Jakie gadżety reklamowe i z jakiego powodu warto zastosować w strategii marketingowej?
W strategiach marketingowych coraz większe znaczenie posiada profesjonalne rozpoznanie potrzeb oraz cech grupy docelowej. Dopiero po dokonaniu pełnej analizy, uzyskaniu charakterystyki modelowego klienta można mówić o zakupach gadżetów promocyjnych. Najpopularniejsze kategorie spotyka na rynku gadżetów reklamowych to opaski, smycze, antystresowe dodatki do życia pracownika umysłowego, kosmetyki, parasole, torby ekologiczne, breloczki, kubki z motywacyjnymi nadrukami. Unia Europejska w ostatnich latach promuje ekologię. To fundament polityki energetycznej, a jednocześnie strategii zrównoważonego rozwoju. Większość korporacji również dostrzega ten trend i stawia na poprawienie wizerunku ekologicznego. Nie dziwi zatem popularność toreb bawełnianych przydatnych przy robieniu zakupów, długopisów wyprodukowanych z certyfikowanych materiałów, butelek z jakościowymi filtrami. Kolejny interesujący trend to gadżety antystresowe. Polska pod kątem stresu wypada bardzo źle w porównaniu do reszty zachodniego świata i taki upominek może zrobić wiele dobrego dla psychiki.
Dlaczego selekcjonowanie gadżetów reklamowych pod charakterystykę grupy docelowej się opłaca?
Gadżety reklamowe to doskonałe narzędzie marketingowe, ale wymaga poznania grupy docelowej, ponieważ błędne przekazanie upominku nie wywoła najważniejszego, czyli zasady wzajemności oraz chęci odwdzięczenia się przez samego potencjalnego konsumenta. Większość firm rozumie takie założenie i stara się o adekwatnej jakości gadżety reklamowe. Analizę grupy docelowej możesz powierzyć wyspecjalizowanej agencji PR, ewentualnie wykonać samodzielnie poprzez gotowe arkusze.
Czy pracowników i klientów czekają powroty do pracy stacjonarnej w 2023 roku?
Powoli w 2023 roku wraca temat integracji pracowników, przejścia do pracy stacjonarnej, a nie zawsze mobilnej, więc przy okazji organizacji imprezy integracyjnej przydadzą się balony i drobne zestawy prezentowe dla tych, którzy wracają z najlepszymi wynikami z pracy zdalnej, ale to oczywiście tylko jeden z pomysłów do samodzielnego rozwinięcia.
Czy warto stawiać na jakościowe gadżety reklamowe?
Dobre gadżety reklamowe zgodne z trendami na nadchodzący rok potrafią zwiększyć wskaźnik konwersji sprzedaży i przekładają się na budowanie pozytywnego wizerunku marki, więc to bardzo ciekawa inwestycja.
Artykuł promocyjny
- Jak budowanie rozpoznawalności w Internecie pomaga się rozwijać i pokonywać przeszkody w trudnych czasach
- Wizerunek marki – jak go zbudować w 7 krokach?
- Strategia marketingowa – poznaj 4 pomocne metody jej planowania
- Jak prowadzić biznes w Internecie? Kluczowe zasady e-marketingu
- Gadżety reklamowe dla firm. Co zabrać ze sobą na konferencję?