkowy? Przekonaj się, co jest najważniejsze. Czym jest wyposażenie biura? Ta kwestia może wydawać się wręcz banalna. Jednak warto zdawać sobie sprawę z tego, jak w zasadzie definiowane jest wyposażenie biura. To pozwoli właściwie rozliczać poszczególne przedmioty. Pozwoli ci też zweryfikować to, jak możesz zaklasyfikować dany zakup. Wedle ogólnej definicji wyposażenie to rzeczowe składniki majątku. Jednak mowa tu tylko o takich, które są w sposób ścisły powiązanie z działalnością danej firmy. Mowa tu o takich składnikach, które nie zostały przy tym zaklasyfikowane jako środki trwałe. Istotna jest kwestia tego, czy dany przedmiot ma charakter jednorazowy, czy też zdecydowałeś się go nabyć w celu wielokrotnego użytku. W tym drugim przypadku należy Jak zaksięgować wyposażenie biura?Dowiedz się, jak zrobić to w sposób prawidłowy. Poznaj najważniejsze zasady zakupu wyposażenia firmy. Przekonaj się, jak zaksięgować wydatki na zakup mebli do biura czy też inne wydatki poniesione na rzecz przedsiębiorstwa. Każda firma, by odpowiednio funkcjonować, potrzebuje stosownego wyposażenia. Zaliczają się do niego biurka, krzesła, komputery, drukarki, czy też rozmaite przybory biurowe. Kupno owego asortymentu to jedno. Należy jednak też pamiętać o rozmaitych formalnościach, których warto przestrzegać przy okazji zaopatrywania się we wszelkie potrzebne przedmioty. Jak zaksięgować wyposażenie biura? Jak spełnić w tym względzie obowiązek podatkowy? Przekonaj się, co jest najważniejsze. Czym jest wyposażenie biura? Ta kwestia może wydawać się wręcz banalna. Jednak warto zdawać sobie sprawę z tego, jak w zasadzie definiowane jest wyposażenie biura. To pozwoli właściwie rozliczać poszczególne przedmioty. Pozwoli ci też zweryfikować to, jak możesz zaklasyfikować dany zakup. Wedle ogólnej definicji wyposażenie to rzeczowe składniki majątku. Jednak mowa tu tylko o takich, które są w sposób ścisły powiązanie z działalnością danej firmy. Mowa tu o takich składnikach, które nie zostały przy tym zaklasyfikowane jako środki trwałe. Istotna jest kwestia tego, czy dany przedmiot ma charakter jednorazowy, czy też zdecydowałeś się go nabyć w celu wielokrotnego użytku. W tym drugim przypadku należy
02.02.2023Maciej Woźniak![organizacja pracy](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/02/organizacja-pracy-360x240.webp)
Organizacja pracy to jeden z najbardziej istotnych czynników stanowiących o skuteczności działań danego przedsiębiorstwa . Jak prowadzić ją odpowiednio? Przekonaj się sam! Poznaj podstawowe zasady dobrej organizacji pracy! Każdemu zarządzającemu firmą zależy, aby jego przedsiębiorstwo prosperowało jak najlepiej. To może dokonać się jednak jedynie poprzez właściwe prowadzenie biznesu. Jak tego dokonać? Fundamentem jest właściwa organizacja pracy. Przekonaj się, czym ona jest i jakie są jej kluczowe aspekty. Organizacja pracy – definicja Jak właściwie można zdefiniować organizację pracy? Mówiąc w sposób najbardziej uproszczony, chodzi o to, kto, w jakim czasie i w jaki sposób ma wykonywać daną pracę w firmie. Innymi słowy, organizacja pracy to wprowadzanie właściwego ładu – tak dotyczącego dnia codziennego, jak i długoterminowej działalności. Żadna firma nie będzie prosperować dobrze, jeżeli jej pracownicy będą wykonywać swoje zadania niewłaściwie, bądź nieterminowo. Podobnie w sytuacji, gdy dane zadanie będą błędnie dopasowane do kompetencji osób je wykonujących. Ład organizacyjny ma za zadanie sprawić, aby każdy wykonywał swoje zadania sprawnie, proces realizacji projektów odbywał się harmonijnie, a nad wszystkim czuwały nadzór osoby o właściwych ku temu kompetencjach. Równie ważne w organizacji jest to, jakie zadania są wykonywane, kto je wykonuje, jak też to, kto zarządza procesem na różnych etapach i szczeblach. Organizacja pracy Organizacja pracy to jeden z najbardziej istotnych czynników stanowiących o skuteczności działań danego przedsiębiorstwa.Jak prowadzić ją odpowiednio? Przekonaj się sam! Poznaj podstawowe zasady dobrej organizacji pracy! Każdemu zarządzającemu firmą zależy, aby jego przedsiębiorstwo prosperowało jak najlepiej. To może dokonać się jednak jedynie poprzez właściwe prowadzenie biznesu. Jak tego dokonać? Fundamentem jest właściwa organizacja pracy. Przekonaj się, czym ona jest i jakie są jej kluczowe aspekty. Organizacja pracy – definicja Jak właściwie można zdefiniować organizację pracy? Mówiąc w sposób najbardziej uproszczony, chodzi o to, kto, w jakim czasie i w jaki sposób ma wykonywać daną pracę w firmie. Innymi słowy, organizacja pracy to wprowadzanie właściwego ładu – tak dotyczącego dnia codziennego, jak i długoterminowej działalności. Żadna firma nie będzie prosperować dobrze, jeżeli jej pracownicy będą wykonywać swoje zadania niewłaściwie, bądź nieterminowo. Podobnie w sytuacji, gdy dane zadanie będą błędnie dopasowane do kompetencji osób je wykonujących. Ład organizacyjny ma za zadanie sprawić, aby każdy wykonywał swoje zadania sprawnie, proces realizacji projektów odbywał się harmonijnie, a nad wszystkim czuwały nadzór osoby o właściwych ku temu kompetencjach. Równie ważne w organizacji jest to, jakie zadania są wykonywane, kto je wykonuje, jak też to, kto zarządza procesem na różnych etapach i szczeblach. Organizacja pracy
