Terminal nie tylko do przyjmowania płatności? Zobacz, co możesz zyskać

To, że terminal płatniczy w 2022 roku jest urządzeniem niezbędnym w biznesach stacjonarnych, wie już większość przedsiębiorców . W ubiegłym roku aż 57% transakcji w punktach handlowo-usługowych zostało zrealizowanych bez użycia gotówki*. Jeśli więc chcesz dostosować się do preferencji płatniczych swoich klientów, powinieneś udostępnić im możliwość płatności bezgotówkowych. Co więcej, terminal płatniczy oprócz obsługi transakcji może posiadać mnóstwo usług dodatkowych, dzięki którym jeszcze łatwiej przyciągniesz klientów i zbudujesz ich lojalność. Terminale POS to urządzenia, dzięki którym klienci nie tylko wygodnie zapłacą, lecz także np. doładują telefon, wypłacą gotówkę i skorzystają z wielu innych przydatnych usług. Wielu przedsiębiorców myśli, że terminal to po prostu urządzenie do płacenia kartą. Jednak oprócz standardowych płatności kartowych – w tym lubianych przez Polaków transakcji zbliżeniowych – terminale POS umożliwiają też płatności mobilne (m-płatności). To jedna z najważniejszych funkcji, szczególnie dla klientów będących miłośnikami technologii. Otwierając się na segment nabywców, którzy chcą płacić za pomocą BLIKA, Google Pay czy Apple Pay (np. telefonem lub zegarkiem), budujesz wizerunek nowoczesnej firmy, a także możesz liczyć na wyższe kwoty transakcji. Jeśli zdarza Ci się obsługiwać zagranicznych turystów, warto udostępnić im usługę DCC (ang. dynamic currency conversion), czyli możliwość płatności w walucie karty. Jak to działa? Twój terminal kart płatniczych automatycznie rozpozna zagraniczną kartę i zaproponuje To, że terminal płatniczy w 2022 roku jest urządzeniem niezbędnym w biznesach stacjonarnych, wie już większość przedsiębiorców.W ubiegłym roku aż 57% transakcji w punktach handlowo-usługowych zostało zrealizowanych bez użycia gotówki*. Jeśli więc chcesz dostosować się do preferencji płatniczych swoich klientów, powinieneś udostępnić im możliwość płatności bezgotówkowych. Co więcej, terminal płatniczy oprócz obsługi transakcji może posiadać mnóstwo usług dodatkowych, dzięki którym jeszcze łatwiej przyciągniesz klientów i zbudujesz ich lojalność. Terminale POS to urządzenia, dzięki którym klienci nie tylko wygodnie zapłacą, lecz także np. doładują telefon, wypłacą gotówkę i skorzystają z wielu innych przydatnych usług. Wielu przedsiębiorców myśli, że terminal to po prostu urządzenie do płacenia kartą. Jednak oprócz standardowych płatności kartowych – w tym lubianych przez Polaków transakcji zbliżeniowych – terminale POS umożliwiają też płatności mobilne (m-płatności). To jedna z najważniejszych funkcji, szczególnie dla klientów będących miłośnikami technologii. Otwierając się na segment nabywców, którzy chcą płacić za pomocą BLIKA, Google Pay czy Apple Pay (np. telefonem lub zegarkiem), budujesz wizerunek nowoczesnej firmy, a także możesz liczyć na wyższe kwoty transakcji. Jeśli zdarza Ci się obsługiwać zagranicznych turystów, warto udostępnić im usługę DCC (ang. dynamic currency conversion), czyli możliwość płatności w walucie karty. Jak to działa? Twój terminal kart płatniczych automatycznie rozpozna zagraniczną kartę i zaproponuje