6 najważniejszych czynników wpływających na ruch w sklepie internetowym

Założenie sklepu internetowego przy dostępności wielu tanich – lub nawet darmowych – platform nie stanowi wielkiego wyzwania, jednak będzie nim wygenerowanie wartościowego ruchu.Od tego, czy na tej płaszczyźnie uda się osiągnąć sukces, zależeć będzie rentowność całego przedsięwzięcia. Oto więc lista 10 czynników, które decydują o tym, czy uda się wygenerować odpowiednio duży ruch. Spis treści pokaż 1 Płynne działanie 2 Odpowiednia struktura 3 Brak przeszkód 4 Zwiększenie zasięgu 5 Społeczność poza sklepem 6 Kilka dobrych decyzji – to wszystko, czego trzeba Płynne działanie Analizę zawsze warto zaczynać od kwestii technicznych, przy czym niekoniecznie chodzi od razu o porównywanie parametrów wydajnościowych poszczególnych platform i rozwiązań programistycznych. W tej kwestii liczy się przede wszystkim efekt, czyli zapewnienie płynnego działania każdego elementu w sklepie. Wąskich gardeł może być kilka: nisko wydajne ładowanie grafik, przesadnie rozbudowane skrypty odpowiedzialne za prezentację produktów, ograniczona pojemność cache, niekorzystanie z CDN-u czy konieczność wywoływania zbyt wielu zasobów znajdujących się na zewnętrznych serwerach. Jeśli chcesz osiągnąć sukces i wygenerować duży ruch, stwórz sklep internetowy, którego konstrukcja pozwoli przede wszystkim na sprawne działanie. Ten czynnik warto zbadać w dwóch przypadkach: Pod tym względem gotowe platformy sklepowe zwykle wymagają mniej aktywności po stronie administratora, jako że skrypt i sprzęt są