Dofollow link – poznaj jego rolę w pozycjonowaniu SEO

Osoby interesujące się pozycjonowaniem stron doskonale wiedzą, jak ważne jest zdobywanie nowych odnośników.Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym jest dofollow link i sprawdź, jak poprawnie umieszczać odnośniki, aby roboty podnosiły wartość strony internetowej. Algorytm Google jest stale rozbudowywany, dlatego trudno być na bieżąco z tendencjami, jeśli nie zajmujesz się zawodowo związanymi z nim zmianami. Lektura poniższego tekstu pozwoli ci zrozumieć wartość linków dofollow i nofollow. Z artykułu dowiesz się także, jak dzięki odnośnikom skutecznie poprawić wyniki wyszukiwania swojej strony. Poznasz również odpowiedź na pytanie, czy istnieje atrybut dofollow oraz sprawdzisz, czym jest link juice. Spis treści pokaż 1 Co to jest link dofollow? 2 Rola linków dofollow w SEO 3 Jak sprawdzić, czy link jest dofollow? 4 Jak dodać link dofollow? 5 Dofollow a nofollow 6 Kiedy warto użyć atrybutu nofollow? 6.1 Moc linkowania dofollow a nofollow 6.2 Jak wygląda link nofollow? Co to jest link dofollow? Dofollow link, przez niektórych błędnie nazywany atrybutem dofollow, to podstawa w procesie pozycjonowania SEO. Tego typu linkowanie pozwala użytkownikowi strony sprawnie przenieść się na inną witrynę lub podstronę, ale roboty Google także z niego korzystają. Linki wychodzące mogą mieć dodatkowe atrybuty, a jeśli ich nie mają, w domyśle pozostają dofollow. Są zatem