02.02.2023Maciej Woźniak![co to jest marketing](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/11/co-to-jest-marketing-360x240.webp)
Co to jest marketing ? To wszelkie działania podejmowane w celu wypromowania marki, zdobycia zainteresowania i zaufania klientów. Jak brzmi definicja marketingu i dlaczego przedsiębiorstwo szuka w nim wsparcia? Przeczytaj, czym właściwie jest! Jeśli sprzedajesz usługi lub produkty, wiesz, że jednym z podstawowych działań, jakie musisz podjąć, jest opowiedzenie o ofercie potencjalnym klientom. To, że masz do sprzedania jakąś wartość, nie wystarczy. Działalność nie przyniesie ci zysków, jeśli otoczenie nie dowie się, dlaczego powinno wybrać właśnie twój wyrób. Jak jednak dotrzeć do grupy odbiorców i przekonać ich do zakupu, skorzystania z oferty? Właśnie realna odpowiedź na te pytania jest celem marketingu – znalezienie drogi do potencjalnego klienta, opowiedzenie mu o produktach lub usługach, zbudowanie więzi, nawiązanie kontaktu. Zamknięcie definicji marketingu w tych kilku prostych stwierdzeniach nie wyczerpuje tematu. Tym bardziej że pojęcie to wciąż rozciągane jest na kolejne działania. Marketing nieustannie się rozwija i korzysta z nowych dostępnych narzędzi. Tym samym jego definicja wzbogaca się o kolejne punkty. Warto – a nawet trzeba – zatem dookreślić, co to jest marketing. Czym jest marketing? Na początku była strategia. Od tego stwierdzenia należałoby rozpocząć rozważania o marketingu. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, w której firma chce wprowadzić na rynek nowy produkt lub zaproponować innowacyjne Co to jest marketing?To wszelkie działania podejmowane w celu wypromowania marki, zdobycia zainteresowania i zaufania klientów. Jak brzmi definicja marketingu i dlaczego przedsiębiorstwo szuka w nim wsparcia? Przeczytaj, czym właściwie jest! Jeśli sprzedajesz usługi lub produkty, wiesz, że jednym z podstawowych działań, jakie musisz podjąć, jest opowiedzenie o ofercie potencjalnym klientom. To, że masz do sprzedania jakąś wartość, nie wystarczy. Działalność nie przyniesie ci zysków, jeśli otoczenie nie dowie się, dlaczego powinno wybrać właśnie twój wyrób. Jak jednak dotrzeć do grupy odbiorców i przekonać ich do zakupu, skorzystania z oferty? Właśnie realna odpowiedź na te pytania jest celem marketingu – znalezienie drogi do potencjalnego klienta, opowiedzenie mu o produktach lub usługach, zbudowanie więzi, nawiązanie kontaktu. Zamknięcie definicji marketingu w tych kilku prostych stwierdzeniach nie wyczerpuje tematu. Tym bardziej że pojęcie to wciąż rozciągane jest na kolejne działania. Marketing nieustannie się rozwija i korzysta z nowych dostępnych narzędzi. Tym samym jego definicja wzbogaca się o kolejne punkty. Warto – a nawet trzeba – zatem dookreślić, co to jest marketing. Czym jest marketing? Na początku była strategia. Od tego stwierdzenia należałoby rozpocząć rozważania o marketingu. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, w której firma chce wprowadzić na rynek nowy produkt lub zaproponować innowacyjne
02.02.2023Damian Pawłowski![ile kosztuje reklama w google](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/11/ile-kosztuje-reklama-w-google-360x240.webp)
Ile kosztuje reklama w Google ? Jakie kwoty przynoszą efekty i co zrobić, by skutecznie reklamować się w wyszukiwarce Google? Google Ads pozwala kontrolować koszty reklamy w taki sposób, aby nie przekraczać ustalonego przez siebie budżetu. Czy wiesz, że większość twoich klientów przegląda po wpisaniu frazy tylko pierwsze wyniki pojawiające się na głównej stronie Google? Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie swojej strony internetowej. Właściwe zarządzanie swoją reklamą Google pozwoli ci dotrzeć do dużego grona odbiorców i tym samym zwiększyć dochodowość swojego biznesu. Sprawdź, ile kosztuje reklama w Google i jakie są metody optymalizacji kampanii, by względnie niska cena łączyła się z efektywną promocją marki czy produktu. Metody reklamy w internecie Chcesz zwiększyć widoczność swojego biznesu w internecie? A może czujesz, że podejmowane przez ciebie do tej pory starania nie przynoszą pożądanych efektów? Prawdopodobnie musisz porządnie przemyśleć swoją strategię reklamową. Oto kilka sposobów, dzięki którym możesz poszerzyć swoją kampanię reklamową: Kampania Google Ads (Google AdWords) – ile kosztuje reklama w Google? Czy warto zainwestować w reklamę Google Ads? Zdecydowanie tak! Taka kampania stanowi stały (i skuteczny) element działań marketingowych w internecie dla zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Zaletą prowadzenia kampanii Google Ads są praktycznie natychmiastowe wyniki po jej uruchomieniu. Ile Ile kosztuje reklama w Google?Jakie kwoty przynoszą efekty i co zrobić, by skutecznie reklamować się w wyszukiwarce Google? Google Ads pozwala kontrolować koszty reklamy w taki sposób, aby nie przekraczać ustalonego przez siebie budżetu. Czy wiesz, że większość twoich klientów przegląda po wpisaniu frazy tylko pierwsze wyniki pojawiające się na głównej stronie Google? Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie swojej strony internetowej. Właściwe zarządzanie swoją reklamą Google pozwoli ci dotrzeć do dużego grona odbiorców i tym samym zwiększyć dochodowość swojego biznesu. Sprawdź, ile kosztuje reklama w Google i jakie są metody optymalizacji kampanii, by względnie niska cena łączyła się z efektywną promocją marki czy produktu. Metody reklamy w internecie Chcesz zwiększyć widoczność swojego biznesu w internecie? A może czujesz, że podejmowane przez ciebie do tej pory starania nie przynoszą pożądanych efektów? Prawdopodobnie musisz porządnie przemyśleć swoją strategię reklamową. Oto kilka sposobów, dzięki którym możesz poszerzyć swoją kampanię reklamową: Kampania Google Ads (Google AdWords) – ile kosztuje reklama w Google? Czy warto zainwestować w reklamę Google Ads? Zdecydowanie tak! Taka kampania stanowi stały (i skuteczny) element działań marketingowych w internecie dla zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Zaletą prowadzenia kampanii Google Ads są praktycznie natychmiastowe wyniki po jej uruchomieniu. Ile
02.02.2023Damian Pawłowski![polski ład ukryta dywidenda](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/01/polski-lad-ukryta-dywidenda-360x240.webp)
Ogromne emocje budzi rządowy program zmian, czyli Polski Ład . Ukryta dywidenda jest jednym z tych elementów projektu będących ich przyczyną, choć założenia nie zostaną wprowadzone w 2022, ale w 2023. Na co się przygotować? Dowiesz się tego z artykułu! W 2023 r. będzie wprowadzona nowa ustawa w ramach programu Polski Ład. Ukryta dywidenda ma być jej elementem. Przepisy wpłyną bezpośrednio na działalność podmiotów działalności gospodarczej. Jak te zmiany odczuje spółka z o.o.? Kiedy jest planowane ich wejście w życie? W jaki sposób przygotować się na zmiany Polskiego Ładu? Sprawdź już teraz! Czym jest dywidenda? Dywidenda pojawia się w momencie, kiedy przedsiębiorca prowadzi spółkę z o.o., w której generuje zysk. Trzeba od niego odprowadzić podatek na poziomie brutto. Wydatek wylicza się według stawki adekwatnej do poziomu obrotu firmy – 9% lub 19%. Następnie wyniki netto, czyli po opodatkowaniu, mogą być uwzględnione w wyniku finansowym, a zysk wypłaca się udziałowcom. Dywidenda to właśnie wypłata pieniędzy po opodatkowaniu. Jednak ze względu na przepisy polskiego prawa podatkowego naliczana jest kolejna opłata – w wysokości 19%. To sprawia, że funkcjonuje także pojęcie dywidendy podwójnie opodatkowanej. Jak aktualnie spółka omija podwójny podatek? Przedsiębiorcy, którzy chcą ominąć przepisy o ukrytej dywidendzie, posługują się różnymi narzędziami. Jest to Ogromne emocje budzi rządowy program zmian, czyli Polski Ład.Ukryta dywidenda jest jednym z tych elementów projektu będących ich przyczyną, choć założenia nie zostaną wprowadzone w 2022, ale w 2023. Na co się przygotować? Dowiesz się tego z artykułu! W 2023 r. będzie wprowadzona nowa ustawa w ramach programu Polski Ład. Ukryta dywidenda ma być jej elementem. Przepisy wpłyną bezpośrednio na działalność podmiotów działalności gospodarczej. Jak te zmiany odczuje spółka z o.o.? Kiedy jest planowane ich wejście w życie? W jaki sposób przygotować się na zmiany Polskiego Ładu? Sprawdź już teraz! Czym jest dywidenda? Dywidenda pojawia się w momencie, kiedy przedsiębiorca prowadzi spółkę z o.o., w której generuje zysk. Trzeba od niego odprowadzić podatek na poziomie brutto. Wydatek wylicza się według stawki adekwatnej do poziomu obrotu firmy – 9% lub 19%. Następnie wyniki netto, czyli po opodatkowaniu, mogą być uwzględnione w wyniku finansowym, a zysk wypłaca się udziałowcom. Dywidenda to właśnie wypłata pieniędzy po opodatkowaniu. Jednak ze względu na przepisy polskiego prawa podatkowego naliczana jest kolejna opłata – w wysokości 19%. To sprawia, że funkcjonuje także pojęcie dywidendy podwójnie opodatkowanej. Jak aktualnie spółka omija podwójny podatek? Przedsiębiorcy, którzy chcą ominąć przepisy o ukrytej dywidendzie, posługują się różnymi narzędziami. Jest to
01.02.2023Adam Nawrocki![polski ład kwota wolna od podatku](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/01/polski-lad-kwota-wolna-od-podatku-360x240.webp)
Jak duże zmiany wprowadza program Polski Ład ? Kwota wolna od podatku dzięki jednej z nich ma być wyższa. Projekt dodaje opłaty i podwyższa progi. Jakie nowości czekają podatników względem 2021 roku? Dowiesz się tego od nas! Nie tak dawno rozgorzała dyskusja na temat mniejszych wypłat, które otrzymali między innymi nauczyciele i policjanci. Wpłynął na to Polski Ład. Kwota wolna od podatku na jego mocy została zmieniona. Od 1 stycznia 2022 roku nastąpiło bowiem jej podwyższenie. Jeżeli ktoś nie złożył odpowiednich dokumentów u swojego pracodawcy, to otrzymał wypłatę mniejszą o wysokość składki zdrowotnej. Czy zmiany okażą się pozytywne dla każdego. Sprawdź! Rok podatkowy – program Polski Ład dotknął nie tylko przedsiębiorców Jeszcze nie tak dawno zagadnienia, które teraz zaczęły być ważne poprzez wprowadzenie programu Polski Ład (kwota wolna od podatku czy aspekty związane z dokumentacją) dotyczyły wyłącznie przedsiębiorców. Jednak za sprawą działań rządu to się zmieniło i o optymalizację muszą zadbać także pracownicy. Powodem jest znacznie wyższa kwota wolna od podatku i skutki jakie za sobą niesie. Przybliżenie zmian podatkowych dla pracowników Zacznijmy od sumy pieniędzy, którą widać na comiesięcznej wypłacie. Jest przedstawiona w formie brutto. Jednak, co ciekawe, nie odnosi się ona ani do tego, ile zatrudniony otrzymuje na konto Jak duże zmiany wprowadza program Polski Ład?Kwota wolna