Program do obsługi BDO – do kiedy należy złożyć sprawozdanie roczne? Odpowiadamy

Profesjonalny system BDO to niezwykle użyteczne narzędzie, które znacząco ułatwia przedsiębiorcom „rozliczenie się” z obowiązkowego wypełnienia informacji o nieczystościach w Bazie Danych Odpadowych.Czym charakteryzują się najlepsze platformy? Wreszcie, do kiedy trzeba złożyć sprawozdanie roczne BDO za 2022 rok? Spis treści pokaż 1 Baza Danych Odpadowych – co warto o niej wiedzieć? 2 Sprawozdanie roczne BDO – do kiedy trzeba je złożyć? 3 Jakie dane należy umieścić w sprawozdaniu BDO? Baza Danych Odpadowych – co warto o niej wiedzieć? Zakres jej funkcjonowania reguluje ustawa o odpadach w zakresie ewidencji i sprawozdań. To dość nowy akt prawny, który wszedł w życie 31 stycznia 2020 roku, choć już wcześniej można było dobrowolnie skorzystać z BDO – precyzując, od 16 grudnia 2019 roku. Na pierwszy rzut oka obsługa całego rejestru może sprawiać wrażenie bardzo skomplikowanej. Trudno się temu dziwić: duża ilość kategorii, sporo danych, jakie trzeba podawać, to tylko niektóre wyzwania, z którymi muszą mierzyć się przedsiębiorcy. Na szczęście z pomocą przychodzi profesjonalny, intuicyjny w obsłudze, program do obsługi BDO od GS Software. Z poziomu narzędzia można zarządzać m.in.: Warto zwrócić też uwagę na to, że zgodnie z literą prawa, obowiązek wypełniania danych odpadowych dotyczy dość szerokiego grona podmiotów gospodarczych. Sprawozdanie roczne BDO dotyczy