Marketing - 2
Skuteczna reklama w internecie jest częścią strategii marketingowej . Jej głównym zadaniem jest promowanie firmy, zwiększenie zasięgu, zdobycie nowych klientów, a dalej pomnożenie zysków. Jak wygląda skuteczna reklama w internecie? Które formy uchodzą za najlepsze? Sprawdzamy! Reklama internetowa zaczęła funkcjonować w latach 90. XX wieku, przybierając postać prostej grafiki. Od tego czasu reklama online przeszła prawdziwą rewolucję i dziś każdy przedsiębiorca ma wiele możliwości zaprezentowania się swoim obecnym i przyszłym klientom. Firmy korzystają zarówno z bezpłatnych form reklamy, jak i płatnych rozwiązań. Rodzaj reklamy należy dopasować do charakteru działalności oraz grupy odbiorców. Kluczem do sukcesu jest przemyślana, dopracowana w szczegółach strategia. Skuteczność reklamy należy również mierzyć, by ocenić jej przydatność, a w razie konieczności wprowadzić niezbędne zmiany. Czym jest reklama w internecie? Definicja reklamy internetowej Reklama online wykorzystuje przestrzeń i niemal nieograniczone możliwości internetu, który stał się medium służącym przekazywaniu informacji szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki niemu przedsiębiorcy mogą dotrzeć z konkretnym komunikatem do wybranej grupy odbiorców. Głównym celem takich działań jest zaprezentowanie marki, jej wyeksponowanie, umocnienie pozycji na rynku, a pośrednio zwiększenie sprzedaży i pomnażanie kapitału. Siłą reklamy internetowej jest możliwość zachęcenia klienta do wykonania określonego ruchu – może nim być zapisanie się do newslettera, wrzucenie produktu do koszyka, zarejestrowanie na Skuteczna reklama w internecie jest częścią strategii marketingowej.Jej głównym zadaniem jest promowanie firmy, zwiększenie zasięgu, zdobycie nowych klientów, a dalej pomnożenie zysków. Jak wygląda skuteczna reklama w internecie? Które formy uchodzą za najlepsze? Sprawdzamy! Reklama internetowa zaczęła funkcjonować w latach 90. XX wieku, przybierając postać prostej grafiki. Od tego czasu reklama online przeszła prawdziwą rewolucję i dziś każdy przedsiębiorca ma wiele możliwości zaprezentowania się swoim obecnym i przyszłym klientom. Firmy korzystają zarówno z bezpłatnych form reklamy, jak i płatnych rozwiązań. Rodzaj reklamy należy dopasować do charakteru działalności oraz grupy odbiorców. Kluczem do sukcesu jest przemyślana, dopracowana w szczegółach strategia. Skuteczność reklamy należy również mierzyć, by ocenić jej przydatność, a w razie konieczności wprowadzić niezbędne zmiany. Czym jest reklama w internecie? Definicja reklamy internetowej Reklama online wykorzystuje przestrzeń i niemal nieograniczone możliwości internetu, który stał się medium służącym przekazywaniu informacji szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki niemu przedsiębiorcy mogą dotrzeć z konkretnym komunikatem do wybranej grupy odbiorców. Głównym celem takich działań jest zaprezentowanie marki, jej wyeksponowanie, umocnienie pozycji na rynku, a pośrednio zwiększenie sprzedaży i pomnażanie kapitału. Siłą reklamy internetowej jest możliwość zachęcenia klienta do wykonania określonego ruchu – może nim być zapisanie się do newslettera, wrzucenie produktu do koszyka, zarejestrowanie na
19.12.2022Damian PawłowskiReklama sponsorowana zdecydowanie powinna znaleźć się w twojej internetowej kampanii reklamowej . Niesie ze sobą ogromne korzyści – buduje lepszy wizerunek marki oraz jednocześnie pomaga wypozycjonować witrynę z ofertą. Reklama sponsorowana może przybrać formę poradnikową, porównawczą, wywiadu lub wypowiedzi eksperta. Ich autorami najczęściej są copywriterzy, czyli specjaliści od pisania wartościowej treści. Do przygotowania internetowego postu reklamowego często wykorzystuje się narzędzia do optymalizacji treści pod kątem SEO. Tego typu reklamy mogą znaleźć się na różnych serwisach internetowych, najlepiej o tematyce pasującej do twojej branży. Co to jest reklama sponsorowana i jak działa post sponsorowany? Reklama sponsorowana to jeden z wielu rodzajów reklamy w internecie lub tradycyjnej prasie. Jest to profesjonalnie napisany tekst, przygotowany merytorycznie oraz poprawnie pod kątem gramatyki i stylu. Powinien wnosić konkretne korzyści dla czytającego go odbiorcy. Zastanawiasz się, w jaki sposób taki artykuł może mieć charakter reklamowy? Oprócz rzetelnych informacji i ciekawej treści w takim poście powinno zawierać się także wezwanie do działania (tzw. call to action) lub przyciągnięcie uwagi do konkretnego produktu bądź usługi jako najlepszego rozwiązania problemu. Reklama sponsorowana nie wychwala sztucznie konkretnej firmy. Materiał promujący markę jest raczej subtelny. Może to być grafika, logo lub link do konkretnej strony. Ten fragment treści publikacji powinien przedstawić produkt Reklama sponsorowana zdecydowanie powinna znaleźć się w twojej internetowej kampanii reklamowej.Niesie ze sobą ogromne korzyści – buduje lepszy wizerunek marki oraz jednocześnie pomaga wypozycjonować witrynę z ofertą. Reklama sponsorowana może przybrać formę poradnikową, porównawczą, wywiadu lub wypowiedzi eksperta. Ich autorami najczęściej są copywriterzy, czyli specjaliści od pisania wartościowej treści. Do przygotowania internetowego postu reklamowego często wykorzystuje się narzędzia do optymalizacji treści pod kątem SEO. Tego typu reklamy mogą znaleźć się na różnych serwisach internetowych, najlepiej o tematyce pasującej do twojej branży. Co to jest reklama sponsorowana i jak działa post sponsorowany? Reklama sponsorowana to jeden z wielu rodzajów reklamy w internecie lub tradycyjnej prasie. Jest to profesjonalnie napisany tekst, przygotowany merytorycznie oraz poprawnie pod kątem gramatyki i stylu. Powinien wnosić konkretne korzyści dla czytającego go odbiorcy. Zastanawiasz się, w jaki sposób taki artykuł może mieć charakter reklamowy? Oprócz rzetelnych informacji i ciekawej treści w takim poście powinno zawierać się także wezwanie do działania (tzw. call to action) lub przyciągnięcie uwagi do konkretnego produktu bądź usługi jako najlepszego rozwiązania problemu. Reklama sponsorowana nie wychwala sztucznie konkretnej firmy. Materiał promujący markę jest raczej subtelny. Może to być grafika, logo lub link do konkretnej strony. Ten fragment treści publikacji powinien przedstawić produkt