od podatku dzięki jednej z nich ma być wyższa. Projekt dodaje opłaty i podwyższa progi. Jakie nowości czekają podatników względem 2021 roku? Dowiesz się tego od nas! Nie tak dawno rozgorzała dyskusja na temat mniejszych wypłat, które otrzymali między innymi nauczyciele i policjanci. Wpłynął na to Polski Ład. Kwota wolna od podatku na jego mocy została zmieniona. Od 1 stycznia 2022 roku nastąpiło bowiem jej podwyższenie. Jeżeli ktoś nie złożył odpowiednich dokumentów u swojego pracodawcy, to otrzymał wypłatę mniejszą o wysokość składki zdrowotnej. Czy zmiany okażą się pozytywne dla każdego. Sprawdź! Rok podatkowy – program Polski Ład dotknął nie tylko przedsiębiorców Jeszcze nie tak dawno zagadnienia, które teraz zaczęły być ważne poprzez wprowadzenie programu Polski Ład (kwota wolna od podatku czy aspekty związane z dokumentacją) dotyczyły wyłącznie przedsiębiorców. Jednak za sprawą działań rządu to się zmieniło i o optymalizację muszą zadbać także pracownicy. Powodem jest znacznie wyższa kwota wolna od podatku i skutki jakie za sobą niesie. Przybliżenie zmian podatkowych dla pracowników Zacznijmy od sumy pieniędzy, którą widać na comiesięcznej wypłacie. Jest przedstawiona w formie brutto. Jednak, co ciekawe, nie odnosi się ona ani do tego, ile zatrudniony otrzymuje na konto
30.01.2023Monika Olejniak![wirtualne biuro w warszawie na targówku](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/01/panorama-warszawy-biurowce-360x240.webp)
Wirtualne biuro to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, którym zależy na realnych oszczędnościach . Jak działa e-biuro i wirtualny sekretariat? Jakie wymagania trzeba spełnić, aby prowadzić wirtualne biuro? Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jak działa wirtualne biuro? Wirtualne biuro to sprawdzone na całym świecie od ponad 30 lat rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na zmniejszeniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. E-biuro to możliwość wynajęcia adresu do rejestracji firmy w US, ZUS, KRS, GUS, korespondencji i celów marketingowych. Z usług biura wirtualnego najczęściej korzystają przedsiębiorcy, których działalność nie wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem i codziennego przebywania pod adresem działalności gospodarczej. Wirtualne biuro Warszawa Targówek to możliwość rejestracji firmy pod prestiżowym adresem i budowanie pozytywnej świadomości marki bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów wynajmu powierzchni biurowej. Czym jest wirtualny sekretariat? Z usług wirtualnego biura najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy pozyskują klientów, prowadzą działania marketingowe oraz realizują zlecenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Projektanci stron www, graficy komputerowi, wirtualne asystentki, copywriterzy czy specjaliści ds social media mogą prowadzić swoją działalność w dowolnym miejscu, dlatego zazwyczaj nie korzystają z tradycyjnych biur czy sekretariatu. Zatrudnienie asystenta czy sekretarki w przypadku przedsiębiorców rzadko korzystających z tradycyjnych form korespondencji zwykle jest zbyt dużym i zbędnym wydatkiem. E-biura wychodząc naprzeciw potrzebom prowadzących Wirtualne biuro to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorców, którym zależy na realnych oszczędnościach.Jak działa e-biuro i wirtualny sekretariat? Jakie wymagania trzeba spełnić, aby prowadzić wirtualne biuro? Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jak działa wirtualne biuro? Wirtualne biuro to sprawdzone na całym świecie od ponad 30 lat rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy na zmniejszeniu kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. E-biuro to możliwość wynajęcia adresu do rejestracji firmy w US, ZUS, KRS, GUS, korespondencji i celów marketingowych. Z usług biura wirtualnego najczęściej korzystają przedsiębiorcy, których działalność nie wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem i codziennego przebywania pod adresem działalności gospodarczej. Wirtualne biuro Warszawa Targówek to możliwość rejestracji firmy pod prestiżowym adresem i budowanie pozytywnej świadomości marki bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów wynajmu powierzchni biurowej. Czym jest wirtualny sekretariat? Z usług wirtualnego biura najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy pozyskują klientów, prowadzą działania marketingowe oraz realizują zlecenia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Projektanci stron www, graficy komputerowi, wirtualne asystentki, copywriterzy czy specjaliści ds social media mogą prowadzić swoją działalność w dowolnym miejscu, dlatego zazwyczaj nie korzystają z tradycyjnych biur czy sekretariatu. Zatrudnienie asystenta czy sekretarki w przypadku przedsiębiorców rzadko korzystających z tradycyjnych form korespondencji zwykle jest zbyt dużym i zbędnym wydatkiem. E-biura wychodząc naprzeciw potrzebom prowadzących
28.01.2023Adam Nawrocki![dofinansowanie dla nowych firm](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2021/12/dofinansowanie-dla-nowych-firm-360x240.webp)
