Oferta InPost dla klientów indywidualnych – na co można liczyć?

InPost to przedsiębiorstwo, którego nikomu nie trzeba przedstawiać – jest to jeden z liderów branży logistycznej w Polsce.Jaka jest oferta tej firmy dla klienta detalicznego? Przeczytaj tekst, a poznasz odpowiedź. Jak się okazuje, oferta InPost dla klienta indywidualnego obfituje w interesujące rozwiązania. Przykładowo, w roku odbiorcy usług mogą liczyć na takie rozwiązania jak na przykład Szybkie Nadania, Manager Paczek czy przystępna aplikacja przeznaczona na urządzenia mobilne – InPost Mobile. Spis treści pokaż 1 Oferta InPost dla klienta indywidualnego – co obejmuje? 1.1 Szybkie Nadania 1.2 Manager Paczek 1.3 Aplikacja mobilna InPost Mobile Oferta InPost dla klienta indywidualnego – co obejmuje? Usługi oferowane nabywcom detalicznym przez InPost są dość rozbudowane. Wydaje się to dość naturalne, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że właśnie ci odbiorcy są jedną z grup docelowych. W ofercie tego podmiotu możemy znaleźć między innymi następujące rozwiązania: Czym charakteryzuje się każde z nich? Szybkie Nadania Opcja Szybkie Nadania to jedna z większych zalet oferty InPost dla klienta indywidualnego. Jej cel jest prosty: umożliwić szybkie nadanie paczki bez konieczności rejestracji nowego konta w systemie. Takie rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu i możliwość szybkiej wysyłki paczki poprzez Paczkomat®. Aby wykonać to zadanie, tzn. wysłać paczkę, wystarczy odwiedzić witrynę firmy, wybrać kartę „Szybkie