Porady

Pinsy dla pracowników – sposób na zwiększenie prestiżu organizacji


5/5 - (1 vote)

W Stanach Zjednoczonych są one jednym z najważniejszych elementów kultury korporacyjnej, podczas gdy w Polsce dopiero zaczynają zdobywać popularność. Pinsy, bo o nich mowa, są niewielkich rozmiarów, jednak prestiż, jaki dają, jest naprawdę duży. Warto więc pomyśleć o ich zakupie i wprowadzeniu jako elementu dress codu firmowego.

Dlaczego właśnie pinsy?

Można by zastanawiać się, dlaczego to właśnie pinsy zyskały tak dużą popularność w międzynarodowych korporacjach? Otóż szukano sposobu, aby pracownicy różnych działów identyfikowali się z organizacją i poczuli, że w pełni do niej przynależą. W większości firm nie obowiązuje dziś jasno określony strój roboczy – pracownicy mogą nosić w miejscu zatrudnienia własną odzież, dostosowując się jedynie do ogólnych wytycznych. Niemniej jednak pracodawcy postanowili przykazać im dopinanie do koszuli bądź klapy marynarki pinsów, które w nietypowy sposób reklamują markę i pozwalają się z nią utożsamiać. Ich niewielki rozmiar w niczym tutaj nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie – można powiedzieć, że nawet jest atutem, gdyż pasuje do eleganckich strojów. To właśnie dlatego przypinki zyskały wśród pracodawców tak duże uznanie, a pracownicy z dumą noszą je nie tylko w miejscu zatrudnienia. Coraz częściej zakładają je bowiem w czasie delegacji czy na spotkanie służbowe, identyfikując się z firmą i pokazując, że wyznają podobne wartości.

Jakie przypinki wybrać dla pracowników?

Pracodawcy, którzy jeszcze nie zdecydowali się zamówić profesjonalnych przypinek dla podwładnych, powinni zdecydować się na odlewane modele, przedstawiające na przykład logo firmy bądź jej nazwę. Przypinki na zamówienie wykonywane są z dbałością, tak aby każdy szczegół był doskonale widoczny, a kolor pozostawał jasny i żywy. Producent pinsów metalowych zwraca uwagę na detale, a wszelkie modele produkowane są, kultywując niemal 400-letnią sztukę polskiego odlewnictwa. Co istotne, klienci mogą dostarczyć projekt we własnym zakresie, jeśli tylko dysponują odpowiednim pomysłem. W przypadku jego braku pomocą służy doświadczony grafik. Zamawiając przypinki możemy być pewni, że otrzymamy najwyższej jakości produkty, i to w dowolnej ilości. Należy jednak opracować strategię wdrożenia pinsów w kulturę organizacyjną firmy. Możemy zapisać w regulaminie, aby każdy pracownik, przychodząc do pracy, miał na sobie przypinkę. Niektórzy sugerują także, jak należy ją nosić – na przykład po której stronie. Warto także zaznaczyć, że przypinki powinny być prezentowane podczas wyjazdów służbowych, spotkań biznesowych lub imprez firmowych. Wbrew pozorom pracownicy zakładają je bardzo chętnie, nie trzeba ich do tego specjalnie zamawiać. Dlatego też przypinki mogą stać się elementarną częścią budowania kultury firmy, która jest bardzo istotna nie tylko z punktu widzenia osób postronnych, lecz również samych pracowników. Warto zacząć od małych kroków, aby z czasem zbudować silną i prężnie rozwijającą się markę, z wieloma elementami rozpozwalności oraz odpowiednią kulturą wewnątrzorganizacyjną.


Zobacz też:
Subskrybuj MagazynPrzedsiebiorcy.pl
google news
Damian Pawłowski
90 Artykuł(y)

o autorze
Z wykształcenia prawnik. Specjalista od prawa gospodarczego oraz finansów. Doradzał w kwestiach prawnych firmom z różnorodnych sektorów. Jego największą pasją jest radzenie sobie z zawiłościami prawa podatkowego.
Artykuły
Nasze propozycje
Porady

Jak obliczyć podatek od zysku z handlu kryptowalutami?

Porady

Jak wybić się na TikToku? 6 porad

Porady

Delegacja służbowa – 4 porady, jak ją właściwie rozliczyć

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *