Już przy pierwszym uruchomieniu platformy (co ciekawe, domena x.com przekierowuje nas obecnie właśnie na Twittera) nowe logo jest widoczne na białym ekranie startowym. Musk dawał wcześniej do zrozumienia, że zmiany nadchodzą. Wczoraj informował o oczekiwaniu na „odpowiednio dobre logo”.
Our headquarters tonight pic.twitter.com/GO6yY8R7fO
— Elon Musk (@elonmusk) July 24, 2023
Twitter kupiony za 44 miliardy dolarów
W poprzednim roku, po dramatycznym procesie pełnym batalii sądowych, Musk ostatecznie wykupił Twittera za olbrzymią sumę 44 miliardów dolarów. Zaraz po jego przejęciu poszedł na całość, zwalniając dużą część personelu i rewolucjonizując algorytmy platformy.
Same straty?
Wpływ tych drastycznych działań stał się szybko oczywisty – pisze Michał Szułdrzyński na łamach rp.pl. Sam Musk przyznał niedawno, że dochody z reklam spadły o połowę. Fidelity, popularna firma inwestycyjna, oszacowała niedawno wartość firmy na 15 miliardów dolarów. Oznaczałoby to, że firma pod rządami Elona Muska straciła ponad 60% swojej wartości w ciągu zaledwie trzech kwartałów.
Czy rebranding Twittera odmieni ten trend i sprawi, że projekt Elona Muska w końcu wypali? Wieli komentujących ma co do tego poważne wątpliwości. Ostatecznie to rynek i sami użytkownicy wystawią ocenę twórcy Tesli.
Not sure what subtle clues gave it way, but I like the letter X pic.twitter.com/nwB2tEfLr8
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Źródło: Rp.pl,businessinsider.com.pl
- Donald Trump nie należy już do grona 400 najbogatszych Amerykanów. Bezos znów na 1. miejscu
- Płatny Facebook w Polsce! Ile i za co zapłacimy?
- Shopee wycofuje się z Polski! Wiemy, co stoi za tą decyzją
- GUS: PKB i inflacja na rekordowym poziomie
- Pozabankowe karty kredytowe – alternatywa dla tradycyjnych rozwiązań bankowych