Marketing usług medycznych – specyfikacja marketingu medycznego

Marketing usług medycznych nie wygląda tak samo, jak większość znanych ci form reklamy.Opiera się przede wszystkim na budowaniu pozytywnego wizerunku przychodni i lekarza oraz zwiększeniu widoczności oferty medycznej w internecie. Marketing usług medycznych to termin, który obejmuje wszelkie działania mające na celu rozpowszechnienie świadomości o konkretnej placówce wśród potencjalnych pacjentów. Nie można przy tym mówić, że jest to reklama – a przynajmniej nie w jej standardowym formacie. Dlaczego? Polskie prawo zabrania reklamowania praktyk lekarskich. Czy to oznacza, że nie możesz korzystać z żadnych metod marketingowych? Niekoniecznie. Nie możesz bezpośrednio kogokolwiek nakłaniać do skorzystania z twoich usług, lecz możesz informować m.in. o zaletach profilaktyki lub o konkretnych zabiegach. Spis treści pokaż 1 Marketing usług medycznych – cechy 2 SEO dla usług zdrowotnych 3 Marketing medyczny a promowanie poprzez content marketing Marketing usług medycznych – cechy Czym jest marketing usług medycznych? Powinien skupiać się przede wszystkim na: SEO dla usług zdrowotnych Co możesz zrobić, aby twoja działalność w branży medycznej była bardziej widoczna w sieci? Jak już wiesz, klasyczne działania reklamowe nie są dozwolone. Jak więc pozyskiwać nowych pacjentów i dotrzeć ze swoimi usługami do szerszego grona odbiorców? Warto poszerzyć swoją kampanię o poniższe metody: Marketing medyczny a promowanie poprzez content