19.12.2022Damian PawłowskiReklama hotelu może przynieść ci setki nowych klientów i ogromne zyski – jeśli będzie odpowiednio zaplanowana . Sprawdź, jak promować hotel, aby wydane na reklamę pieniądze i podjęte działania przyniosły zadowalający przychód. Według badań statystyk Google, ponad 70% podróżujących osób poszukuje miejsc noclegowych przez internet. Oznacza to, że znaczna część twoich potencjalnych klientów decyduje o rezerwacji pokoju podczas przeglądania wyszukiwarki. Czy wiesz, że zdecydowana większość użytkowników bierze pod uwagę tylko wyniki znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwań? Zadbaj o swoją reklamę hotelu i skutecznie wyróżnij się wśród konkurencji dzięki potężnemu narzędziu, jakim jest skuteczne pozycjonowanie. Dlaczego reklama hotelu się opłaca? Skuteczna kampania reklamowa hotelu może przesądzić o twoim sukcesie lub porażce. Aktualnie najpotężniejszym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych jest internet. Nawet jeśli nie masz dużego budżetu reklamowego, warto zainwestować w płatną reklamę. Co prawda istnieją sposoby na bezpłatną promocję (i warto z nich korzystać), lecz prawdopodobnie nie przyniosą ci tak dużych efektów. Google Ads, content marketing, link building i płatne reklamy w social mediach pozwolą ci szybko dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą. Połączenie kilku działań promocyjnych sprawi, że witryna twojego hotelu będzie wyświetlać się wysoko w liście wyszukiwań. To z kolei oznacza, że odbiorcy będą częściej otwierać twoją ofertę. Reklama hotelu może przynieść ci setki nowych klientów i ogromne zyski – jeśli będzie odpowiednio zaplanowana.Sprawdź, jak promować hotel, aby wydane na reklamę pieniądze i podjęte działania przyniosły zadowalający przychód. Według badań statystyk Google, ponad 70% podróżujących osób poszukuje miejsc noclegowych przez internet. Oznacza to, że znaczna część twoich potencjalnych klientów decyduje o rezerwacji pokoju podczas przeglądania wyszukiwarki. Czy wiesz, że zdecydowana większość użytkowników bierze pod uwagę tylko wyniki znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwań? Zadbaj o swoją reklamę hotelu i skutecznie wyróżnij się wśród konkurencji dzięki potężnemu narzędziu, jakim jest skuteczne pozycjonowanie. Dlaczego reklama hotelu się opłaca? Skuteczna kampania reklamowa hotelu może przesądzić o twoim sukcesie lub porażce. Aktualnie najpotężniejszym narzędziem do prowadzenia działań marketingowych jest internet. Nawet jeśli nie masz dużego budżetu reklamowego, warto zainwestować w płatną reklamę. Co prawda istnieją sposoby na bezpłatną promocję (i warto z nich korzystać), lecz prawdopodobnie nie przyniosą ci tak dużych efektów. Google Ads, content marketing, link building i płatne reklamy w social mediach pozwolą ci szybko dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych twoją ofertą. Połączenie kilku działań promocyjnych sprawi, że witryna twojego hotelu będzie wyświetlać się wysoko w liście wyszukiwań. To z kolei oznacza, że odbiorcy będą częściej otwierać twoją ofertę.
19.12.2022Damian PawłowskiOsoby, które prowadzą swój biznes w internecie, powinny zdawać sobie sprawę, jak duży potencjał ma link sponsorowany . Pozwala dotrzeć do potencjalnego klienta dokładnie w momencie, kiedy ten zastanawia się nad zakupem. W artykule wyjaśniamy, jak to możliwe. Użytkownicy, którzy dokonują zakupów w internecie, zwykle korzystają z wyszukiwarki Google. Wpisują interesujący ich przedmiot w odpowiednie pole, by już po chwili otrzymać całą listę stron www oferujących dany produkt. Link sponsorowany pomaga sprzedawcom znaleźć się na górze listy wyników wyszukiwania. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, która wymaga jednak znajomości tematu i umiejętności prowadzenia kampanii reklamowej w sieci. Linki sponsorowane – co to właściwie jest? Już sama nazwa wskazuje, czym jest link sponsorowany. To płatna reklama, która wyświetla się na górze i na dole wyszukiwarek. Z uwagi na to, że monopolistą na rynku jest Google, temat będziemy omawiać na jego przykładzie. Linki sponsorowane Google mają postać boksów tekstowych, które są bardzo podobne do organicznych wyników wyszukiwania. Zawierają bowiem metadane (czyli title i description). Linki tego typu prowadzą do strony internetowej reklamodawcy – zazwyczaj kierują do konkretnej zakładki, na której można kupić produkt. Są dyskretnie oznaczone jako „Reklama”, dzięki czemu użytkownik często nie zwraca na nie uwagi. Jednak nie tylko największe wyszukiwarki dają możliwość Osoby, które prowadzą swój biznes w internecie, powinny zdawać sobie sprawę, jak duży potencjał ma link sponsorowany.Pozwala dotrzeć do potencjalnego klienta dokładnie w momencie, kiedy ten zastanawia się nad zakupem. W artykule wyjaśniamy, jak to możliwe. Użytkownicy, którzy dokonują zakupów w internecie, zwykle korzystają z wyszukiwarki Google. Wpisują interesujący ich przedmiot w odpowiednie pole, by już po chwili otrzymać całą listę stron www oferujących dany produkt. Link sponsorowany pomaga sprzedawcom znaleźć się na górze listy wyników wyszukiwania. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, która wymaga jednak znajomości tematu i umiejętności prowadzenia kampanii reklamowej w sieci. Linki sponsorowane – co to właściwie jest? Już sama nazwa wskazuje, czym jest link sponsorowany. To płatna reklama, która wyświetla się na górze i na dole wyszukiwarek. Z uwagi na to, że monopolistą na rynku jest Google, temat będziemy omawiać na jego przykładzie. Linki sponsorowane Google mają postać boksów tekstowych, które są bardzo podobne do organicznych wyników wyszukiwania. Zawierają bowiem metadane (czyli title i description). Linki tego typu prowadzą do strony internetowej reklamodawcy – zazwyczaj kierują do konkretnej zakładki, na której można kupić produkt. Są dyskretnie oznaczone jako „Reklama”, dzięki czemu użytkownik często nie zwraca na nie uwagi. Jednak nie tylko największe wyszukiwarki dają możliwość