Dofinansowanie dla nowych firm okazuje się bardzo cennym wsparciem dla wielu początkujących przedsiębiorców . Zanim zarejestrujesz biznes, dowiedz się, jakie są opcje dotacji na założenie działalności. Od czego zacząć? Przeczytaj! Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to wyzwanie, ale również możliwość sprawdzenia swoich kompetencji i sposób na zwiększenie dochodów. Tym, co zwykle odstrasza początkujących przedsiębiorców, jest brak kapitału niezbędnego do założenia firmy. Dodatkowy zastrzyk finansowy może jednak dać dofinansowanie dla nowych firm, szczególnie to bezzwrotne. Jakie dofinansowanie dla nowej firmy jest najkorzystniejsze?Sprawdź, jakie formy wsparcia dla nowych firm są dostępne i skorzystaj z nich, aby z przytupem wejść na rynek. Czytaj o nich już teraz! Jak przygotować się do złożenia wniosku o dofinansowanie dla nowych firm? Sama możliwość zdobycia środków na rozkręcenie nowej firmy jest kusząca, jednak na wszystko musisz mieć plan. Przedstawiamy kilka etapów, których nie możesz pominąć przed złożeniem odpowiednich wniosków. Analiza możliwości Zanim zwrócisz się o dofinansowanie na założenie działalności gospodarczej, zacznij od: Biznesplan, czyli twoje pomysły w pigułce Kiedy zdecydujesz już o profilu swojej działalności, przystąp do stworzenia biznesplanu. Nie musi być to dokładna tabela z rozpisanymi zyskami i inwestycjami. Na tym etapie konieczne jest określenie, jakiej wysokości dotacja na założenie działalności jest ci niezbędna na start. Stworzenie ramowego Dofinansowanie dla nowych firm okazuje się bardzo cennym wsparciem dla wielu początkujących przedsiębiorców.Zanim zarejestrujesz biznes, dowiedz się, jakie są opcje dotacji na założenie działalności. Od czego zacząć? Przeczytaj! Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to wyzwanie, ale również możliwość sprawdzenia swoich kompetencji i sposób na zwiększenie dochodów. Tym, co zwykle odstrasza początkujących przedsiębiorców, jest brak kapitału niezbędnego do założenia firmy. Dodatkowy zastrzyk finansowy może jednak dać dofinansowanie dla nowych firm, szczególnie to bezzwrotne. Jakie dofinansowanie dla nowej firmy jest najkorzystniejsze?Sprawdź, jakie formy wsparcia dla nowych firm są dostępne i skorzystaj z nich, aby z przytupem wejść na rynek. Czytaj o nich już teraz! Jak przygotować się do złożenia wniosku o dofinansowanie dla nowych firm? Sama możliwość zdobycia środków na rozkręcenie nowej firmy jest kusząca, jednak na wszystko musisz mieć plan. Przedstawiamy kilka etapów, których nie możesz pominąć przed złożeniem odpowiednich wniosków. Analiza możliwości Zanim zwrócisz się o dofinansowanie na założenie działalności gospodarczej, zacznij od: Biznesplan, czyli twoje pomysły w pigułce Kiedy zdecydujesz już o profilu swojej działalności, przystąp do stworzenia biznesplanu. Nie musi być to dokładna tabela z rozpisanymi zyskami i inwestycjami. Na tym etapie konieczne jest określenie, jakiej wysokości dotacja na założenie działalności jest ci niezbędna na start. Stworzenie ramowego
27.01.2023Adam Nawrocki![polski ład podatek liniowy](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/01/polski-lad-podatek-liniowy-360x240.webp)
Ministerstwo Finansów ujawniło uaktualniony projekt ustawy będącej częścią programu Polski Ład . Podatek liniowy zmieni swoją formę. Co powinien wiedzieć na ten temat przedsiębiorca? Sprawdź najważniejsze informacje. To pierwsza i prawdopodobnie najważniejsza kwestia, jaką przewiduje Polski Ład – podatek liniowy ma zawierać zmienioną wysokość składki zdrowotnej. Przedsiębiorstwo, które rozlicza się z fiskusem, stosując ten rodzaj opodatkowania, nie będzie odliczać 9% od dochodu a 4,9%. Dowiedz się więcej na ten temat w dalszej części artykułu. Podatek liniowy – ile zapłaci przedsiębiorca po zmianach w roku? Ze względu na zmiany, jakie pojawiły się po wprowadzeniu Nowego Ładu, przedsiębiorca rozliczający się podatkiem liniowym będzie zobowiązany do zapłaty składki zdrowotnej na poziomie niższym niż 5%. Ten zapis obowiązuje od początku 2022 roku. Na jakiej podstawie będzie naliczana opłata? Podstawa wyliczeń zależy od dochodu osiąganego w ramach prowadzenia działalności. Zanim jeszcze program Polski Ład wszedł w życie, ustawodawca rozważał wprowadzenie opłaty dla ZUS-u na poziomie 9%. Miała być odliczana od całkowitego dochodu – dla każdego przedsiębiorcy. Wskutek konsultacji społecznych, w ostatecznym rozrachunku obniżono ją do pułapu 4,9% – to duża zmiana w porównaniu do 2021 roku. Polski Ład – podatek liniowy. Minimalna składka zdrowotna dla podatników Obowiązek zapłaty minimalnej składki zdrowotnej będzie miał każdy, kto stosuje Ministerstwo Finansów ujawniło uaktualniony projekt ustawy będącej częścią programu Polski Ład.Podatek liniowy zmieni swoją formę. Co powinien wiedzieć na ten temat przedsiębiorca? Sprawdź najważniejsze informacje. To pierwsza i prawdopodobnie najważniejsza kwestia, jaką przewiduje Polski Ład – podatek liniowy ma zawierać zmienioną wysokość składki zdrowotnej. Przedsiębiorstwo, które rozlicza się z fiskusem, stosując ten rodzaj opodatkowania, nie będzie odliczać 9% od dochodu a 4,9%. Dowiedz się więcej na ten temat w dalszej części artykułu. Podatek liniowy – ile zapłaci przedsiębiorca po zmianach w roku? Ze względu na zmiany, jakie pojawiły się po wprowadzeniu Nowego Ładu, przedsiębiorca rozliczający się podatkiem liniowym będzie zobowiązany do zapłaty składki zdrowotnej na poziomie niższym niż 5%. Ten zapis obowiązuje od początku 2022 roku. Na jakiej podstawie będzie naliczana opłata? Podstawa wyliczeń zależy od dochodu osiąganego w ramach prowadzenia działalności. Zanim jeszcze program Polski Ład wszedł w życie, ustawodawca rozważał wprowadzenie opłaty dla ZUS-u na poziomie 9%. Miała być odliczana od całkowitego dochodu – dla każdego przedsiębiorcy. Wskutek konsultacji społecznych, w ostatecznym rozrachunku obniżono ją do pułapu 4,9% – to duża zmiana w porównaniu do 2021 roku. Polski Ład – podatek liniowy. Minimalna składka zdrowotna dla podatników Obowiązek zapłaty minimalnej składki zdrowotnej będzie miał każdy, kto stosuje
