68% MŚP jest gotowych na wprowadzenie lockdownu. Handel nie obawia się obostrzeń, transport wręcz przeciwnie

68% firm z sektora mikro i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że jest dobrze przygotowana na wypadek wprowadzenia potencjalnego lockdownu . 22% z kolei jest odmiennego zdania – wynika z badania Keralla Research dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. 36% respondentów konfrontację z lockdownem określa jako „wyzwanie, na które nie da się przygotować”, 30% uważa, że zależy to od różnych czynników, natomiast 28% ankietowanych twierdzi, że jest to możliwe. 68% MŚP jest dobrze przygotowanych na lockdown, 16% z nich nawet „zdecydowanie dobrze” Niemal 7 na 10 (68%) przedstawicieli MŚP pozytywnie ocenia swoje przygotowania w sytuacji, gdyby został wprowadzony lockdown, z czego 16% z nich określa je jako „zdecydowanie dobre”. 22% ankietowanych nie jest gotowych na taką ewentualność, zaś co dziesiąty przedsiębiorca nie był w stanie ustalić jak jego firma poradziłaby sobie w takich okolicznościach. Uwzględniając poszczególne branże najlepiej swoje szanse przy potencjalnych obostrzeniach widzi handel (77% deklarujących przygotowanie), z kolei najgorzej transport (53%). Przedstawiciele transportu i budownictwa najczęściej mówią, że „nie ma patentu na bezbolesne przejście następnego lockdownu” i nie są do niego nieprzygotowani (29%). 68% MŚP gotowych na lockdown: „Im większa firma, tym wyższa odporność na lockdown” Istotnym czynnikiem w kwestii odporności firm wobec potencjalnego lockdownu, jest skala biznesu na co zwraca uwagę 68% firm z sektora mikro i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że jest dobrze przygotowana na wypadek wprowadzenia potencjalnego lockdownu.22% z kolei jest odmiennego zdania – wynika z badania Keralla Research dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. 36% respondentów konfrontację z lockdownem określa jako „wyzwanie, na które nie da się przygotować”, 30% uważa, że zależy to od różnych czynników, natomiast 28% ankietowanych twierdzi, że jest to możliwe. 68% MŚP jest dobrze przygotowanych na lockdown, 16% z nich nawet „zdecydowanie dobrze” Niemal 7 na 10 (68%) przedstawicieli MŚP pozytywnie ocenia swoje przygotowania w sytuacji, gdyby został wprowadzony lockdown, z czego 16% z nich określa je jako „zdecydowanie dobre”. 22% ankietowanych nie jest gotowych na taką ewentualność, zaś co dziesiąty przedsiębiorca nie był w stanie ustalić jak jego firma poradziłaby sobie w takich okolicznościach. Uwzględniając poszczególne branże najlepiej swoje szanse przy potencjalnych obostrzeniach widzi handel (77% deklarujących przygotowanie), z kolei najgorzej transport (53%). Przedstawiciele transportu i budownictwa najczęściej mówią, że „nie ma patentu na bezbolesne przejście następnego lockdownu” i nie są do niego nieprzygotowani (29%). 68% MŚP gotowych na lockdown: „Im większa firma, tym wyższa odporność na lockdown” Istotnym czynnikiem w kwestii odporności firm wobec potencjalnego lockdownu, jest skala biznesu na co zwraca uwagę