24.11.2022Damian PawłowskiCo zrobić, aby ze swoją stroną internetową zaistnieć w sieci i być na najwyższych pozycjach wyszukiwarek ? Jeśli witryna ma odnieść sukces, należy zaplanować skuteczną strategię jej pozycjonowania. Jednym z kluczowych elementów tego procesu jest link building. Użytkownicy szukający usług oraz informacji w sieci z reguły ograniczają się do sprawdzenia pierwszej strony wyników wyszukiwania. Oznacza to, że aby dotrzeć do nich ze swoją ofertą, należy zrobić wszystko, by witryna zajęła jak najwyższą pozycję. W tym celu warto przygotować dobrą strategię SEO, w której zakres wchodzi optymalizacja witryny, content marketing, a także link building. Niedoświadczone osoby często nie zdają sobie sprawy, że dzięki stworzeniu dobrego profilu linków zewnętrznych można poprawić swoją pozycję w Google. Ten podmiot jest monopolistą wśród wyszukiwarek i to właśnie tam chce zaistnieć każdy usługodawca. Może to osiągnąć, korzystając z link buildingu, jednak ten musi zostać przeprowadzony umiejętnie – zgodnie z wytycznymi Google. Co to jest link building? Skuteczny link building to jeden z filarów działań SEO. Opiera się na pozyskiwaniu linków prowadzących do domeny z zewnętrznych stron www. Dzięki takim działaniom portal jest bardziej wartościowy dla wyszukiwarki Google, w której zajmuje wyższe pozycje na liście wyników. Należy mieć przy tym na względzie, że algorytmy wyszukiwarek są ciągle udoskonalane Co zrobić, aby ze swoją stroną internetową zaistnieć w sieci i być na najwyższych pozycjach wyszukiwarek?Jeśli witryna ma odnieść sukces, należy zaplanować skuteczną strategię jej pozycjonowania. Jednym z kluczowych elementów tego procesu jest link building. Użytkownicy szukający usług oraz informacji w sieci z reguły ograniczają się do sprawdzenia pierwszej strony wyników wyszukiwania. Oznacza to, że aby dotrzeć do nich ze swoją ofertą, należy zrobić wszystko, by witryna zajęła jak najwyższą pozycję. W tym celu warto przygotować dobrą strategię SEO, w której zakres wchodzi optymalizacja witryny, content marketing, a także link building. Niedoświadczone osoby często nie zdają sobie sprawy, że dzięki stworzeniu dobrego profilu linków zewnętrznych można poprawić swoją pozycję w Google. Ten podmiot jest monopolistą wśród wyszukiwarek i to właśnie tam chce zaistnieć każdy usługodawca. Może to osiągnąć, korzystając z link buildingu, jednak ten musi zostać przeprowadzony umiejętnie – zgodnie z wytycznymi Google. Co to jest link building? Skuteczny link building to jeden z filarów działań SEO. Opiera się na pozyskiwaniu linków prowadzących do domeny z zewnętrznych stron www. Dzięki takim działaniom portal jest bardziej wartościowy dla wyszukiwarki Google, w której zajmuje wyższe pozycje na liście wyników. Należy mieć przy tym na względzie, że algorytmy wyszukiwarek są ciągle udoskonalane
24.11.2022Damian PawłowskiArtykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na prezentację i promocję każdej firmy . Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi odbiorcy i w efekcie przekierowanie ruchu na stronę internetową. Jak powinien wyglądać dobry artykuł? O czym twórca musi pamiętać? Dziś, gdy każda firma walczy o pozycję na rynku i zabiega o zainteresowanie potencjalnych klientów, szczególnego znaczenia nabierają wszelkie działania marketingowe (np. content marketing). Kluczem do sukcesu przedsiębiorcy jest zaistnienie w świadomości odbiorców, trafienie do określonej grupy docelowej i zaprezentowanie swojej oferty w przekonujący i interesujący sposób. Pozostaje pytanie – jak tego dokonać? Które z dostępnych narzędzi wybrać? Jeśli chcesz zyskać uwagę odbiorcy, zachęcić go do działania i odesłać na swoją stronę, wypróbuj skuteczność artykułów sponsorowanych. Czym są artykuły sponsorowane? Artykuł sponsorowany to rodzaj profesjonalnego tekstu, którego zadaniem jest przekazanie czytelnikowi rzetelnych i wartościowych informacji – mówiąc kolokwialnie, odbiorca powinien znaleźć w nim to, czego szuka. Choć stanowi pewien rodzaj reklamy, ten aspekt jest wyjątkowo subtelny i nienachalny. Tekst ma bowiem jedynie zachęcić czytającego do zapoznania się z daną marką oferującą produkty czy usługi. W treści umieszcza się zatem grafikę, logotypy, a także linki, które przekierowują na stronę internetową firmy. Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że artykuł marketingowy nie jest tzw. reklamą otwartą, dlatego Artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na prezentację i promocję każdej firmy.Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi odbiorcy i w efekcie przekierowanie ruchu na stronę internetową. Jak powinien wyglądać dobry artykuł? O czym twórca musi pamiętać? Dziś, gdy każda firma walczy o pozycję na rynku i zabiega o zainteresowanie potencjalnych klientów, szczególnego znaczenia nabierają wszelkie działania marketingowe (np. content marketing). Kluczem do sukcesu przedsiębiorcy jest zaistnienie w świadomości odbiorców, trafienie do określonej grupy docelowej i zaprezentowanie swojej oferty w przekonujący i interesujący sposób. Pozostaje pytanie – jak tego dokonać? Które z dostępnych narzędzi wybrać? Jeśli chcesz zyskać uwagę odbiorcy, zachęcić go do działania i odesłać na swoją stronę, wypróbuj skuteczność artykułów sponsorowanych. Czym są artykuły sponsorowane? Artykuł sponsorowany to rodzaj profesjonalnego tekstu, którego zadaniem jest przekazanie czytelnikowi rzetelnych i wartościowych informacji – mówiąc kolokwialnie, odbiorca powinien znaleźć w nim to, czego szuka. Choć stanowi pewien rodzaj reklamy, ten aspekt jest wyjątkowo subtelny i nienachalny. Tekst ma bowiem jedynie zachęcić czytającego do zapoznania się z daną marką oferującą produkty czy usługi. W treści umieszcza się zatem grafikę, logotypy, a także linki, które przekierowują na stronę internetową firmy. Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że artykuł marketingowy nie jest tzw. reklamą otwartą, dlatego