26.01.2023Adam Nawrocki![polski ład-kto straci](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/01/polski-lad-kto-straci-360x240.webp)
1 stycznia 2022 roku w życie wszedł Polski Ład . Kto straci, a kto zyska na zmianach? Program reform już teraz ma ogromny wpływ na polski krajobraz gospodarczy. Sprawdź szczegóły! Pakiet zmian systemu podatkowego i innych kwestii jest określany przez rząd i Ministerstwo Finansów jako szansa dla Polski na wyjście z gospodarczego impasu po pandemii COVID-19. W założeniach ma poprawić sytuację finansową większości Polaków i stanowić jeden ze sposobów obrony przed inflacją. Jednak nowe przepisy to nie lada wyzwanie dla księgowych. Ci próbują rozeznać się w ogromie zmian Polskiego Ładu, które przyszły wraz z programem zaproponowanym przez rządzących jeszcze w 2021 roku. Jak na twoje zarobki przełoży się Polski Ład? Kto straci na nim najwięcej, a kto zyska w ramach podwyżek? Przekonaj się i poznaj wyliczenia oraz kluczowe zmiany podatkowe, które wpłyną na kształt twojego portfela. Te zaś dotkną wszystkich, tak pracujących na etacie, jak i przedsiębiorców. Polski Ład – kto straci, a kto zyska? Wiele pozytywnych zmian Przemiany przychodzące wraz z Polskim Ładem dla wielu okażą się korzystne. Polski Ład i kwota wolna od podatku Najbardziej zyskają osoby pracujące na zasadach umowy o pracę, których przychody są relatywnie niewysokie, np. w okolicach średniej krajowej. Wiąże się to przede wszystkim z 1 stycznia 2022 roku w życie wszedł Polski Ład.Kto straci, a kto zyska na zmianach? Program reform już teraz ma ogromny wpływ na polski krajobraz gospodarczy. Sprawdź szczegóły! Pakiet zmian systemu podatkowego i innych kwestii jest określany przez rząd i Ministerstwo Finansów jako szansa dla Polski na wyjście z gospodarczego impasu po pandemii COVID-19. W założeniach ma poprawić sytuację finansową większości Polaków i stanowić jeden ze sposobów obrony przed inflacją. Jednak nowe przepisy to nie lada wyzwanie dla księgowych. Ci próbują rozeznać się w ogromie zmian Polskiego Ładu, które przyszły wraz z programem zaproponowanym przez rządzących jeszcze w 2021 roku. Jak na twoje zarobki przełoży się Polski Ład? Kto straci na nim najwięcej, a kto zyska w ramach podwyżek? Przekonaj się i poznaj wyliczenia oraz kluczowe zmiany podatkowe, które wpłyną na kształt twojego portfela. Te zaś dotkną wszystkich, tak pracujących na etacie, jak i przedsiębiorców. Polski Ład – kto straci, a kto zyska? Wiele pozytywnych zmian Przemiany przychodzące wraz z Polskim Ładem dla wielu okażą się korzystne. Polski Ład i kwota wolna od podatku Najbardziej zyskają osoby pracujące na zasadach umowy o pracę, których przychody są relatywnie niewysokie, np. w okolicach średniej krajowej. Wiąże się to przede wszystkim z
26.01.2023Maciej Woźniak![polski ład-założenia](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/01/polski-lad-zalozenia-360x240.webp)
Reforma gospodarki w Polsce jest gorąco omawiana . Jaki dokładnie jest Polski Ład? Założenia programu często nie są powszechnie znane i rozumiane. Zapoznaj się z nimi i dowiedz się, jakie zmiany przyniosą nowe przepisy podatkowe. Kryzys wywołany pandemią COVID-19 zmobilizował rządzących do wprowadzenia szeregu zmian w prawie gospodarczym. Tak 1 października 2021 r. powstał Polski Ład. Założenia programu, najogólniej rzecz ujmując, dotyczą nie tylko podatków. Związane są też z systemem ubezpieczeń społecznych, emeryturami, zasadami prowadzenia działalności gospodarczej, a nawet budownictwem mieszkaniowym, zdrowiem i rolnictwem. Jakie dokładnie zmiany przyniesie Polski Ład? Założenia tego programu reform są ambitne. Wszystkich punktów nie da się omówić w krótkim artykule. Można jednak wskazać najważniejsze elementy reform, co właśnie uczynimy. Przekonaj się, co ci przyniesie nowa rzeczywistość gospodarcza. Jakie czekają cię zmiany w podatkach? Sprawdź, jak ustawy dotyczące Nowego Ładu wpłyną na zmiany w zakresie ulg dla klasy średniej i jak nowe regulacje zmienią rozmaite rozliczenia. Polski Ład – założenia i kluczowe zmiany podatkowe Jedną z podstawowych zmian przewidzianych w nowych uwarunkowaniach podatkowych jest zwiększenie kwoty wolnej od podatku. Ma ona wynosić 30000 zł. Proponowana zmiana kwoty wolnej oznacza niemal dziesięciokrotny wzrost w porównaniu do stanu sprzed . W naturalny sposób ma wpłynąć na wysokość pensji i Reforma gospodarki w Polsce jest gorąco omawiana.Jaki dokładnie jest Polski Ład? Założenia programu często nie są powszechnie znane i rozumiane. Zapoznaj się z nimi i dowiedz się, jakie zmiany przyniosą nowe przepisy podatkowe. Kryzys wywołany pandemią COVID-19 zmobilizował rządzących do wprowadzenia szeregu zmian w