Agencja digitalowa – czym się zajmuje?

Proces tworzenia i dystrybucji reklam ulegał znacznym przeobrażeniom na przestrzeni lat.Kiedyś zajmowały się tym wyłącznie duże domy mediowe, które współpracowały z mass mediami. Następnie zaczęły pojawiać się sieciowe oraz niezależne, mniejsze agencje marketingowe, które z upływem czasu, a szczególnie z upowszechnieniem się Internetu, specjalizowały się w konkretnych obszarach. Teraz mamy cały przekrój tego typu firm: od agencji 360 i interaktywnych, poprzez agencje digitalowe, na agencjach SEO i contentowych kończąc. Dziś zajmiemy się tymi, które w swojej misji mają zakorzenione serwowanie usług związanych z wszechstronną promocją w Sieci. Czym jest zatem agencja digital i w jakiej sprawie warto się do niej zwrócić? Spis treści pokaż 1 Agencja digital – zakres kompetencji 2 Agencja digitalowa partnerem, nie wykonawcą 3 Wiedza z polotem, czyli dodatkowy czynnik sukcesu Agencja digital – zakres kompetencji Nietrudno się domyślić, że firmy oferujące pieczę nad skuteczną reklamą i PR-em w Internecie muszą odznaczać się całkiem szerokim wachlarzem usług. To prawda, ponieważ kompleksowo działająca agencja digital musi mieć na swoim pokładzie specjalistów z wielu dziedzin, w tym między innymi: programistów, grafików, copywriterów i specjalistów ds. content marketingu, ADS-owców (zarówno od reklam w social mediach, jak i w środowisku Google), specjalistów ds. social media, accountów wyspecjalizowanych w projektach digitalowych,