24.11.2022Damian PawłowskiOptymalizowanie wskaźnika konwersji jest zadaniem dla właścicieli sklepów internetowych i reklam online . Konwersja bezpośrednio przekłada się na ilość klientów, a to na osiągane zyski. Podpowiadamy, co powinieneś wiedzieć o tym zagadnieniu! Konwersja jest działaniem przekształcającym użytkownika biernego w aktywnego. Zachodzi ona, gdy ten zdecyduje się na zakup, wykaże swoje zainteresowanie produktem lub usługą albo zapisze się do newslettera. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym konkretnie cechuje się konwersja, jak mierzyć jej wskaźnik, jak go optymalizować oraz zwiększać! Czym jest konwersja? Konwersją nazywa się konkretne działanie podjęte przez odbiorcę danych treści interentowych w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową lub działania SEO. W praktyce konwersja ma miejsce, kiedy potencjalny klient wykona ważną dla właściciela strony internetowej lub reklamy czynność, a więc dokona zakupu, zapisze się do newslettera, wypełni formularz rejestracyjny, zapisze się na wydarzenie, udostępni konkretną treść, polubi daną treść czy kliknie w baner reklamowy lub napisze komentarz. Konwersja jest pożądanym parametrem dla wielu użytkowników Internetu, ponieważ to właśnie z nią wiążą się ich zarobki. Dzieje się tak w przypadku właścicieli stron internetowych, reklamodawców czy właścicieli sklepów. Sprzedawać można nie tylko produkowane produkty czy świadczone usługi, ale również posiadaną wiedzę. W sieci zarabiają też pośrednicy i twórcy obrazów, filmów, grafik Optymalizowanie wskaźnika konwersji jest zadaniem dla właścicieli sklepów internetowych i reklam online.Konwersja bezpośrednio przekłada się na ilość klientów, a to na osiągane zyski. Podpowiadamy, co powinieneś wiedzieć o tym zagadnieniu! Konwersja jest działaniem przekształcającym użytkownika biernego w aktywnego. Zachodzi ona, gdy ten zdecyduje się na zakup, wykaże swoje zainteresowanie produktem lub usługą albo zapisze się do newslettera. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym konkretnie cechuje się konwersja, jak mierzyć jej wskaźnik, jak go optymalizować oraz zwiększać! Czym jest konwersja? Konwersją nazywa się konkretne działanie podjęte przez odbiorcę danych treści interentowych w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową lub działania SEO. W praktyce konwersja ma miejsce, kiedy potencjalny klient wykona ważną dla właściciela strony internetowej lub reklamy czynność, a więc dokona zakupu, zapisze się do newslettera, wypełni formularz rejestracyjny, zapisze się na wydarzenie, udostępni konkretną treść, polubi daną treść czy kliknie w baner reklamowy lub napisze komentarz. Konwersja jest pożądanym parametrem dla wielu użytkowników Internetu, ponieważ to właśnie z nią wiążą się ich zarobki. Dzieje się tak w przypadku właścicieli stron internetowych, reklamodawców czy właścicieli sklepów. Sprzedawać można nie tylko produkowane produkty czy świadczone usługi, ale również posiadaną wiedzę. W sieci zarabiają też pośrednicy i twórcy obrazów, filmów, grafik
14.07.2022Monika OlejniakKażdego dnia z Internetu korzystają miliardy ludzi na całym świecie . Cyfrowa rzeczywistość jest więc na wyciągnięcie ręki, ale wraz z korzyściami, jakie oferuje, pojawiają się liczne zagrożenia. Mowa m.in. o atakach hakerów, wykradaniu danych osobowych, oszustwach, natarczywym marketingu i wielu, wielu innych frustrujących sytuacjach. Zachowanie prywatności w Internecie nie jest wcale proste, ale na szczęście istnieją skuteczne rozwiązania, które mogą pomóc tę anonimowość zachować. Wśród tego typu narzędzi jest VPN, czyli wirtualna sieć prywatna. W jaki sposób chroni ona użytkownika w Internecie? VPN – anonimowość i ochrona prywatności VPN, czyli z języka angielskiego virtual private network, to nic innego jak specjalne, szyfrowane połączenie z siecią. Umożliwia ono użytkownikowi pozostanie praktycznie niewidzialnym z perspektywy innych osób. Nawet dostawca usług internetowych nie będzie wówczas w stanie magazynować danych na temat klienta i tym samym sprzedawać ich osobom trzecim. Należy bowiem wiedzieć, że tacy usługodawcy posiadają uprawnienia do sprzedaży takich informacji firmom marketingowym i nie tylko. Na domiar złego niemal każdego dnia dochodzi do cyberataków, których ofiarą padają zarówno wielkie korporacje, jak i małe przedsiębiorstwa i osoby indywidualne. VPN pomaga się przed takimi praktykami bronić. Wiele osób błędnie sądzi, że remedium na zagrożenia płynące z sieci będzie tryb incognito w przeglądarce. Niestety, taka Każdego dnia z Internetu korzystają miliardy ludzi na całym świecie.Cyfrowa rzeczywistość jest więc na wyciągnięcie ręki, ale wraz z korzyściami, jakie oferuje, pojawiają się liczne zagrożenia. Mowa m.in. o atakach hakerów, wykradaniu danych osobowych, oszustwach, natarczywym marketingu i wielu, wielu innych frustrujących sytuacjach. Zachowanie prywatności w Internecie nie jest wcale proste, ale na szczęście istnieją skuteczne rozwiązania, które mogą pomóc tę anonimowość zachować. Wśród tego typu narzędzi jest VPN, czyli wirtualna sieć prywatna. W jaki sposób chroni ona użytkownika w Internecie? VPN – anonimowość i ochrona prywatności VPN, czyli z języka angielskiego virtual private network, to nic innego jak specjalne, szyfrowane połączenie z siecią. Umożliwia ono użytkownikowi pozostanie praktycznie niewidzialnym z perspektywy innych osób. Nawet dostawca usług internetowych nie będzie wówczas w stanie magazynować danych na temat klienta i tym samym sprzedawać ich osobom trzecim. Należy bowiem wiedzieć, że tacy usługodawcy posiadają uprawnienia do sprzedaży takich informacji firmom marketingowym i nie tylko. Na domiar złego niemal każdego dnia dochodzi do cyberataków, których ofiarą padają zarówno wielkie korporacje, jak i małe przedsiębiorstwa i osoby indywidualne. VPN pomaga się przed takimi praktykami bronić. Wiele osób błędnie sądzi, że remedium na zagrożenia płynące z sieci będzie tryb incognito w przeglądarce. Niestety, taka
27.06.2022Krystian KamińskiXXI wiek rządzi się swoimi prawami . Życie pod znakiem WiFi wymaga otwarcia się na Internet również w świecie biznesu. Prowadzisz firmę i na myśl o założeniu strony internetowej przechodzą Cię dreszcze? Niepotrzebnie. Lista zalet posiadania witryny internetowej zdaje się nie mieć końca. Zresztą przekonaj się sam! Co zyskujesz, zakładając stronę internetową? Zakładając stronę internetową, wchodzisz do świata Internetu, w którym Twoje możliwości są nieograniczone — należy tylko odpowiednio je wykorzystać. Opłacalność posiadania strony internetowej wzrasta z każdym dniem. Dlatego nie trać ani jednego więcej i daj się przekonać! Co zyskasz? Konkurencyjność Większość Twojej konkurencji jest już w Internecie, dlatego Ciebie nie może w nim zabraknąć! Na tym polu możesz popisać się stroną internetową, która wyróżni się na tle konkurencji, a tym samym zapewni zainteresowanie właśnie Twoją firmą! To na stronie internetowej możesz pokreślić swoje wyróżniki, które na głowę biją konkurencyjne firmy. Pokaż, co robisz lepiej! Wirtualna wizytówka Strona internetowa pełni rolę wizytówki. Przedstawia Twoją firmę, jej misję, wizję i cele. Ukazuje przedmiot Twoich działań oraz dotychczasowe osiągnięcia w swojej dziedzinie. Dzięki temu jest źródłem informacji o Twojej firmie i podstawą budowania do niej zaufania. Identyfikacja wizualna umożliwi stworzenie estetycznej i profesjonalnej strony internetowej. To jak przedstawisz markę, zależy od Ciebie XXI wiek rządzi się swoimi prawami.Życie pod znakiem WiFi wymaga otwarcia się na Internet również w świecie biznesu. Prowadzisz firmę i na myśl o założeniu strony internetowej przechodzą Cię dreszcze? Niepotrzebnie. Lista zalet posiadania witryny internetowej zdaje się nie mieć końca. Zresztą przekonaj się sam! Co zyskujesz, zakładając stronę internetową? Zakładając stronę internetową, wchodzisz do świata Internetu, w którym Twoje możliwości są nieograniczone — należy tylko odpowiednio je wykorzystać. Opłacalność posiadania strony internetowej wzrasta z każdym dniem. Dlatego nie trać ani jednego więcej i daj się przekonać! Co zyskasz? Konkurencyjność Większość Twojej konkurencji jest już w Internecie, dlatego Ciebie nie może w nim zabraknąć! Na tym polu możesz popisać się stroną internetową, która wyróżni się na tle konkurencji, a tym samym zapewni zainteresowanie właśnie Twoją firmą! To na stronie internetowej możesz pokreślić swoje wyróżniki, które na głowę biją konkurencyjne firmy. Pokaż, co robisz lepiej! Wirtualna wizytówka Strona internetowa pełni rolę wizytówki. Przedstawia Twoją firmę, jej misję, wizję i cele. Ukazuje przedmiot Twoich działań oraz dotychczasowe osiągnięcia w swojej dziedzinie. Dzięki temu jest źródłem informacji o Twojej firmie i podstawą budowania do niej zaufania. Identyfikacja wizualna umożliwi stworzenie estetycznej i profesjonalnej strony internetowej. To jak przedstawisz markę, zależy od Ciebie
24.06.2022Krystian KamińskiZałożyłeś swój e-biznes, masz własną stronę internetową, ale sprzedaż produktów ciągle stoi na niezadowalającym poziomie ? W takim razie istnieje duże prawdopodobieństwo, że popełniasz któryś z podstawowych błędów wpływających na konwersję. Dowiedz się, co robić, aby klienci chętniej odwiedzali twój e-sklep i robili w nim zakupy! Konwersja w sklepie internetowym – co to takiego? Pomysł na biznes w sieci może być strzałem w dziesiątkę, jednak należy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja w e-commerce jest ogromna. Dlatego trzeba ciągle analizować wyniki sprzedaży i w razie potrzeby reagować, aby zwiększyć swoje zyski. O tym, czy sprzedaż w twoim sklepie stoi na zadowalającym poziomie, mówi współczynnik konwersji. Aby go ustalić, trzeba porównać liczbę wejść na stronę z liczbą osób, które faktycznie zdecydowały się na zrobienie zakupów. W przypadku większości branż współczynnik ten wynosi zwykle kilka procent. Do sprawdzenia czy twoje wyniki nie odbiegają wyników konkurencji służą różne, łatwo dostępne narzędzia internetowe. Jeśli okaże się, że konwersja twojego sklepu stoi na zbyt niskim poziomie, powinieneś błyskawicznie zareagować i podjąć odpowiednie działania. Sposoby na poprawienie konwersji w e-sklepie Zwiększenie zainteresowania twoją ofertą i zachęcenie odwiedzających do zakupów będzie wymagało od ciebie nieco pracy. Efektem może być jednak większa konkurencyjność twojego biznesu w stosunku do Założyłeś swój e-biznes, masz własną stronę internetową, ale sprzedaż produktów ciągle stoi na niezadowalającym poziomie?W takim razie istnieje duże prawdopodobieństwo, że popełniasz któryś z podstawowych błędów wpływających na konwersję. Dowiedz się, co robić, aby klienci chętniej odwiedzali twój e-sklep i robili w nim zakupy! Konwersja w sklepie internetowym – co to takiego? Pomysł na biznes w sieci może być strzałem w dziesiątkę, jednak należy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja w e-commerce jest ogromna. Dlatego trzeba ciągle analizować wyniki sprzedaży i w razie potrzeby reagować, aby zwiększyć swoje zyski. O tym, czy sprzedaż w twoim sklepie stoi na zadowalającym poziomie, mówi współczynnik konwersji. Aby go ustalić, trzeba porównać liczbę wejść na stronę z liczbą osób, które faktycznie zdecydowały się na zrobienie zakupów. W przypadku większości branż współczynnik ten wynosi zwykle kilka procent. Do sprawdzenia czy twoje wyniki nie odbiegają wyników konkurencji służą różne, łatwo dostępne narzędzia internetowe. Jeśli okaże się, że konwersja twojego sklepu stoi na zbyt niskim poziomie, powinieneś błyskawicznie zareagować i podjąć odpowiednie działania. Sposoby na poprawienie konwersji w e-sklepie Zwiększenie zainteresowania twoją ofertą i zachęcenie odwiedzających do zakupów będzie wymagało od ciebie nieco pracy. Efektem może być jednak większa konkurencyjność twojego biznesu w stosunku do
26.04.2022Monika OlejniakZałożenie sklepu internetowego przy dostępności wielu tanich – lub nawet darmowych – platform nie stanowi wielkiego wyzwania, jednak będzie nim wygenerowanie wartościowego ruchu . Od tego, czy na tej płaszczyźnie uda się osiągnąć sukces, zależeć będzie rentowność całego przedsięwzięcia. Oto więc lista 10 czynników, które decydują o tym, czy uda się wygenerować odpowiednio duży ruch. Płynne działanie Analizę zawsze warto zaczynać od kwestii technicznych, przy czym niekoniecznie chodzi od razu o porównywanie parametrów wydajnościowych poszczególnych platform i rozwiązań programistycznych. W tej kwestii liczy się przede wszystkim efekt, czyli zapewnienie płynnego działania każdego elementu w sklepie. Wąskich gardeł może być kilka: nisko wydajne ładowanie grafik, przesadnie rozbudowane skrypty odpowiedzialne za prezentację produktów, ograniczona pojemność cache, niekorzystanie z CDN-u czy konieczność wywoływania zbyt wielu zasobów znajdujących się na zewnętrznych serwerach. Jeśli chcesz osiągnąć sukces i wygenerować duży ruch, stwórz sklep internetowy, którego konstrukcja pozwoli przede wszystkim na sprawne działanie. Ten czynnik warto zbadać w dwóch przypadkach: Pod tym względem gotowe platformy sklepowe zwykle wymagają mniej aktywności po stronie administratora, jako że skrypt i sprzęt są do siebie doskonale dopasowane. Instalacja na własnym serwerze siłą rzeczy będzie wymagała większej liczby czynności konfiguracyjnych. Odpowiednia struktura Z punktu widzenia użytkownika istotne jest, aby sklep internetowy był Założenie sklepu internetowego przy dostępności wielu tanich – lub nawet darmowych – platform nie stanowi wielkiego wyzwania, jednak będzie nim wygenerowanie wartościowego ruchu.Od tego, czy na tej płaszczyźnie uda się osiągnąć sukces, zależeć będzie rentowność całego przedsięwzięcia. Oto więc lista 10 czynników, które decydują o tym, czy uda się wygenerować odpowiednio duży ruch. Płynne działanie Analizę zawsze warto zaczynać od kwestii technicznych, przy czym niekoniecznie chodzi od razu o porównywanie parametrów wydajnościowych poszczególnych platform i rozwiązań programistycznych. W tej kwestii liczy się przede wszystkim efekt, czyli zapewnienie płynnego działania każdego elementu w sklepie. Wąskich gardeł może być kilka: nisko wydajne ładowanie grafik, przesadnie rozbudowane skrypty odpowiedzialne za prezentację produktów, ograniczona pojemność cache, niekorzystanie z CDN-u czy konieczność wywoływania zbyt wielu zasobów znajdujących się na zewnętrznych serwerach. Jeśli chcesz osiągnąć sukces i wygenerować duży ruch, stwórz sklep internetowy, którego konstrukcja pozwoli przede wszystkim na sprawne działanie. Ten czynnik warto zbadać w dwóch przypadkach: Pod tym względem gotowe platformy sklepowe zwykle wymagają mniej aktywności po stronie administratora, jako że skrypt i sprzęt są do siebie doskonale dopasowane. Instalacja na własnym serwerze siłą rzeczy będzie wymagała większej liczby czynności konfiguracyjnych. Odpowiednia struktura Z punktu widzenia użytkownika istotne jest, aby sklep internetowy był
30.03.2022Monika OlejniakBranża e-commerce prężnie się rozwija i wszystko wskazuje na to, że jest przyszłością handlu . Coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do Internetu i nie ma ku temu powodów do zdziwienia – takie rozwiązanie jest niezwykle intuicyjne i stosunkowo łatwe. Dowiedz się, jak zacząć ze sklepem internetowym i z czym się wiąże ta decyzja. Dlaczego warto wejść w e-commerce? Warto rozszerzyć działalność sklepu, który już posiadasz stacjonarnie. Niezależnie, w jakim obszarze prowadzisz swoje przedsiębiorstwo, sklepy internetowe po prostu, kolokwialnie mówiąc, robią robotę. Poszerzenie frontu, na którym działasz przynosi korzyści w postaci większej ilości sprzedaży i nie tylko (ale do tego przejdziemy za chwilę). Kupowanie produktów przez Internet jest bardzo wygodne; nie trzeba opuszczać czterech ścian, klient wszystkiego dowie się na stronie. To wystarczy, aby przekonać tysiące potencjalnych kupujących. Nie zapominajmy też o tym, że to wygoda również dla Ciebie, możesz pracować z dowolnego miejsca, a sklep działa całodobowo, a nie w ograniczonych godzinach. Oczywiście warto założyć sklep internetowy nawet, gdy nie masz stacjonarnego punktu, wręcz jest to bezpieczniejsze. Nie wymaga to bowiem takich nakładów pieniężnych, jak stacjonarny odpowiednik – przynajmniej na początku działalności, który często bywa najtrudniejszym etapem. Wiele opcji da się ogarnąć nawet za darmo! Potencjał e-commerce jest ogromny. Odkąd to zaczęło Branża e-commerce prężnie się rozwija i wszystko wskazuje na to, że jest przyszłością handlu.Coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do Internetu i nie ma ku temu powodów do zdziwienia – takie rozwiązanie jest niezwykle intuicyjne i stosunkowo łatwe. Dowiedz się, jak zacząć ze sklepem internetowym i z czym się wiąże ta decyzja. Dlaczego warto wejść w e-commerce? Warto rozszerzyć działalność sklepu, który już posiadasz stacjonarnie. Niezależnie, w jakim obszarze prowadzisz swoje przedsiębiorstwo, sklepy internetowe po prostu, kolokwialnie mówiąc, robią robotę. Poszerzenie frontu, na którym działasz przynosi korzyści w postaci większej ilości sprzedaży i nie tylko (ale do tego przejdziemy za chwilę). Kupowanie produktów przez Internet jest bardzo wygodne; nie trzeba opuszczać czterech ścian, klient wszystkiego dowie się na stronie. To wystarczy, aby przekonać tysiące potencjalnych kupujących. Nie zapominajmy też o tym, że to wygoda również dla Ciebie, możesz pracować z dowolnego miejsca, a sklep działa całodobowo, a nie w ograniczonych godzinach. Oczywiście warto założyć sklep internetowy nawet, gdy nie masz stacjonarnego punktu, wręcz jest to bezpieczniejsze. Nie wymaga to bowiem takich nakładów pieniężnych, jak stacjonarny odpowiednik – przynajmniej na początku działalności, który często bywa najtrudniejszym etapem. Wiele opcji da się ogarnąć nawet za darmo! Potencjał e-commerce jest ogromny. Odkąd to zaczęło
11.03.2022RedakcjaInternet jest szeroko dostępnym medium. Na co dzień korzystamy z niego prawie na każdym kroku. Pozwala na wyszukiwanie informacji, robienie zakupów, korzystanie z mediów społecznościowych czy też z wielu aplikacji online. Dzisiejsza technologia skupiają się na chmurze obliczeniowej i sztucznej inteligencji. Wiele programów, aplikacji korzysta z tych możliwości. Ciekawym rozwiązaniem jest usługa Saas. Za pośrednictwem niej możemy na przykład w łatwy sposób uruchomić sklep internetowy.
