Brytyjski regulator pozostawał w kontakcie z tanią linią lotniczą po otrzymaniu wielu skarg na niewypłacanie przez Wizz Aira pasażerom zwrotów, szczególnie w przypadku odwołania lotu. Jako „nie do przyjęcia” oceniono zachowanie linii wobec pasażerów.
Wizz Air musi się wywiązać z obowiązków
Tymczasowy dyrektor generalny regulatora dodaje, że pasażerowie mają pełne prawo oczekiwać, że linie jak najszybciej rozpatrzą ich reklamacje oraz roszczenia, a także potraktują ich zgodnie z przepisami. Paul Smith zaznaczał, że Wizz Air musi wywiązywać się ze zobowiązań wobec pasażerów.
Współpraca linii z Brytyjskim Urzędem Lotnictwa Cywilnego
Jak czytamy, linia nawiązała już współpracę z Brytyjskim Urzędem Lotnictwa Cywilnego i zapowiedziała wprowadzenie zmian jeśli chodzi o zasady, procedury i kontakt z pasażerami. Wcześniejsze roszczenia mają być ponownie rozpatrzone. Chodzi o sprawy dotyczące lotów rozpoczynających się lub kończących na lotnisku w UK 18 marca ubiegłego roku lub później.
Źródło: businessinsider.com.pl
Fot. Gyrostat (Wikimedia, CC-BY-SA 4.0) / elements.envato.com
- Po 14 miesiącach Austrian Airlines wznawia połączenia lotnicze do Krakowa
- Rzecznik MŚP apeluje do premiera RP. Chodzi o odszkodowania dla firm, które najbardziej ucierpiały na skutek lockdownu
- GUS: Firm w Polsce przybywa. Zdecydowany wzrost nowych przedsiębiorstw w porównaniu z 2020 r.
- Zakaz handlu w niedzielę. Studenci i emeryci będą mogli pracować?
- Najmniejsze firmy przewozowe odetchnęły z ulgą. Od teraz będą mogły zabierać więcej pasażerów