prawie gospodarczym. Tak 1 października 2021 r. powstał Polski Ład. Założenia programu, najogólniej rzecz ujmując, dotyczą nie tylko podatków. Związane są też z systemem ubezpieczeń społecznych, emeryturami, zasadami prowadzenia działalności gospodarczej, a nawet budownictwem mieszkaniowym, zdrowiem i rolnictwem. Jakie dokładnie zmiany przyniesie Polski Ład? Założenia tego programu reform są ambitne. Wszystkich punktów nie da się omówić w krótkim artykule. Można jednak wskazać najważniejsze elementy reform, co właśnie uczynimy. Przekonaj się, co ci przyniesie nowa rzeczywistość gospodarcza. Jakie czekają cię zmiany w podatkach? Sprawdź, jak ustawy dotyczące Nowego Ładu wpłyną na zmiany w zakresie ulg dla klasy średniej i jak nowe regulacje zmienią rozmaite rozliczenia. Polski Ład – założenia i kluczowe zmiany podatkowe Jedną z podstawowych zmian przewidzianych w nowych uwarunkowaniach podatkowych jest zwiększenie kwoty wolnej od podatku. Ma ona wynosić 30000 zł. Proponowana zmiana kwoty wolnej oznacza niemal dziesięciokrotny wzrost w porównaniu do stanu sprzed . W naturalny sposób ma wpłynąć na wysokość pensji i
24.01.2023Maciej Woźniak![największe biura podróży w polsce](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/11/najwieksze-biura-podrozy-w-polsce-360x240.webp)
Największe biura podróży w Polsce doskonale poradziły sobie w czasie pandemii . Z kim warto wyjechać, gdy zależy ci na wysokiej jakości usług i bezpieczeństwie podróży? Sprawdź nasz ranking! Jeśli na wakacje, to tylko z najlepszymi! Wybierając sprawdzoną firmę organizującą egzotyczne wczasy, będziesz mógł skupić się wyłącznie na wypoczynku i nie przejmować się kwestiami organizacyjnymi. A z kim najlepiej wyjechać? Tego dowiesz się, przeglądając ranking największych biur podróży w Polsce. Jakie kryteria bierze się pod uwagę przy tworzeniu listy największych biur podróży w Polsce? Największe biura podróży w Polsce są jednocześnie najpopularniejszymi. Aby stworzyć ranking biur turystycznych, bierze się jednak pod uwagę bardziej wymierne kryteria niż popularność – przychody, a także liczbę turystów. Pod uwagę bierze się wyłącznie największych touroperatorów, czyli firmy, które samodzielnie organizują wyjazdy i skupiają się na sprzedaży własnych wycieczek lotniczych, autokarowych i promowych. Ranking nie dotyczy natomiast agencji, czyli pośredników. Aktualny ranking biur podróży – Itaka, TUI, Rainbow i inni liderzy rynku turystycznego Na liście największych biur podróży w Polsce, z najwyższymi przychodami i największą liczbą klientów, znajdują się: Wysoka pozycja TUI nie dziwi. To biuro ma w swojej ofercie pobyty w niskich cenach, a do tego dysponuje własną bazą hoteli. Warto zwrócić uwagę także na Coral Największe biura podróży w Polsce doskonale poradziły sobie w czasie pandemii.Z kim warto wyjechać, gdy zależy ci na wysokiej jakości usług i bezpieczeństwie podróży? Sprawdź nasz ranking! Jeśli na wakacje, to tylko z najlepszymi! Wybierając sprawdzoną firmę organizującą egzotyczne wczasy, będziesz mógł skupić się wyłącznie na wypoczynku i nie przejmować się kwestiami organizacyjnymi. A z kim najlepiej wyjechać? Tego dowiesz się, przeglądając ranking największych biur podróży w Polsce. Jakie kryteria bierze się pod uwagę przy tworzeniu listy największych biur podróży w Polsce? Największe biura podróży w Polsce są jednocześnie najpopularniejszymi. Aby stworzyć ranking biur turystycznych, bierze się jednak pod uwagę bardziej wymierne kryteria niż popularność – przychody, a także liczbę turystów. Pod uwagę bierze się wyłącznie największych touroperatorów, czyli firmy, które samodzielnie organizują wyjazdy i skupiają się na sprzedaży własnych wycieczek lotniczych, autokarowych i promowych. Ranking nie dotyczy natomiast agencji, czyli pośredników. Aktualny ranking biur podróży – Itaka, TUI, Rainbow i inni liderzy rynku turystycznego Na liście największych biur podróży w Polsce, z najwyższymi przychodami i największą liczbą klientów, znajdują się: Wysoka pozycja TUI nie dziwi. To biuro ma w swojej ofercie pobyty w niskich cenach, a do tego dysponuje własną bazą hoteli. Warto zwrócić uwagę także na Coral
24.01.2023Iwona Ziołowska![polski lad samozatrudnienie](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2022/03/polski-lad-samozatrudnienie-360x240.webp)
Pojawia się wiele zmian, które są skutkiem wprowadzenia programu Polski Ład . Samozatrudnienie jest jednym z obszarów, którego będą dotyczyć reformy. Największe z nich dotyczą systemu opodatkowania. Na czym to polega? Dowiesz się z naszego tekstu. Rząd wprowadził nowy program, z którego ma skorzystać kilkanaście milionów Polaków. Do tej grupy zaliczają się m.in. osoby zatrudnione na UoP, emerytów i rencistów. Zmiany Polskiego Ładu dotyczą również przedsiębiorców. Niestety, nie wszyscy będą zadowoleni z reform, które wprowadza Polski Ład. Samozatrudnienie także zostało mocno dotknięte. Polski Ład – samozatrudnienie. Czym właściwie jest? To określenie pojawia się najczęściej w kontekście osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Mają one możliwość wybierania zleceniodawców i większą swobodę działania. Są także w stanie zwiększyć swoje zarobki. Dzieje się to za sprawą licznych korzyści, takich jak odliczenia od podatku – na przykład VAT-u od zakupionych towarów i