Jak zgłosić wypadek w drodze do pracy i kiedy przysługuje świadczenie?

Pracownik może ubiegać się o odszkodowanie, gdy będzie miał wypadek w drodze z pracy do domu lub z domu do pracy.Sprawdź, w jakich konkretnie przypadkach jest to możliwe. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się wszystkiego, co istotne. Warto mieć na uwadze, że przepisy prawa w sposób konkretny definiują, jakie okoliczności mogą zostać uznane za powstanie jednej z tych dwóch sytuacji. Wyjaśniamy, czym jest wypadek w drodze z pracy i do pracy, jak i gdzie go zgłosić i na co może liczyć pracownik, który doznał krzywdy. Spis treści pokaż 1 Wypadek w drodze do pracy – definicja 1.1 Okoliczności wypadku w drodze do i z pracy: zdarzenie nagłe, czynnik zewnętrzny 1.2 Okoliczności wypadku w drodze do i z pracy: miejsce zdarzenia 2 Odszkodowanie za wypadek w drodze do pracy – jakie świadczenia przysługują pracownikowi? 3 Wypadek w drodze do pracy – dokumenty Wypadek w drodze do pracy – definicja Wypadek w drodze do pracy został sformułowany w art. 57b. [Wypadek w drodze do pracy lub z pracy] ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Szczególnie istotne w ustaleniu, czy dane zdarzenie może kwalifikować się jako ten rodzaj wypadku, są jego okoliczności.  Okoliczności wypadku w drodze do i z