Własna firma w UK a ubezpieczenie — co należy wiedzieć?

Co w kontekście ubezpieczeń warto wiedzieć, prowadząc własną firmę w UK?Na jakie ubezpieczenie lub ubezpieczenia powinna zdecydować się osoba pracująca na własny rachunek? Jakie dodatkowe ubezpieczenia można i warto wykupić? I wreszcie – jak wśród setek różnych ofert wybrać tę najbardziej odpowiednią? Spis treści pokaż 1 System ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii 2 Podstawowy rodzaj ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii 2.1 Ubezpieczenie biznesu 2.2 Business Insurance – rodzaje ubezpieczeń biznesowych 2.2.1 Rodzaje polisy przy ubezpieczaniu własnego biznesu 3 Dlaczego warto skorzystać z usług doradcy ubezpieczeniowego? 4 Inne rodzaje ubezpieczeń w UK, z których warto skorzystać prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą 4.1 Ubezpieczenie na życie 4.2 Ubezpieczenie od chorób krytycznych 4.3 Ubezpieczenie od niezdolności do pracy 5 Podsumowanie System ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii Zalet prowadzenia działalności gospodarczej w Wielkiej Brytanii jest wiele – jako przedsiębiorca zyskujesz większą swobodę działania i potencjalnie wyższe zarobki niż na etacie. Osoby prowadzące działalność mają także pewne obowiązki, a jeśli nie znają złożonego rynku ubezpieczeń, mogą mieć problem z wyborem właściwej dla siebie polisy. Jeśli właśnie rozpocząłeś swoją przygodę jako jedna z osób samozatrudnionych, wejdź na stronę Prestige FA – to doświadczony broker z polskojęzyczną obsługą od ponad 10 lat działający na brytyjskim rynku ubezpieczeń. Pracujący w firmie