Krówki reklamowe z logo firmy – słodki sposób na zbudowanie świadomości firmy
Specjaliści od marketingu nierzadko pracują w pocie czoła, żeby zapewnić odpowiedni rozgłos firmie – reklama jest podstawą biznesu i nie powinno się lekceważyć jej potencjału. Pozytywny wizerunek marki, jej produktów czy usług można zbudować na wiele różnych sposobów, jednak prawdopodobnie nie ma nic milszego niż efektowny, słodki podarunek.
Spośród wszystkich gadżetów reklamowych najsłodszym wyborem są krówki firmowe. Te cukierki, kojarzone z urokami dzieciństwa, można wykorzystać na wiele kreatywnych i jednocześnie skutecznych sposobów, dzięki którym firma przyciągnie więcej osób zainteresowanych skorzystaniem z jej usług czy produktów.
Nie bez powodu krówki z logo marki są powszechnie używane w salonach piękności czy prywatnych klinikach – stanowią miły gest ze strony firmy, wzbudzają w klientach pozytywne odczucia i mogą wyrażać więcej niż slang reklamowy. Jeśli chcesz wywołać uśmiech na twarzy obecnych oraz potencjalnych klientów i żeby Twoja marka była dobrze kojarzona, zdecydowanie warto zainwestować w krówki reklamowe.
Krówki reklamowe – co powinno znaleźć się na opakowaniu?
Marketing sensoryczny stanowi ważną gałąź marketingu i warto o tej metodzie pamiętać przy promowaniu marki. Jego misją jest wywieranie wpływu na klienta, szczególnie na podejmowane przez niego decyzje zakupowe poprzez oddziaływanie na jego zmysły, a co za tym idzie – emocje. Jednym z głównych zmysłów wykorzystywanych w marketingu sensorycznym jest wzrok. Co więcej, mówi się, że „je się oczami”. Z tych względów opłaca się zadbać o odpowiedni i dobrej jakości nadruk na opakowaniu.
Zewnętrzna strona papierka może zawierać logotyp i nazwę firmy. Z kolei po wewnętrznej stronie może znaleźć się tekst z ofertą promocyjną, zniżką, ciekawe hasło reklamowe czy kod QR, prowadzący do strony firmowej. Oprócz tego istotna jest kolorystyka opakowania – najlepiej, jeśli nawiązuje ona do brandu marki. Projekt możemy przygotować samodzielnie lub oddać to zadanie w ręce profesjonalisty. Potencjalni klienci oraz odbiorcy z pewnością docenią dbałość o detale.
Najlepszy producent krówek reklamowych – czym się wyróżnia?
Czy wiesz, że krówki wywodzą się z Polski? Nasi przodkowie nazywali je ciągutkami lub pomadkami mlecznymi. Te wyjątkowo słodkie z ciągnącym się nadzieniem cukierki szybko podbiły serca naszych rodaków i do dzisiaj kochamy je niemal bezgranicznie.
Dlaczego o tym wspominamy? Ponieważ niektóre sklepy zachęcają promocyjnymi cenami do kupna ich krówek, a wyjątkowo niska cena jest często wynikiem masowej produkcji w Chinach. Z tego względu warto sprawdzić, czy dana firma produkuje swoje łakocie w Polsce.
Słodycze wytwarzają w organizmie endorfiny, określanymi hormonami szczęścia, dlatego ważna jest jakość składników wykorzystywanych podczas produkcji krówek. Aby uniknąć niekomfortowej sytuacji, w której smak cukierków pozostawia wiele do życzenia, warto najpierw zamówić próbki. Nie tylko wypróbujemy łakocie, ale to również świetna okazja na sprawdzenie jakości opakowań czy umieszczonego na nich nadruku.
Materiał promocyjny
- Wizerunek marki – jak go zbudować w 7 krokach?
- Koszulki z logo twojej firmy – spraw, by Twoja firma wyglądała profesjonalnie!
- Kiedy warto zainwestować w koszulki z logo firmy?
- 6 korzyści z rejestracji firmowego znaku towarowego
- Breloki do kluczy dla firm – praktyczny gadżet reklamowy