03.02.2022Adam NawrockiSubskrypcja to metoda, którą można porównać z prenumeratą czy abonamentem . Wygodny sposób korzystania z usług lub produktów zyskał uznanie konsumentów i cieszy się niesłabnącą popularnością. Sprawdź, jak działa subskrypcja! Kolejny serial na Netflixie, muzyka przez Spotify? Jeśli korzystasz z tych platform, jesteś subskrybentem. W zamian za comiesięczną opłatę uzyskujesz dostęp do filmowej czy muzycznej bazy. W ten sam sposób możesz zaopatrywać się w kosmetyki, bieliznę, kawę, a nawet wino. Subskrypcja daje ci szereg możliwości, a największą zaletą metody jest wygoda – kupujesz bez wychodzenia z domu dokładnie to, co ci odpowiada, często za mniejszą kwotę niż w sklepie. Co to jest subskrypcja? Subskrypcja pozwala na skorzystanie z usług lub otrzymanie pożądanych produktów. Korzystając z tej możliwości, możesz zapisać się do bazy danego blogera czy youtubera, który będzie przesyłał na podany adres mailowy nowe materiały – filmy, teksty, informacje o promocjach, planowanych szkoleniach itp. Tego rodzaju subskrypcja jest zazwyczaj bezpłatna. Subskrybent jest na bieżąco z wszelkimi nowościami, a osoba prowadząca swój kanał lub blog gromadzi adresy e-mail i buduje własną bazę kontaktów. Jako subskrybent godzisz się na regularne przesyłanie konkretnych wiadomości o ofercie, nowych usługach, kolejnych wpisach, webinarach itd. W każdej chwili możesz zrezygnować, wypisując się z subskrypcji. Nie wiąże się Subskrypcja to metoda, którą można porównać z prenumeratą czy abonamentem.Wygodny sposób korzystania z usług lub produktów zyskał uznanie konsumentów i cieszy się niesłabnącą popularnością. Sprawdź, jak działa subskrypcja! Kolejny serial na Netflixie, muzyka przez Spotify? Jeśli korzystasz z tych platform, jesteś subskrybentem. W zamian za comiesięczną opłatę uzyskujesz dostęp do filmowej czy muzycznej bazy. W ten sam sposób możesz zaopatrywać się w kosmetyki, bieliznę, kawę, a nawet wino. Subskrypcja daje ci szereg możliwości, a największą zaletą metody jest wygoda – kupujesz bez wychodzenia z domu dokładnie to, co ci odpowiada, często za mniejszą kwotę niż w sklepie. Co to jest subskrypcja? Subskrypcja pozwala na skorzystanie z usług lub otrzymanie pożądanych produktów. Korzystając z tej możliwości, możesz zapisać się do bazy danego blogera czy youtubera, który będzie przesyłał na podany adres mailowy nowe materiały – filmy, teksty, informacje o promocjach, planowanych szkoleniach itp. Tego rodzaju subskrypcja jest zazwyczaj bezpłatna. Subskrybent jest na bieżąco z wszelkimi nowościami, a osoba prowadząca swój kanał lub blog gromadzi adresy e-mail i buduje własną bazę kontaktów. Jako subskrybent godzisz się na regularne przesyłanie konkretnych wiadomości o ofercie, nowych usługach, kolejnych wpisach, webinarach itd. W każdej chwili możesz zrezygnować, wypisując się z subskrypcji. Nie wiąże się
24.01.2022Adam NawrockiSaaS, czyli Software as a Service, to oprogramowanie w formie usługi . W ostatnich latach zdobywa ogromną popularność, szczególnie w sektorze biznesowym. Możesz dowiedzieć się, na czym polega takie rozwiązanie w praktyce, czytając nasz artykuł. Być może słyszałeś o SaaS. Jest bowiem inaczej określane jako oprogramowanie w chmurze. To jeden z najważniejszych obszarów inwestycyjnych w ostatnich latach, jeżeli chodzi o technologię. Nie jest to rozwiązanie odległe i niepraktyczne, ponieważ daje ciekawe perspektywy przedsiębiorcom. Wykorzystanie pełnego potencjału Software as a Service może znacząco wspomóc rozwijanie biznesu. Czym zatem jest takie oprogramowanie w formie usługi? Przekonaj się o tym. Zapraszamy do lektury! SaaS – co to właściwie jest? Software as a Service jest szczególnym modelem licencjonowania oprogramowania. Dostęp do poszczególnych funkcji, programów czy przestrzeni dyskowej oferuje się w ramach subskrypcji. Oprogramowanie SaaS pochodzi z zewnętrznego źródła – dostawca proponuje je w ramach outsourcingu usług. Jak na Software as a Service mogą skorzystać przedsiębiorstwa? Software as a Service jest rodzajem usługi, z którego w szczególności mogą skorzystać przedsiębiorstwa. Dzięki SaaS nie trzeba: Przewaga SaaS nad własną infrastrukturą Korzystanie z własnych zasobów zamiast SaaS będzie wiązać się z dużymi wydatkami. Dzieje się tak nie tylko ze względu na konieczność postawienia infrastruktury sieciowej. Wysokie są także SaaS, czyli Software as a Service, to oprogramowanie w formie usługi.W ostatnich latach zdobywa ogromną popularność, szczególnie w sektorze biznesowym. Możesz dowiedzieć się, na czym polega takie rozwiązanie w praktyce, czytając nasz artykuł. Być może słyszałeś o SaaS. Jest bowiem inaczej określane jako oprogramowanie w chmurze. To jeden z najważniejszych obszarów inwestycyjnych w ostatnich latach, jeżeli chodzi o technologię. Nie jest to rozwiązanie odległe i niepraktyczne, ponieważ daje ciekawe perspektywy przedsiębiorcom. Wykorzystanie pełnego potencjału Software as a Service może znacząco wspomóc rozwijanie biznesu. Czym zatem jest takie oprogramowanie w formie usługi? Przekonaj się o tym. Zapraszamy do lektury! SaaS – co to właściwie jest? Software as a Service jest szczególnym modelem licencjonowania oprogramowania. Dostęp do poszczególnych funkcji, programów czy przestrzeni dyskowej oferuje się w ramach subskrypcji. Oprogramowanie SaaS pochodzi z zewnętrznego źródła – dostawca proponuje je w ramach outsourcingu usług. Jak na Software as a Service mogą skorzystać przedsiębiorstwa? Software as a Service jest rodzajem usługi, z którego w szczególności mogą skorzystać przedsiębiorstwa. Dzięki SaaS nie trzeba: Przewaga SaaS nad własną infrastrukturą Korzystanie z własnych zasobów zamiast SaaS będzie wiązać się z dużymi wydatkami. Dzieje się tak nie tylko ze względu na konieczność postawienia infrastruktury sieciowej. Wysokie są także
11.01.2022Adam NawrockiSocial media mają nieograniczony potencjał społeczny oraz marketingowy . Zastanawiasz się, jak prowadzić social media i w nich zarabiać? Sprawdź ten poradnik początkującego miłośnika mediów społecznościowych – odkryj w sobie króla sociali! Media społecznościowe to wynalazek godzien najwyższego podziwu. Dają nieograniczone możliwości rozwoju w niemalże każdej dziedzinie. Dzięki nim kwitnie życie prywatne, ale również biznesowe. Należy jednak pamiętać, że skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku. Wymaga sporo wiedzy i systematycznej pracy. Sprawdź, jak prowadzić oraz zarabiać w social mediach! Definicja social mediów Każdy przynajmniej raz spotkał się z terminem social media. Definicja słownikowa mówi, że jest to forma przekazu informacji. Wykorzystuje ona strony lub aplikacje internetowe, które działają na zasadzie tworzenia społeczności i udostępniania jej możliwości komunikacji pomiędzy sobą. Social media określa się także mianem: „mediów społecznościowych”, „sociali” lub skrótem „SM”. Social media można by intuicyjnie określić połączeniem ludzi i dialogu. To miejsce, gdzie budzą się: Media społecznościowe stanowią obecnie potężne narzędzie w marketingu e-commerce. Przy ich pomocy można wpływać na decyzje zakupowe i kreować popyt. Za pomocą social mediów można stworzyć własny wizerunek i zbudować rozpoznawalność. Social media – co to jest i do czego służy? Social mediami nazywa się szeroką grupę serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Social media mają nieograniczony potencjał społeczny oraz marketingowy.Zastanawiasz się, jak prowadzić social media i w nich zarabiać? Sprawdź ten poradnik początkującego miłośnika mediów społecznościowych – odkryj w sobie króla sociali! Media społecznościowe to wynalazek godzien najwyższego podziwu. Dają nieograniczone możliwości rozwoju w niemalże każdej dziedzinie. Dzięki nim kwitnie życie prywatne, ale również biznesowe. Należy jednak pamiętać, że skuteczne prowadzenie social mediów nigdy nie jest dziełem przypadku. Wymaga sporo wiedzy i systematycznej pracy. Sprawdź, jak prowadzić oraz zarabiać w social mediach! Definicja social mediów Każdy przynajmniej raz spotkał się z terminem social media. Definicja słownikowa mówi, że jest to forma przekazu informacji. Wykorzystuje ona strony lub aplikacje internetowe, które działają na zasadzie tworzenia społeczności i udostępniania jej możliwości komunikacji pomiędzy sobą. Social media określa się także mianem: „mediów społecznościowych”, „sociali” lub skrótem „SM”. Social media można by intuicyjnie określić połączeniem ludzi i dialogu. To miejsce, gdzie budzą się: Media społecznościowe stanowią obecnie potężne narzędzie w marketingu e-commerce. Przy ich pomocy można wpływać na decyzje zakupowe i kreować popyt. Za pomocą social mediów można stworzyć własny wizerunek i zbudować rozpoznawalność. Social media – co to jest i do czego służy? Social mediami nazywa się szeroką grupę serwisów społecznościowych takich jak Facebook,
10.12.2021Adam NawrockiPozycjonowanie strony, w przeciwieństwie do płatnych reklam, nie jest szybkim zestawem działań, którego wyniki można od razu sprawdzić i przeanalizować . Często właściciele firm coraz bardziej sceptycznie podchodzą do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek przy rozważaniu budżetu marketingowego, zadając sobie pytanie, czy SEO jest tego w ogóle warte. Czym jest pozycjonowanie i dlaczego w 2021 roku nadal warto w nie inwestować? Co to jest pozycjonowanie strony? SEO jest skrótem od Search Engine Optimization i są to wszystkie działania, które mają sprawić, że strona internetowa osiągnie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Czynności te skupiają się na poprawie pozycji w organicznych rezultatach, czyli bezpłatnych. Im lepsza widoczność witryny w rankingu, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz uwagę użytkowników, którzy chętniej klikną w link i dokonają konwersji. W przeciwieństwie do reklam, nie można opłacić wyższych pozycji, a to oznacza, że eksperci SEO muszą włożyć w to pracę. Jakie są najlepsze praktyki SEO? Istnieje kilka strategii i technik, które możesz zastosować, by uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Dla różnych stron, strategia SEO może zawierać inne działania, dlatego ciężko o uniwersalny zestaw. Ranking częściowo zależy do czynników na stronie, na które ma się bezpośredni wpływ. Obejmuje to aspekty techniczne (np. prędkość wczytywania się strony i jakość kodu) oraz Pozycjonowanie strony, w przeciwieństwie do płatnych reklam, nie jest szybkim zestawem działań, którego wyniki można od razu sprawdzić i przeanalizować.Często właściciele firm coraz bardziej sceptycznie podchodzą do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek przy rozważaniu budżetu marketingowego, zadając sobie pytanie, czy SEO jest tego w ogóle warte. Czym jest pozycjonowanie i dlaczego w 2021 roku nadal warto w nie inwestować? Co to jest pozycjonowanie strony? SEO jest skrótem od Search Engine Optimization i są to wszystkie działania, które mają sprawić, że strona internetowa osiągnie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Czynności te skupiają się na poprawie pozycji w organicznych rezultatach, czyli bezpłatnych. Im lepsza widoczność witryny w rankingu, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz uwagę użytkowników, którzy chętniej klikną w link i dokonają konwersji. W przeciwieństwie do reklam, nie można opłacić wyższych pozycji, a to oznacza, że eksperci SEO muszą włożyć w to pracę. Jakie są najlepsze praktyki SEO? Istnieje kilka strategii i technik, które możesz zastosować, by uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Dla różnych stron, strategia SEO może zawierać inne działania, dlatego ciężko o uniwersalny zestaw. Ranking częściowo zależy do czynników na stronie, na które ma się bezpośredni wpływ. Obejmuje to aspekty techniczne (np. prędkość wczytywania się strony i jakość kodu) oraz
01.12.2021Adam NawrockiRynek hostingowy oferuje dzisiaj tak wiele możliwości wyboru, ze można można się pogubić w gąszczu ofert . Dlatego podpowiemy, jaki hosting wybrać, by dopasować go do realnych potrzeb i nie przepłacić. Co to jest hosting? Hosting jest usługą polegającą na przekazaniu kupującemu określoną przestrzeń na serwerze. Serwer ten udostępnia opublikowane treści szerokiemu gronu odbiorców w internecie (w odróżnieniu od osobistego serwera, który przechowuje dane dostępne tylko na jednym komputerze). Jest to zwykle serwer współdzielony przez wielu klientów danej firmy hostingowej, jednak nie umożliwia to dostępu do prywatnych danych innych osób oraz zmieniania ich. Twoje treści na serwerze hostingowym są chronione i zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem. Różne firmy oferują zróżnicowane możliwości wpływy na działanie serwera, zależnie od zakupionego pakietu. Istnieją więc dwie możliwości kontroli hostingu: Jaki hosting powinieneś wybrać? Istnieje kilka parametrów, na które powinieneś zwrócić uwagę zestawiając ze sobą oferty kilku firm oferujących usługi hostingowe. Poniżej przedstawiamy omówienie dostępnych rodzajów hostingów, których znajomość powinna ułatwić określenie, czego oczekujesz od idealnego hostingu, a z czego możesz zrezygnować. Ułatwi to podjęcie decyzji i z pewnością pomoże uniknąć problemów lub nieporozumień w przyszłości. Hosting współdzielony Jest to rodzaj usługi, w której otrzymujesz wirtualny dostęp do pamięci serwera. Jak sama nazwa wskazuje, z tego samego serwera może Rynek hostingowy oferuje dzisiaj tak wiele możliwości wyboru, ze można można się pogubić w gąszczu ofert.Dlatego podpowiemy, jaki hosting wybrać, by dopasować go do realnych potrzeb i nie przepłacić. Co to jest hosting? Hosting jest usługą polegającą na przekazaniu kupującemu określoną przestrzeń na serwerze. Serwer ten udostępnia opublikowane treści szerokiemu gronu odbiorców w internecie (w odróżnieniu od osobistego serwera, który przechowuje dane dostępne tylko na jednym komputerze). Jest to zwykle serwer współdzielony przez wielu klientów danej firmy hostingowej, jednak nie umożliwia to dostępu do prywatnych danych innych osób oraz zmieniania ich. Twoje treści na serwerze hostingowym są chronione i zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem. Różne firmy oferują zróżnicowane możliwości wpływy na działanie serwera, zależnie od zakupionego pakietu. Istnieją więc dwie możliwości kontroli hostingu: Jaki hosting powinieneś wybrać? Istnieje kilka parametrów, na które powinieneś zwrócić uwagę zestawiając ze sobą oferty kilku firm oferujących usługi hostingowe. Poniżej przedstawiamy omówienie dostępnych rodzajów hostingów, których znajomość powinna ułatwić określenie, czego oczekujesz od idealnego hostingu, a z czego możesz zrezygnować. Ułatwi to podjęcie decyzji i z pewnością pomoże uniknąć problemów lub nieporozumień w przyszłości. Hosting współdzielony Jest to rodzaj usługi, w której otrzymujesz wirtualny dostęp do pamięci serwera. Jak sama nazwa wskazuje, z tego samego serwera może
18.06.2021Adam Nawrocki