Grywalizacja, czyli jak stworzyć zespół zwycięzców

Grywalizacja w biznesie to klucz do sukcesu!Psychologia zarządzania zespołem zawsze była ci bliska? Szukasz pomysłów, jak poprawić wyniki w firmie oraz poziom lojalności wśród pracowników? Koniecznie przeczytaj artykuł i sprawdź, co to jest grywalizacja. Obecnie grywalizacja jest powszechnie stosowaną metodą zarządzania. W połączeniu z innego rodzaju mechanizmami motywacyjnymi oraz lojalnościowymi pozwala skutecznie realizować założone efekty wydajnościowe przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów ich uzyskania. Sprawdź, jak motywować poprzez grywalizację oraz poznaj przykłady grywalizacji w biznesie! Spis treści pokaż 1 Co to jest grywalizacja? 2 Grywalizacja w firmie – zastosowanie 3 Grywalizacja – przykłady zastosowania w praktyce 3.1 Grywalizacja w firmie – Lider Przyszłości w Leroy Merlin 3.2 Grywalizacja w biznesie – budowanie marki pracodawcy w przedsiębiorstwie KGHM 3.3 Grywalizacja w firmie podczas przeprowadzania rekrutacji – Deloitte 3.4 Grywalizacja – przykłady innych przedsiębiorstw 4 Grywalizacja w firmie – dlaczego to działa? 5 Grywalizacja jako potencjalne zagrożenie? Co to jest grywalizacja? Grywalizacja w firmie polega na wykorzystywaniu w zarządzaniu zespołem mechanizmów, które do tej pory były zarezerwowane dla gier podwórkowych i komputerowych. Wśród mechanizmów powszechnie wykorzystywanych przez grywalizację wymieniane są: paski progresu; punktacja za wykonane zadania; szybka informacja zwrotna co do poziomu realizacji zadań; fun factor; fabuła; poziomy trudności; kolekcjonowanie. Grywalizacja nie zakłada