Reklama sponsorowana – czym są treści sponsorowane?

Reklama sponsorowana zdecydowanie powinna znaleźć się w twojej internetowej kampanii reklamowej.Niesie ze sobą ogromne korzyści – buduje lepszy wizerunek marki oraz jednocześnie pomaga wypozycjonować witrynę z ofertą. Reklama sponsorowana może przybrać formę poradnikową, porównawczą, wywiadu lub wypowiedzi eksperta. Ich autorami najczęściej są copywriterzy, czyli specjaliści od pisania wartościowej treści. Do przygotowania internetowego postu reklamowego często wykorzystuje się narzędzia do optymalizacji treści pod kątem SEO. Tego typu reklamy mogą znaleźć się na różnych serwisach internetowych, najlepiej o tematyce pasującej do twojej branży. Spis treści pokaż 1 Co to jest reklama sponsorowana i jak działa post sponsorowany? 2 Zalety artykułu sponsorowanego 3 Gdzie umieszczać wpisy sponsorowane? Co to jest reklama sponsorowana i jak działa post sponsorowany? Reklama sponsorowana to jeden z wielu rodzajów reklamy w internecie lub tradycyjnej prasie. Jest to profesjonalnie napisany tekst, przygotowany merytorycznie oraz poprawnie pod kątem gramatyki i stylu. Powinien wnosić konkretne korzyści dla czytającego go odbiorcy. Zastanawiasz się, w jaki sposób taki artykuł może mieć charakter reklamowy? Oprócz rzetelnych informacji i ciekawej treści w takim poście powinno zawierać się także wezwanie do działania (tzw. call to action) lub przyciągnięcie uwagi do konkretnego produktu bądź usługi jako najlepszego rozwiązania problemu. Reklama sponsorowana nie wychwala sztucznie konkretnej firmy.