Employer branding – jak pracodawca może zbudować swój wizerunek?

Czasem nie jest łatwo znaleźć kompetentnego i wykwalifikowanego specjalistę, który będzie godnie reprezentować interesy firmy . Z tego względu powstała koncepcja działań employer branding. Jak dzięki niej można zbudować wizerunek dobrego pracownika? Sprawdź! Wszelkie działania z zakresu employer branding uznaje się za dość innowacyjne. Jeszcze do niedawna to pracownicy zabiegali o intratne posady w przedsiębiorstwach. Dzisiaj tendencja ta uległa zmianie i niejednokrotnie pracodawcom bardzo ciężko jest znaleźć dobrego, lojalnego, dobrze wykształconego i doświadczonego specjalistę. Z tego względu przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach, co zrobić, aby przedstawić siebie w jak najlepszym świetle i zdobyć zaufanie przyszłych pracowników. Właśnie pracodawcom ma pomóc koncepcja EB. Jakie działania obejmuje i z jakimi korzyściami może się wiązać? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi, czytaj nasz tekst. Zapraszamy do lektury! Spis treści pokaż 1 Czym jest employer branding (EB)? Definicja 1.1 Jaki efekt daje skuteczny employer branding? 2 Skąd się wzięła inicjatywa działań employer brangingowych? 3 Rodzaje employer brandingu 3.1 Wewnętrzny employer branding 3.2 Zewnętrzny employer branding 4 Korzyści płynące z budowania wizerunku dobrego pracodawcy 5 Wizerunek marki pracodawcy – employer branding w polskiej praktyce Czym jest employer branding (EB)? Definicja Pojęcie employer brandingu (EB) pochodzi z języka angielskiego i oznacza budowanie marki pracodawcy. W największym uproszczeniu za takie Czasem nie jest łatwo znaleźć kompetentnego i wykwalifikowanego specjalistę, który będzie godnie reprezentować interesy firmy.Z tego względu powstała koncepcja działań employer branding. Jak dzięki niej można zbudować wizerunek dobrego pracownika? Sprawdź! Wszelkie działania z zakresu employer branding uznaje się za dość innowacyjne. Jeszcze do niedawna to pracownicy zabiegali o intratne posady w przedsiębiorstwach. Dzisiaj tendencja ta uległa zmianie i niejednokrotnie pracodawcom bardzo ciężko jest znaleźć dobrego, lojalnego, dobrze wykształconego i doświadczonego specjalistę. Z tego względu przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach, co zrobić, aby przedstawić siebie w jak najlepszym świetle i zdobyć zaufanie przyszłych pracowników. Właśnie pracodawcom ma pomóc koncepcja EB. Jakie działania obejmuje i z jakimi korzyściami może się wiązać? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi, czytaj nasz tekst. Zapraszamy do lektury! Spis treści pokaż 1 Czym jest employer branding (EB)? Definicja 1.1 Jaki efekt daje skuteczny employer branding? 2 Skąd się wzięła inicjatywa działań employer brangingowych? 3 Rodzaje employer brandingu 3.1 Wewnętrzny employer branding 3.2 Zewnętrzny employer branding 4 Korzyści płynące z budowania wizerunku dobrego pracodawcy 5 Wizerunek marki pracodawcy – employer branding w polskiej praktyce Czym jest employer branding (EB)? Definicja Pojęcie employer brandingu (EB) pochodzi z języka angielskiego i oznacza budowanie marki pracodawcy. W największym uproszczeniu za takie