E-commerce – jaka jest jego definicja i co warto wiedzieć na ten temat?

E-commerce – co to jest i co właściwie oznacza ten termin?Bardzo często pojawia się w kontekście sprzedażowym. Dotyczy większości sprzedaży, która odbywa się drogą internetową. Warto dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.  Rynek dąży do jak najlepszego dopasowania się do potrzeb klientów, a ci najczęściej pragną coraz większych ułatwień. Konsumenci chcą zdobywać jakąś usługę szybko i wygodnie, a w wielu przypadkach, zwłaszcza po doświadczeniach lockdownu, także bez wstawania z kanapy. Oprócz tego, różnego typu ułatwienia często są korzystne dla samych producentów, ponieważ miewają wpływ na cały proces produkcyjny. Właśnie po to, by sprostać oczekiwaniom klientów i ułatwić pracę przedsiębiorcy, powstał e-commerce. To jedna z najbardziej zauważalnych zmian nowoczesnego świata. Dowiedz się czegoś więcej. Spis treści pokaż 1 E-commerce – co to jest? Definicja pojęcia 2 Jak wyglądał i obecnie kształtuje się rynek e-commerce? Krótka charakterystyka 3 Jak wygląda e-commerce w Polsce? 4 Dla kogo branża e-commerce będzie najlepsza? 5 Czy w e-commerce można wyróżnić trendy? 6 Platforma e-commerce a sukces – jak go osiągnąć? 7 Jakie zalety ma korzystanie z e-commerce? E-commerce – co to jest? Definicja pojęcia Co to e-commerce? Ten angielski termin można przetłumaczyć jako e-handel, czyli sprzedaż odbywającą się w Internecie. Jest to ogromny zbiór