Link sponsorowany – jak skutecznie wykorzystać jego potencjał?

Osoby, które prowadzą swój biznes w internecie, powinny zdawać sobie sprawę, jak duży potencjał ma link sponsorowany.Pozwala dotrzeć do potencjalnego klienta dokładnie w momencie, kiedy ten zastanawia się nad zakupem. W artykule wyjaśniamy, jak to możliwe. Użytkownicy, którzy dokonują zakupów w internecie, zwykle korzystają z wyszukiwarki Google. Wpisują interesujący ich przedmiot w odpowiednie pole, by już po chwili otrzymać całą listę stron www oferujących dany produkt. Link sponsorowany pomaga sprzedawcom znaleźć się na górze listy wyników wyszukiwania. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, która wymaga jednak znajomości tematu i umiejętności prowadzenia kampanii reklamowej w sieci. Spis treści pokaż 1 Linki sponsorowane – co to właściwie jest? 2 Linki sponsorowane – Google Ads 3 Linki sponsorowane – Facebook 4 Linki sponsorowane w artykułach 5 Jak zwiększyć skuteczność linków sponsorowanych? 6 Kampania linków sponsorowanych – czy zawsze jest to dobre rozwiązanie? Linki sponsorowane – co to właściwie jest? Już sama nazwa wskazuje, czym jest link sponsorowany. To płatna reklama, która wyświetla się na górze i na dole wyszukiwarek. Z uwagi na to, że monopolistą na rynku jest Google, temat będziemy omawiać na jego przykładzie. Linki sponsorowane Google mają postać boksów tekstowych, które są bardzo podobne do organicznych wyników wyszukiwania. Zawierają bowiem metadane