InPost to przedsiębiorstwo, którego nikomu nie trzeba przedstawiać – jest to jeden z liderów branży logistycznej w Polsce. Jaka jest oferta tej firmy dla klienta detalicznego? Przeczytaj tekst, a poznasz odpowiedź.

Jak się okazuje, oferta InPost dla klienta indywidualnego obfituje w interesujące rozwiązania. Przykładowo, w 2023 roku odbiorcy usług mogą liczyć na takie rozwiązania jak na przykład Szybkie Nadania, Manager Paczek czy przystępna aplikacja przeznaczona na urządzenia mobilne – InPost Mobile.

Oferta InPost dla klienta indywidualnego – co obejmuje?

kurier

Usługi oferowane nabywcom detalicznym przez InPost są dość rozbudowane. Wydaje się to dość naturalne, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że właśnie ci odbiorcy są jedną z grup docelowych. W ofercie tego podmiotu możemy znaleźć między innymi następujące rozwiązania:

  • Szybkie Nadania,
  • Manager Paczek,
  • aplikacja mobilna InPost Mobile.

Czym charakteryzuje się każde z nich?

Szybkie Nadania

Opcja Szybkie Nadania to jedna z większych zalet oferty InPost dla klienta indywidualnego. Jej cel jest prosty: umożliwić szybkie nadanie paczki bez konieczności rejestracji nowego konta w systemie. Takie rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu i możliwość szybkiej wysyłki paczki poprzez Paczkomat®.

Aby wykonać to zadanie, tzn. wysłać paczkę, wystarczy odwiedzić witrynę firmy, wybrać kartę „Szybkie Nadania”, uzupełnić pola z danymi odbiorcy i nadawcy oraz wydrukować wygenerowaną etykietę, by nakleić ją na paczce i nadać przez Paczkomat®.

Manager Paczek

Manager Paczek to kolejne ciekawe rozwiązanie, które ma za zadanie ułatwić wysyłanie paczek z perspektywy klienta indywidualnego. Za pośrednictwem tego panelu można generować etykiety z danymi dotyczącymi przesyłki (dane nadawcy i odbiorcy). Oprócz tego możliwe jest również uzupełnienie środków na koncie, dzięki czemu jesteśmy w stanie opłacać w przyszłości operacje wysyłki paczek.

Dzięki temu zamówienie kuriera, który dostarczy Twoją paczkę do wskazanego Klienta, jest czynnością szybką i łatwą w realizacji.

paczka

Aplikacja mobilna InPost Mobile

Obecnie coraz większą rolę odgrywają technologie mobilne. W wielu przypadkach okazuje się, że aplikacje przeznaczone na urządzenia przenośne wypierają tradycyjne komputery stacjonarne i laptopy.

Wydaje się, że InPost dobrze zdaje sobie z tego sprawę, czego dowodem jest aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Jej używanie daje klientom dostęp do wielu funkcjonalności, do których zalicza się np. możliwość nadania paczki bez etykiety. Taka opcja jest dostępna 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu w automatach Paczkomat®.

Oczywiście, dzięki InPost Mobile możliwe jest również zdalne otworzenie skrytki w celu pobrania otrzymanego zamówienia. W tym celu należy wykorzystać wygenerowany kod alfanumeryczny lub QR.

Opcja ta to nie jedyna funkcjonalność wynikająca ze stosowania InPost Mobile. Aplikacja posiada także przejrzysty i wygodny w obsłudze panel, który przedstawia informacje m.in. na temat statusu nadanych paczek oraz czasu, w którym kurier dotrze na miejsce. Dane te są na bieżąco aktualizowane, co pozwala systematycznie monitorować status paczek oraz ich identyfikację.

Wydaje się, że o zaletach aplikacji InPost Mobile najlepiej świadczą noty wystawione przez dotychczasowych klientów; przykładowo, na Google Play ocena wynosi ok. 4,5 w pięciostopniowej skali (stan na styczeń 2023 roku, łączna liczba wystawionych ocen to ok. 687 tysięcy).

Aplikacja mobilna InPost jest dostępna w następujących sklepach z aplikacjami mobilnymi:

  • Google Play,
  • App Store,
  • Huawei App Gallery.

Oczywiście, trzeba mieć na uwadze, że branża, w jakiej działa ta firma, charakteryzuje się dynamizmem. W efekcie w perspektywie kilku lat mogą pojawić się nowe rozwiązania i funkcjonalności, tym bardziej że kierownictwo tego podmiotu nie kryje swoich ambitnych planów na następne lata.

Archiwum: styczeń 2023