Czy warto zainwestować w link sponsorowany? Cena odnośnika w wartościowym artykule bywa wysoka. Jednak kampania oparta na tej metodzie reklamowej potrafi przynieść ogromne, pozytywne efekty.
Linki sponsorowane to płatne reklamy, które odsyłają do konkretnej strony, najczęściej zawierającej ofertę. Umieszczane są w wyszukiwarce Google (a także innych witrynach), gdzie pojawiają się ponad pierwszymi wynikami. Ogromnym atutem jest ich widoczność oraz forma płatności za kliknięcie. Świadomi internauci chętniej jednak otwierają linki nieoznaczone jako reklamy. Wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania pomogą ci uzyskać artykuły z linkami sponsorowanymi. Cena takich odnośników do twojej strony bywa wysoka, lecz przynosi świetne, długotrwałe rezultaty.
Wartość linków sponsorowanych w marketingu
Linki sponsorowane w postaci Google Ads mają jedną kluczową wadę – są one oznaczone jako reklama. Z tego powodu wielu konsumentów niechętnie w nie klika. Większym zaufaniem cieszą się organiczne wyniki wyszukiwania, czyli bezpłatne linki do stron internetowych związanych ze wpisanymi frazami kluczowymi. Algorytm Google działa w taki sposób, aby dostarczyć internautom treści jak najbardziej związane z zapytaniem. W porządkowaniu wyników kieruje się jakością danych, wiarygodnością i popularnością witryn w sieci.
Co zrobić, aby w naturalny sposób znaleźć się na górze wyszukiwań Google – nie jako reklama, lecz właśnie jako taka wartościowa propozycja? Najważniejsze jest zadbanie o dobrą optymalizację swojej strony. Warto sięgnąć po jeszcze inne metody pozycjonowania. Jedną z najskuteczniejszych jest publikacja artykułów z linkami sponsorowanymi. Cena tego narzędzia marketingowego bywa bardzo różna. Wpływa na to wiele czynników.
Link sponsorowany – cena
Zastanawiasz się, jaki budżet warto przeznaczyć na linki sponsorowane w artykułach? Na to pytanie niestety nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi. Wszystko zależy od twojej branży i celów marketingowych. Koszt odnośników bywa różny także w zależności od siły i parametrów domeny, w której link ma się docelowo pojawić.
Platforma Contentation oferuje szeroki wybór witryn, w których możesz opublikować swoje artykuły sponsorowane z linkami. Wszystkie z nich wykazują się dużą skutecznością, ponieważ są tworzone i stale monitorowane przez ekspertów SEO. Dzięki temu masz gwarancję, że z ich pomocą wygenerujesz większy ruch na swojej stronie i wyróżnisz się wśród konkurencji w wynikach wyszukiwania Google. Cennik na platformie jest dość zróżnicowany. Z pewnością jednak znajdziesz ofertę, która spełni twoje oczekiwania. Pojedyncze linki na stronach tematycznych kosztują powyżej 50 euro.
Cena linków sponsorowanych w dobrych jakościowo, wypozycjonowanych i zaufanych portalach zaczyna się od 50 euro. Taka kwota jest niewielka, biorąc pod uwagę korzyści dla twojej marki, jakie niesie ze sobą content marketing. Kampania oparta na skutecznym pozycjonowaniu daje pewniejsze i bardziej długotrwałe wyniki niż reklamowanie usług bądź produktów innymi metodami. Najlepiej jednak połączyć ze sobą kilka różnych form marketingu internetowego i płatnych linków, aby cieszyć się maksymalnie najlepszymi efektami.
- Co to jest link? Jaka jest definicja hiperłącza? Zastosowanie w marketingu
- Pozyskiwanie linków do witryny – sposoby na wartościowy link building
- Dlaczego Google nie widzi mojej strony? Co zrobić, gdy strona www się nie wyświetla?
- Jak promować bloga? Poznaj przydatne sposoby na wypromowanie bloga
- Czym jest audyt SEO i do czego się przydaje?