Gadżety reklamowe stały się jednym z podstawowych elementów kampanii marketingowych firm. Przedsiębiorcy bardzo chętnie inwestują w tradycyjne akcesoria, jednak warto zwrócić uwagę także na te mniej oczywiste, takie jak na przykład breloczki reklamowe. Dlaczego mogą być one pomocne w kreowaniu wizerunku firmy i w jaki sposób można je wykorzystać?
Prosty, lecz praktyczny gadżet
Breloczki reklamowe z jednej strony zachwycają swoją prostotą, z drugiej strony uniwersalnością i praktycznością. Możemy wykorzystać je na wiele sposobów, na przykład dopinając do:
- kluczy,
- torebki,
- walizki,
- plecaka,
- smyczy z identyfikatorem firmowym.
Jednocześnie warto zwrócić uwagę na ich stosunkowo niewielki rozmiar, dzięki któremu są zauważalne, ale nie przeszkadzają w obsłudze akcesorium, do którego zostały podpięte. Brelok do kluczy jest ceniony nie tylko przez osoby fizyczne, lecz również przez przedsiębiorców, którzy mogą wykorzystać go w celach reklamowych. Wystarczy, że posiada on logo bądź nazwę firmy, a stanowi element promocyjny sam w sobie.
Jak zaprojektować brelok reklamowy?
Brelok reklamowy, co oczywiste, musi być wykonany na zamówienie. Pozwala to stworzyć unikalny gadżet, który będzie promował firmę przede wszystkim na zewnątrz. Na czym skupić się, tworząc jego projekt? Otóż jak wspomniano, najważniejsza jest tutaj prostota. Breloczki nie są gadżetami, za pomocą których można przekazać ważniejsze informacje o przedsiębiorstwie, w przeciwieństwie na przykład do teczek reklamowych. W zupełności wystarczy więc umieścić na nich logo i nazwę firmy bądź tylko jeden, wybrany element. Należy jednak skupić się na tym, aby był on dobrze widoczny. Nazwa firmy powinna być napisana czytelną czcionką, natomiast logo nie może widnieć na tle, które powodowałoby trudności w jego interpretacji. Oczywiście, możemy też zdecydować się na jakieś drobne, dodatkowe elementy, jednak pamiętajmy, aby unikać przerostu formy nad treścią.
Jak wykorzystać breloczki reklamowe w kampanii marketingowej?
Sposobów na wykorzystanie breloczków w celach promocyjnych jest naprawdę sporo – wiele zależy tutaj od przyjętej strategii, a także ilości gadżetów, jaką dysponujemy. W dobrym tonie jest wręczyć breloczek pracownikom firmy, którzy mogą podpiąć go pod klucze osobiste, a nie tylko do biura czy magazynu. Niektórzy przedsiębiorcy chętnie obdarowują kontrahentów breloczkami, dodając je na przykład do prezentu gwiazdkowego. Ciekawym zwyczajem jest też rozdawanie breloczków nowo poznanymprzypadkowym osobom, na przykład w czasie targów tematycznych. Nawet, jeśli nie zainteresują się one ofertą naszej firmy, to breloczek będzie ją promował w sposób nienachalny i cichy. W wielu przedsiębiorstwach breloczki reklamowe są obowiązkowym elementem, który musi znaleźć się na przykład przy kluczach do samochodu służbowego bądź walizce w czasie delegacji pracownika. Można więc powiedzieć, że to proste akcesorium pomaga budować swoistą kulturę organizacyjną, opartą na małych rzeczach, przybliżających nas w znaczący sposób do sukcesu.
- Gadżety reklamowe dla firm. Co zabrać ze sobą na konferencję?
- Koszulki z logo twojej firmy – spraw, by Twoja firma wyglądała profesjonalnie!
- Kiedy warto zainwestować w koszulki z logo firmy?
- 6 korzyści z rejestracji firmowego znaku towarowego
- Gadżety reklamowe – w jakie warto zainwestować w 2023 roku?