usług. Z tego powodu ten format prowadzenia działalności jest często wybierany przez osoby pragnące niezależności, a także poprawienia swojego statusu majątkowego. Warto się dowiedzieć, jakie zmiany wprowadza program Polski Ład. Samozatrudnienie nie będzie już tak korzystne. Zmiany, które wprowadza Polski Ład Do najchętniej zapowiadanych reform przez rządzących należą: zwiększenie kwoty wolnej oraz II progu podatkowego. W pierwszym przypadku kwota wolna od podatku w skali Pojawia się wiele zmian, które są skutkiem wprowadzenia programu Polski Ład.Samozatrudnienie jest jednym z obszarów, którego będą dotyczyć reformy. Największe z nich dotyczą systemu opodatkowania. Na czym to polega? Dowiesz się z naszego tekstu. Rząd wprowadził nowy program, z którego ma skorzystać kilkanaście milionów Polaków. Do tej grupy zaliczają się m.in. osoby zatrudnione na UoP, emerytów i rencistów. Zmiany Polskiego Ładu dotyczą również przedsiębiorców. Niestety, nie wszyscy będą zadowoleni z reform, które wprowadza Polski Ład. Samozatrudnienie także zostało mocno dotknięte. Polski Ład – samozatrudnienie. Czym właściwie jest? To określenie pojawia się najczęściej w kontekście osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Mają one możliwość wybierania zleceniodawców i większą swobodę działania. Są także w stanie zwiększyć swoje zarobki. Dzieje się to za sprawą licznych korzyści, takich jak odliczenia od podatku – na przykład VAT-u od zakupionych towarów i usług. Z tego powodu ten format prowadzenia działalności jest często wybierany przez osoby pragnące niezależności, a także poprawienia swojego statusu majątkowego. Warto się dowiedzieć, jakie zmiany wprowadza program Polski Ład. Samozatrudnienie nie będzie już tak korzystne. Zmiany, które wprowadza Polski Ład Do najchętniej zapowiadanych reform przez rządzących należą: zwiększenie kwoty wolnej oraz II progu podatkowego. W pierwszym przypadku kwota wolna od podatku w skali
24.01.2023Krystian Kamiński![](https://magazynprzedsiebiorcy.pl/wp-content/uploads/2023/01/0c593941f0a01d476618e37511d1a2ef-360x240.webp)
Programowanie w HTML na zaawansowanym poziomie, tak aby stworzyć dobrą stronę internetową zajmuje dużo czasu . Aktualnie mało przedsiębiorców dysponuje taką wiedzą lub czasem, aby nauczyć się programować. Doskonałym narzędziem dla takiej osoby, która pragnie sama stworzyć swoją własną stronę internetową bez znajomości programowania, będą kreatory stron internetowych. Przed zdecydowaniem się na wybór odpowiedniego kreatora warto jednak zwrócić uwagę na kilka rzeczy i zdobyć podstawową wiedzę na temat. Jak zrozumieć kreatory stron internetowych? Mówiąc najprościej, kreator stron internetowych jest gotowym narzędziem, które umożliwia tworzenie strony poprzez- umieszczenie na niej treści graficznych, tekstowych oraz dodania różnych przydatnych funkcji. Przede wszystkim jest to sposób na bardzo szybkie i intuicyjne tworzenie strony internetowej. Takie konfiguratory zwykle występują w formie wygodnej aplikacji online, które często powstały z myślą o osobach mających mało wspólnego z technologią. Dzięki temu korzystanie z kreatorów jest dziecinnie proste i możliwe dla osoby nawet bardzo mało zaawansowanej technologicznie. Jeśli chodzi o same kreatory, różnią się one oczywiście oferowanymi funkcjami oraz możliwością personalizacji stworzonej strony internetowej. Po wykreowaniu wymarzonej witryny za pomocą aplikacji należy wykupić hosting. Wiele serwerowni oferuje swoje usługi poprzez udostępnienie mocy obliczeniowej własnych maszyn i jednoczesne danie kreatora strony internetowej. Zdecydowanie się na taką ofertę umożliwia kompleksowe działanie i upieczenie dwóch pieczeni na Programowanie w HTML na zaawansowanym poziomie, tak aby stworzyć dobrą stronę internetową zajmuje dużo czasu.Aktualnie mało przedsiębiorców dysponuje taką wiedzą lub czasem, aby nauczyć się programować. Doskonałym narzędziem dla takiej osoby, która pragnie sama stworzyć swoją własną stronę internetową bez znajomości programowania, będą kreatory stron internetowych. Przed zdecydowaniem się na wybór odpowiedniego kreatora warto jednak zwrócić uwagę na kilka rzeczy i zdobyć podstawową wiedzę na temat. Jak zrozumieć kreatory stron internetowych? Mówiąc najprościej, kreator stron internetowych jest gotowym narzędziem, które umożliwia tworzenie strony poprzez- umieszczenie na niej treści graficznych, tekstowych oraz dodania różnych przydatnych funkcji. Przede wszystkim jest to sposób na bardzo szybkie i intuicyjne tworzenie strony internetowej. Takie konfiguratory zwykle występują w formie wygodnej aplikacji online, które często powstały z myślą o osobach mających mało wspólnego z technologią. Dzięki temu korzystanie z kreatorów jest dziecinnie proste i możliwe dla osoby nawet bardzo mało zaawansowanej technologicznie. Jeśli chodzi o same kreatory, różnią się one oczywiście oferowanymi funkcjami oraz możliwością personalizacji stworzonej strony internetowej. Po wykreowaniu wymarzonej witryny za pomocą aplikacji należy wykupić hosting. Wiele serwerowni oferuje swoje usługi poprzez udostępnienie mocy obliczeniowej własnych maszyn i jednoczesne danie kreatora strony internetowej. Zdecydowanie się na taką ofertę umożliwia kompleksowe działanie i upieczenie dwóch pieczeni na
20.01.2023Krystian Kamiński